Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Man ,mijn Bspec piloot is een kalf
    Als hij eerste rijdt en hij gaat van de baan , laat hij -als een gentleman- iedereen mooi passeren en sluit achteraan aan.
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
      Man ,mijn Bspec piloot is een kalf
      Als hij eerste rijdt en hij gaat van de baan , laat hij -als een gentleman- iedereen mooi passeren en sluit achteraan aan.
      Dat is meestal zo, je moet dan direct op 'snelheid maken' klikken, dan doet ie iets sneller verder. Wat ook helpt is van begin af aan 'm al aanmanen dat ie het rustiger aan moet doen. Meestal slippen ze weg bij het uitacceleren, je koppelverdeling bij het diff verzetten kan ook helpen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
        Staan beide ook hoog op m'n lijstje, totaal anders maar ieder zeer goed op zijn manier...

Dat springen zit ik niks mee in je moet gewoon altijd zien dat je er recht over gaat, net zoals op de Ring. Bij m'n SLS bvb blijft de kont meestal zeer dicht bij de grond en de snuit omhoog, ik zie dus niet waar ik heen ga. Komt denk ik door de knoeft van een spoiler dat er achteraan opstaat, maar effectief is die wel...
        In GT5 vind ik dat niet erg, maar tis omdat je vroeg wat je irl wou

Comment

• mijn ps 3 is nu net kapot;lens leest geen discs meer. ik ging juist like the wind winnen met een fully-tuned zr-1 (zonder racemodificatie maar veel camber en toespoor + downforce max).
          was doenbaar denk ik.

Comment

Dat is meestal zo, je moet dan direct op 'snelheid maken' klikken, dan doet ie iets sneller verder. Wat ook helpt is van begin af aan 'm al aanmanen dat ie het rustiger aan moet doen. Meestal slippen ze weg bij het uitacceleren, je koppelverdeling bij het diff verzetten kan ook helpen...
            Thx voor de tips
            Ik had hem voor de FF challenge in een Chevrolet Chevelle SS met 800 Pk gezet ,die won hij door al driftend een rookgordijn achter te laten
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Bij B-Spec in het begin je piloot laten aanvallen. Als hij niet voorbij een wagen geraakt, gewoon hem even rustiger laten worden, dat het balkje zo wat net boven de helft staat, en dan komt hij meestal vanzelf dichter op zijn voorligger.En dan kan je hem weer laten aanvallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                mijn ps 3 is nu net kapot;lens leest geen discs meer. ik ging juist like the wind winnen met een fully-tuned zr-1 (zonder racemodificatie maar veel camber en toespoor + downforce max).
                was doenbaar denk ik.
                Op hoeveel pk komt die dan?

Mijne met RM zit op zijn max van 850pk

Comment

mijn ps 3 is nu net kapot;lens leest geen discs meer. ik ging juist like the wind winnen met een fully-tuned zr-1 (zonder racemodificatie maar veel camber en toespoor + downforce max).
                  was doenbaar denk ik.
                  Als er veel gerookt word in huis kan het zijn dat je lens gewoon vuil is.
                  Afkuisen met alcohol en een wattenstaafje kan helpen dan.
                  Vroeger mijn PS2 zo dikwijls mogen opensmijten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                    er wordt niet gerookt in de buurt van ps3 en ik denk eerder dat het de laser is... , is een bekend probleem bij mijn versie van de ps 3
                    ik ga hem is openvijzen misschien.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

heb ook een rm maar die zit geloof ik vast op 700 pk en 1100kilo. zonder rm had ik 852pk voor circa 1200kilo.
                    downforce is belangrijk denk ik op indianapolis(ride like the wind).
                    Last edited by ; 06/12/2010, 23:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      In GT5 vind ik dat niet erg, maar tis omdat je vroeg wat je irl wou
                      Ahzo haha, mja op de ring bvb irl vind ik dat zwevende gevoel toch ook altijd wel raar...

Comment

was doenbaar denk ik.
                        Fout, is amper te doen, staat een filmpke van op youtube.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Tschijnt als je er de RM op doet en acheraf kan je nog een beetje tunen en verse olie zou die boven de 900pk kunnen uitkomen maar zoals gezegd is dat amper genoeg voor like the wind. Heb een filmpke gezien en die kerel kon heeeel niptkes winnen op indiana door die mannen altijd te blokkeren....

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                        Ook gelezen in de handleiding!

Comment

FF een poll, als er 1 circuit was van GT5 waar je buiten de Ring eens IRL op zou willen rijden, welk zou dat dan zijn? Voor mij: Cape Ring... Heerlijke stukken, knallen en redelijk technisch...
                          Ook Cape Ring hier, schitterend stukken met die jump, rotonde én er zit zo'n flow in dat circuit vind ik. Veel meer dan op de NS nog, kan je dat echt zo vloeiend afleggen vind ik. Eigenlijk ook nu al mijn favo (fictief) circuit in de hele GT serie

Comment

Tschijnt als je er de RM op doet en acheraf kan je nog een beetje tunen en verse olie zou die boven de 900pk kunnen uitkomen
                            Die RM zorgt voor een downtune van vermogen omdat die (quasi) alle mods die het vermogen beinvloeden teniet doet. Turbo's etc worden allemaal verwijderd en moet je dus terug installeren. Ik heb een fully tuned ZR1 RM, zal straks wel eens kijken hoeveel die juist heeft nu. Maar zit sowieso dik boven de 800hp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                              Ook Cape Ring hier, schitterend stukken met die jump, rotonde én er zit zo'n flow in dat circuit vind ik. Veel meer dan op de NS nog, kan je dat echt zo vloeiend afleggen vind ik. Eigenlijk ook nu al mijn favo (fictief) circuit in de hele GT serie
                              Lange rechte stukken, lange snelle bochten, korte bochtencombo's, haarspelden, chicane's, driftbochten. Cape Ring heeft het allemaal en inderdaad ik geraak daar ook altijd makkelijk op dreef. Ook om te driften een paar heel mooie stukken!

Comment

FF een poll, als er 1 circuit was van GT5 waar je buiten de Ring eens IRL op zou willen rijden, welk zou dat dan zijn? Voor mij: Cape Ring... Heerlijke stukken, knallen en redelijk technisch...
                                Moeilijk! Cape ring of autumnring (groot). Die laatste vooral met de moto. Heerlijk veel keihard over smijten!

van de echte circuits graag Laguna Seca. Moet echt kicken zijn!
                                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

Die RM zorgt voor een downtune van vermogen omdat die (quasi) alle mods die het vermogen beinvloeden teniet doet. Turbo's etc worden allemaal verwijderd en moet je dus terug installeren. Ik heb een fully tuned ZR1 RM, zal straks wel eens kijken hoeveel die juist heeft nu. Maar zit sowieso dik boven de 800hp.
                                  Ik weet er geen bal van, heb het maar gelezen. Zal het filmpje eens opzoeken...

edit:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ik weet er geen bal van, heb het maar gelezen. Zal het filmpje eens opzoeken...

edit:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Dat die Like the Wind amper afkan, geloof ik best hoor. Wou alleen maar even commenten op dat RM volgens iedereen je hp doet zakken Mods op een kar die je toch gaat RM'en zijn gewoon weggesmeten geld eigenlijk.

Comment

Dat die Like the Wind amper afkan, geloof ik best hoor. Wou alleen maar even commenten op dat RM volgens iedereen je hp doet zakken Mods op een kar die je toch gaat RM'en zijn gewoon weggesmeten geld eigenlijk.

Idd maar dat filmpje hoorde eigenlijk nog bij m'n vorige reply.

Idd, eerst modden en dan RM is stom.

Comment

• Man man hier nog een zotte drifter op de Cape Ring Die jump into drift op het einde is vet!

+ YouTube Video

Comment

• Als je die bezig ziet lijkt het dat driften in GT5 a piece of cake is.

Comment

Working...
                                          X