Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [QUOTE=BOM;4334854]er wordt niet gerookt in de buurt van ps3 en ik denk eerder dat het de laser is... , is een bekend probleem bij mijn versie van de ps 3
    ik ga hem is openvijzen misschien. hopelijk vervalt de garantie niet daardoor als die er nog is want ie is ouder dan twee jaar.

Ik geef het maar mee ter info natuurlijk hé, maar ik zou de PS3 niet zelf openmaken. Heb je een 60 GB model?
    Mijne is een hele tijd geleden ook eens stuk gegaan, naar de helpdesk gebeld en heb de PS3 mogen opsturen voor reparatie. Heeft me toen niks gekost, hoe dat komt weet ik niet want de PS3 was ook al een stuk ouder dan 2 jaar, geluk gehad zeker. Wel lang (2 maanden) of zo zonder PS3 gezeten, eerst had ik hem al na twee weken terug maar hij werkte nog steeds niet, dan weer opnieuw opgestuurd en dan een andere, werkende PS3 gekregen (wel niet mijn eigen PS3 maar dat maakt me eerlijk gezegd niet uit, als 'em maar werkt). Maar als je 'm opensmijt gaat de garantie zeker niet meer gelden en volgens mij gaat zo'n self-repair niks opleveren (ken iemand die dat ook gedaan had, de PS3 heeft één dag terug gewerkt en daarna niks meer).

Edit : sorry voor off-topic!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Ik weet er geen bal van, heb het maar gelezen. Zal het filmpje eens opzoeken...

edit:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      ik wil ook een gele ZR-1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        ik wil ook een gele ZR-1
        ik ook Heb zo een stomme witte nu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          ik ook Heb zo een stomme witte nu...
          Idem, wit met zwart.

Dacht altijd dat die gele een Z06 was

Comment

• Iemand ervaring met de Murcielago SV? Ik zou die graag kopen om de Lamborghini exclusive event mee te doen...

Voorts heb ik al het meeste plezier beleefd aan mijn BMW 2002 Turbo +/-300pk en de volle gewichtsreductie = de ideale drift machine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
              Iemand ervaring met de Murcielago SV? Ik zou die graag kopen om de Lamborghini exclusive event mee te doen...

Voorts heb ik al het meeste plezier beleefd aan mijn BMW 2002 Turbo +/-300pk en de volle gewichtsreductie = de ideale drift machine
              SV is bloedsnel en rijdt geweldig goed.

Maar een Gallardo is handiger omdat je ook een gallardo trophy hebt. En die is ook meer dan snel genoeg voor beide events.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                Iemand ervaring met de Murcielago SV? Ik zou die graag kopen om de Lamborghini exclusive event mee te doen...
                Is een onhandelbaar varken, je bent beter af met de Gallardo (ook voor de Gallardo trophy).

Heb trouwens net een Diablo gekocht, wist zelfs niet dat die erin zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  SV is bloedsnel en rijdt geweldig goed.

Maar een Gallardo is handiger omdat je ook een gallardo trophy hebt. En die is ook meer dan snel genoeg voor beide events.
                  Ahrr, dan zal het de Gallardo worden, want heb al een Lexus FL-A in mijn garage staan die verre van rendabel bleek te zijn (hoewel deze een geweldig goede auto is)

Comment

• Hoe dom... win een c4 rally car in amateur rally special event.

Ik doe dat Sebastien Loëb event en haal goud... en win een c4 rally car... identiek dezelfde Je kan hem niet verkopen dus als iemand wilt wisselen ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                      Ik geef het maar mee ter info natuurlijk hé, maar ik zou de PS3 niet zelf openmaken. Heb je een 60 GB model?
                      Mijne is een hele tijd geleden ook eens stuk gegaan, naar de helpdesk gebeld en heb de PS3 mogen opsturen voor reparatie. Heeft me toen niks gekost, hoe dat komt weet ik niet want de PS3 was ook al een stuk ouder dan 2 jaar, geluk gehad zeker. Wel lang (2 maanden) of zo zonder PS3 gezeten, eerst had ik hem al na twee weken terug maar hij werkte nog steeds niet, dan weer opnieuw opgestuurd en dan een andere, werkende PS3 gekregen (wel niet mijn eigen PS3 maar dat maakt me eerlijk gezegd niet uit, als 'em maar werkt). Maar als je 'm opensmijt gaat de garantie zeker niet meer gelden en volgens mij gaat zo'n self-repair niks opleveren (ken iemand die dat ook gedaan had, de PS3 heeft één dag terug gewerkt en daarna niks meer).

Edit : sorry voor off-topic!
                      openvijzen ga ik al niet meer doen als ik zie wat voor een werk dat is... .
                      ga de playstation resetten of software herstellen via verborgen menu. staat ergens op youtube en het werkt voor sommigen...
                      morgen eens een lens-cleaner en als het dan niet lukt ben ik hem kwijt voor een paar maand...
                      Last edited by ; 07/12/2010, 00:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                        Ik doe dat Sebastien Loëb event en haal goud.
                        wtf, hoe?

Iemand een Formula GT trouwens?

Comment

• Met veel gevloek... voort minste je die kant raakt kan je opnieuw beginnen

half uurtje bezig geweest per track... eens je het begin kent(na veel herstarten ) kan je daar echt doorknallen en dan op het einde (hetgene je niet zo goed kent) kan je wat inhouden, dan haal je net goud... heb het telkens gehaald met een paar tiende van een seconde over Enkel in de sneeuw had ik 4 seconden over

Kan nu een SLR mclaren kopen 2dehands... 90000 credits goedkoper dan nieuw maar motorrevisie en carroseriestijfheid herstellen komt waarschijnlijk op meer uit... zwaar inhouden om niks te kopen nu ik geld heb :s

Moet eigelijk een ferrari hebben, lambo, muscle car, Truck, oude racecar, nieuwe racecar... Meest vervelende is nog zo'n kut oud japanees ding dat ik nodig heb voor de allereerste events... vind echt niks fatsoenlijks wat meekan :s

echt zwaar geld tekort...
                          Last edited by ; 07/12/2010, 00:03.

Comment

• Sneeuw is makkelijk ja, die andere 2 ben ik echter 10s te laat voor zelfs maar brons

Comment

• Mja... veel proberen... meer kan ik niet zeggen, zo weinig mogelijk proberen driften, verlies je meer tijd mee dan gewoon de bocht strak aan te snijden.

Kan je eigelijk met die racecars bij nissan mee voor die events in extreme ? Die kosten niet zoveel (tegenover de audi of peugeot racecar...)

En een zonda r heeft meer koppel en vermogen, die moet dan toch ook meekunnen, maar iedereen hier zegt van niet ?

Comment

• Ik heb gewoon mijne Minolta gebruikt bij die dingen in extreme.
                                Voor dat Japans GT gedoe zelfs mijne GT-R (niet raceversie), reed ze los op een hoopje

Is niks moeilijk aan eigenlijk.

Comment

• Minolta ? wat is da voor beest ? Kan je dat ergens winnen of moet je dat kopen ?

Comment

• Win je bij GT All stars als ik me niet vergis.

Comment

• Mja... moet ik daar ook eerst een kar voor vinden

Comment

• Ahja juist, die heb ik gereden met... een Minolta
                                        Geleend van Brecht

Comment

• Mja... morgen mischien ook eens ergens eentje afschooien... vind het zo klote om te sparen voor 1 kar, en er dan zo nog 3-4 nodig hebben

Comment

Working...
                                          X