Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenalé dan zal ik den enigste zijn met een exemplaar ,want met al die negativiteit hier.
*roept naar polyphony*tis nie da ze geen tijd genoeg hebben gehad he!!!!
mss dak volgend jaar nogeens ne ps3koop met gt5 erbij in een pack tegen dan zal het er mss alwel zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMag stilaan eens gaan gereleased worden ...Senna, Driven To Perfection
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenRelease zou blijkbaar verplaatst zijn naar oktober...
awél je zegt het zelf BLIJKBAAR.......vooral niet geloven.
Comment
-
Forza 3 ...
Ik heb een Xbox360 en een PS3, maar qua gevoel is Forza 3 wel veel beter dan GT5, zeker aan te raden!
Qua grafics natuurlijk niet: GT5 ziet er veel beter uit dan Forza 3, maar het speelde echt niet aangenaam. Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5, wat betreft gevoel, dan zal ik het zeker kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenRelease zou blijkbaar verplaatst zijn naar oktober...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenForza 3 ...
Ik heb een Xbox360 en een PS3, maar qua gevoel is Forza 3 wel veel beter dan GT5, zeker aan te raden!
Qua grafics natuurlijk niet: GT5 ziet er veel beter uit dan Forza 3, maar het speelde echt niet aangenaam. Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5, wat betreft gevoel, dan zal ik het zeker kopen.
2/ Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5 ???????
3/ forza3 is de max.
4/ GT5 koop ik toch zelfs voor 100 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten1/ gt5 is nog niet uit ( kan je dus niet vergelijken)
2/ Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5 ???????
3/ forza3 is de max.
4/ GT5 koop ik toch zelfs voor 100 euro
Ik vergelijk F3 met GT:5P.
Als de physics van GT5 vergelijkbaar zijn met GT5, dan hoef ik hem niet. Als ze vergelijkbaar zijn met F3, of beter, dan zal ik zeker kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvan welke planeet kom jij?? ( forza vergelijken met gta dit zijn totaal verschillende games )BMW X5 45e
Comment
Comment