Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je ergens de moeilijkheidsgraad instellen ofzo?
Net een GTR Spec V gekocht voor Japans kampioenschap in expert, blijkbaar heb ik dus al een deel gereden met mijn opera S2000 (en gewonnen), maar was vergeten
En nu met die GTR rij ik iedereen op 1 lap (behalve de 1e 3) tijdens die 10 ronden Tsukuba.
En schwarzwald liga B is ook zo simpel gewonnen.
In de 4 had ik precies meer moeite ook al had ik al die bakken van mij getuned.
Kan je ergens de moeilijkheidsgraad instellen ofzo?
Net een GTR Spec V gekocht voor Japans kampioenschap in expert, blijkbaar heb ik dus al een deel gereden met mijn opera S2000 (en gewonnen), maar was vergeten
En nu met die GTR rij ik iedereen op 1 lap (behalve de 1e 3) tijdens die 10 ronden Tsukuba.
En schwarzwald liga B is ook zo simpel gewonnen.
In de 4 had ik precies meer moeite ook al had ik al die bakken van mij getuned.
Dat is allemaal nog poepsimpel, reed daar ook altijd iedereen op een ronde. Vanaf dat er racecars meedoen begint het moeilijk te worden... Daarjuist ff de Minolta in bruikleen gekregen en heb 'm nu ook verdient. Was eigenlijk een redelijke piece of cake in like the wind. Eindelijk eens een kar waar je echt een snelheidsgevoel mee krijgt en die je écht gecontroleerd moet besturen...
Heb 'm nu op +1000 pk voor 850kg. Heerlijke drifts kan je daar mee neerzetten en nog 1ste geraken.
FF een poll, als er 1 circuit was van GT5 waar je buiten de Ring eens IRL op zou willen rijden, welk zou dat dan zijn? Voor mij: Cape Ring... Heerlijke stukken, knallen en redelijk technisch...
FF een poll, als er 1 circuit was van GT5 waar je buiten de Ring eens IRL op zou willen rijden, welk zou dat dan zijn? Voor mij: Cape Ring... Heerlijke stukken, knallen en redelijk technisch...
Monza
Cape Ring ook wel, alleen heb ik schrik van dat springen
Cape Ring ook wel, alleen heb ik schrik van dat springen
Staan beide ook hoog op m'n lijstje, totaal anders maar ieder zeer goed op zijn manier...
Dat springen zit ik niks mee in je moet gewoon altijd zien dat je er recht over gaat, net zoals op de Ring. Bij m'n SLS bvb blijft de kont meestal zeer dicht bij de grond en de snuit omhoog, ik zie dus niet waar ik heen ga. Komt denk ik door de knoeft van een spoiler dat er achteraan opstaat, maar effectief is die wel...
Comment