Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je DTM enkel met DTM-wagens rijden?

Lap, moet ik een CLK 208 gaan zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Iemand toevallig een DTM wagen die ik zou kunnen lenen?
      Alfa 155!

Zo'n dingen kun je best niet kopen, heb dat hok 1,5 miljoen betaald en kan hem niet verder verkopen

Comment

• Kan je ergens de moeilijkheidsgraad instellen ofzo?

Net een GTR Spec V gekocht voor Japans kampioenschap in expert, blijkbaar heb ik dus al een deel gereden met mijn opera S2000 (en gewonnen), maar was vergeten
        En nu met die GTR rij ik iedereen op 1 lap (behalve de 1e 3) tijdens die 10 ronden Tsukuba.

En schwarzwald liga B is ook zo simpel gewonnen.

In de 4 had ik precies meer moeite ook al had ik al die bakken van mij getuned.

Comment

• Ik open een online sessie, als jullie zin hebben...

Voor wie me nog niet toegevoegd heeft...-> Avantus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Ik open een online sessie, als jullie zin hebben...

Voor wie me nog niet toegevoegd heeft...-> Avantus
            nog 3 races rijden en als ik dan nog zin heb kom ik af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              nog 3 races rijden en als ik dan nog zin heb kom ik af.
              reken daar nog maar een half uur big bang theory bij

Comment

• Leftgame= Leftlane?
                Azo op mijne C4 toeteren
                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• vette battles op tsukuba bezig

Comment

• Ik (MOTAM) kom er zo aan, nog ff die rallyspecial afmaken.

Comment

• Ik nog 5 rondjes Suzuka.

Man, die GT-R is veel te snel, na 5 rondjes monza haalde ik de laatste van de computer-rijders al in expert my ass

Comment

• avantus net offline, wou net komen

Comment

• 't is al gedaan

TV niet meer beschikbaar

Comment

vette battles op tsukuba bezig
                            met de R8 4-0 op uw doos

Comment

• laatste keer met dank aan LL zijn high speed ramkunsten

was vet!

Ook met bakje of met stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Kan je ergens de moeilijkheidsgraad instellen ofzo?

Net een GTR Spec V gekocht voor Japans kampioenschap in expert, blijkbaar heb ik dus al een deel gereden met mijn opera S2000 (en gewonnen), maar was vergeten
                                En nu met die GTR rij ik iedereen op 1 lap (behalve de 1e 3) tijdens die 10 ronden Tsukuba.

En schwarzwald liga B is ook zo simpel gewonnen.

In de 4 had ik precies meer moeite ook al had ik al die bakken van mij getuned.
                                Dat is allemaal nog poepsimpel, reed daar ook altijd iedereen op een ronde. Vanaf dat er racecars meedoen begint het moeilijk te worden... Daarjuist ff de Minolta in bruikleen gekregen en heb 'm nu ook verdient. Was eigenlijk een redelijke piece of cake in like the wind. Eindelijk eens een kar waar je echt een snelheidsgevoel mee krijgt en die je écht gecontroleerd moet besturen...

Heb 'm nu op +1000 pk voor 850kg. Heerlijke drifts kan je daar mee neerzetten en nog 1ste geraken.

Comment

• FF een poll, als er 1 circuit was van GT5 waar je buiten de Ring eens IRL op zou willen rijden, welk zou dat dan zijn? Voor mij: Cape Ring... Heerlijke stukken, knallen en redelijk technisch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    FF een poll, als er 1 circuit was van GT5 waar je buiten de Ring eens IRL op zou willen rijden, welk zou dat dan zijn? Voor mij: Cape Ring... Heerlijke stukken, knallen en redelijk technisch...
                                    Autumn Ring (groot)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      FF een poll, als er 1 circuit was van GT5 waar je buiten de Ring eens IRL op zou willen rijden, welk zou dat dan zijn? Voor mij: Cape Ring... Heerlijke stukken, knallen en redelijk technisch...
                                      Monza

Cape Ring ook wel, alleen heb ik schrik van dat springen

Comment

laatste keer met dank aan LL zijn high speed ramkunsten

was vet!

Ook met bakje of met stuur?
                                        Stuur Maar het was wel leuk. Vooral die ene race waar ik je in de laatste bocht nog moest afhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Autumn Ring (groot)
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Monza

Cape Ring ook wel, alleen heb ik schrik van dat springen
                                          Staan beide ook hoog op m'n lijstje, totaal anders maar ieder zeer goed op zijn manier...

Dat springen zit ik niks mee in je moet gewoon altijd zien dat je er recht over gaat, net zoals op de Ring. Bij m'n SLS bvb blijft de kont meestal zeer dicht bij de grond en de snuit omhoog, ik zie dus niet waar ik heen ga. Komt denk ik door de knoeft van een spoiler dat er achteraan opstaat, maar effectief is die wel...

Comment

Working...
                                          X