Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    alé dan zal ik den enigste zijn met een exemplaar ,want met al die negativiteit hier.
    Ik heb de mijne wel besteld uit nieuwsgierigheid
    BMW X5 45e

Comment

alé dan zal ik den enigste zijn met een exemplaar ,want met al die negativiteit hier.
      als ze nu die demo al eens echt deftig gemaakt hadden hé...
      *roept naar polyphony*tis nie da ze geen tijd genoeg hebben gehad he!!!!
      mss dak volgend jaar nogeens ne ps3koop met gt5 erbij in een pack tegen dan zal het er mss alwel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Mag stilaan eens gaan gereleased worden ...
        *vind ik leuk*
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• nascar

http://www.youtube.com/watch?v=tFkIo...layer_embedded#

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Comment

• Comment

• Release zou blijkbaar verplaatst zijn naar oktober...
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    Release zou blijkbaar verplaatst zijn naar oktober...

awél je zegt het zelf BLIJKBAAR.......vooral niet geloven.

Comment

• Idd, gaat sowieso 2011 worden

Comment

• Forza 3 ...

Ik heb een Xbox360 en een PS3, maar qua gevoel is Forza 3 wel veel beter dan GT5, zeker aan te raden!
                        Qua grafics natuurlijk niet: GT5 ziet er veel beter uit dan Forza 3, maar het speelde echt niet aangenaam. Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5, wat betreft gevoel, dan zal ik het zeker kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                          Release zou blijkbaar verplaatst zijn naar oktober...
                          DECEMBER 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Forza 3 ...

Ik heb een Xbox360 en een PS3, maar qua gevoel is Forza 3 wel veel beter dan GT5, zeker aan te raden!
                            Qua grafics natuurlijk niet: GT5 ziet er veel beter uit dan Forza 3, maar het speelde echt niet aangenaam. Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5, wat betreft gevoel, dan zal ik het zeker kopen.
                            1/ gt5 is nog niet uit ( kan je dus niet vergelijken)

2/ Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5 ???????

3/ forza3 is de max.

4/ GT5 koop ik toch zelfs voor 100 euro

Comment

• GT5 prologue en de GT5 demo vooral, zullen niet veel gaan verschillen qua physics met de uiteindelijke GT5, dat zal hij bedoelen.
                              En daar gaat hij spijtig genoeg gelijk in hebben

Maar ik moet het ook hebben hoor

Comment

1/ gt5 is nog niet uit ( kan je dus niet vergelijken)

2/ Ik hoop dat GT5 merkelijk beter is dan GT5 ???????

3/ forza3 is de max.

4/ GT5 koop ik toch zelfs voor 100 euro

Ik vergelijk F3 met GT:5P.
                                Als de physics van GT5 vergelijkbaar zijn met GT5, dan hoef ik hem niet. Als ze vergelijkbaar zijn met F3, of beter, dan zal ik zeker kopen.

Comment

• Comment

• Helaas heb ik geen PS3 meer,
                                    misschien dat ik er tegen die tijd weer een koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                      Heb forza bij ne maat gespeeld, dat ziet eruit zoals grand theft auto ofzo
                                      Dan speel ik liever need for speed: most wanted o.d.

van welke planeet kom jij?? ( forza vergelijken met gta dit zijn totaal verschillende games )

Comment

van welke planeet kom jij?? ( forza vergelijken met gta dit zijn totaal verschillende games )
                                        hij zegt dat het er zo uit ziet he ni de gameplay zelf
                                        BMW X5 45e

Comment

• Dan moet Rames is dringend langs de oogarts gaan

Comment

Working...
                                          X