Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Gisteren nog gestegen naar level 24 waardoor ik de laatste challenges kon doen van de AMG Academy, met de SLS in de regen! Overal goud en bij eerste poging, tot mijn verbazing. Daarna ook nog dreamcar championship gewonnen en naar level 25 gestegen. Seffes eens beginnen aan de eerste endurance race!
    Jij zit heel de dag thuis zeker?

Dat gaat bij mij nog efkes duren denk ik. Zoveel XP dat je nodig hebt... Kan je mij geen oldtimer lenen voor die extreme event met oude racecars? Met m'n Chevelle lukt het niet, bochten pakken is niet z'n ding...

Comment

• Iemand een idee hoeveel credits ik opzij moet houden voor het kopen van een BMW 2002 Turbo? Ik veronderstel ook dat deze niet al te veel gaat voorkomen bij de occasies?

Comment

• Trouwens, hebben jullie ook updates moeten doen vandaag? Heb 1 udate gedaan van GT5 en voor in te loggen moest ik een systeemupdate doen. Enig idee waarom?

Comment

• Gran Turismo 5 v1.03 Update Brings Mechanical Damage

Gran Turismo 5 December 6th, 2010 by Jordan

Fire up Gran Turismo 5 and you’ll be prompted to download another new update, version 1.03, weighing in at 149MB in size. No information has yet been released about exactly what this update contains (though the official PlayStation blog hinted at incoming damage tweaks earlier today, thanks @hankolerd), and GT5’s online servers are currently offline until 11:00PM EST. I’ll update this post as soon as more solid information is made available.
          UPDATE: The servers are back online and an in-game news notice has been posted, but it mentions nothing of exactly what changes v1.03 contains. However, as can be seen in the online “My Lounge” options for an online race, a new “Mechanical Damage” setting is available for the event with three settings, as described by the scrolling information bar on the bottom of the screen:
          • “None” – No mechanical damage.
          • “Light” – Mechanical parts can be damaged, but will “automatically be repaired after a short time has passed.”
          • “Heavy” – Mechanical damage will be more severe, and can only be repaired by making a pit stop. Damaged parts will be indicated with on-screen icons.

Comment

• Aha! Nice! Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              Jij zit heel de dag thuis zeker?

Dat gaat bij mij nog efkes duren denk ik. Zoveel XP dat je nodig hebt... Kan je mij geen oldtimer lenen voor die extreme event met oude racecars? Met m'n Chevelle lukt het niet, bochten pakken is niet z'n ding...
              Autosportfotograaf.... In deze winterse tijden kan ik nie veel anders doen dan thuis zitten. Enkel bezig met mijn deals voor volgend seizoen rond te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
                Iemand een idee hoeveel credits ik opzij moet houden voor het kopen van een BMW 2002 Turbo? Ik veronderstel ook dat deze niet al te veel gaat voorkomen bij de occasies?
                ik heb er eentje maar ben vergeten hoeveel ie mij gekost heeft. Zat wel onder de 100,000 hoor. Bij dat DTM event win je er wel eentje

Comment

Ik weet er geen bal van, heb het maar gelezen. Zal het filmpje eens opzoeken...

edit:

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Wat een bagger geluid, damn. En zeggen dat de makers daar zoveel tijd hebben in gestoken.

Dan veel liever deze sound:

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De straat ZR1 en Z06 klinken wel goed. Als je dan de raceconversion doet van de ZR1 is het geluid opeens bagger

Comment

• Titanium race exhaust verkloot alles.

En verdomme, nu heb ik de Lancia Delta S4 rally car dubbel, en ik kan die prullen niet verkopen

Zit met veel zo'n kisten opgescheept die veel geld kunnen opbrengen, maar niet te verkopen zijn

Iemand ruilen?
                      'k zoek nog een formula GT en een snelle Amerikaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Titanium race exhaust verkloot alles.
                        Idd, er zit percies een soort ruis in dat geluid
                        Heb je dat met semi-race ook ?
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Inderdaad, zo'n vervelende knetter

Alle uitlaten verkloten het geluid meestal vind ik, maar sport en semi-race iets minder.

Comment

• Ik vond die race exhaust op mijnen M5 pertang wel iet hebbe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                              Ik vond die race exhaust op mijnen M5 pertang wel iet hebbe
                              Semi-race titanium klinkt meestal nog goed. Vanaf race titanium is het meestal verkloot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                Ik vond die race exhaust op mijnen M5 pertang wel iet hebbe
                                Op sommige valt het mee, op mijne CSL steekt ook ne race-exhaust en die klinkt subliem.. maar mijn LF-A , daar krijg ik gewoon koppijn van
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Heb trouwens juist het kampioenschap van de all stars gewonnen. 5 keer goud met telkens nog ongeveer 10 sec voorsprong en met de minolta die een koetswerkbeurt van 500.000 nodig had maar die ik 'm niet gunde...

Nu nog die historic. M'n chevelle heeft 860pk maar weegt 1300kg en dat doet 'm de das om...

Comment

met de minolta die een koetswerkbeurt van 500.000 nodig had maar die ik 'm niet gunde...

Is dat de Minolta van Brecht? Die heb ik ook al afgeragd

Hoe zie je trouwens wanneer die stijfheid hersteld moet worden? Bij GT3 of 4 zag je nog dacht ik hoe je chassis er aan toe was?
                                    Idem met die motorrevisie, daar merk je ook niks van? Welja, je pk's gaan omlaag (en hoe zwaarder getuned, hoe sneller precies), maar dat kun je ook oplossen met een oliebeurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Is dat de Minolta van Brecht? Die heb ik ook al afgeragd

Hoe zie je trouwens wanneer die stijfheid hersteld moet worden? Bij GT3 of 4 zag je nog dacht ik hoe je chassis er aan toe was?
                                      Idem met die motorrevisie, daar merk je ook niks van? Welja, je pk's gaan omlaag (en hoe zwaarder getuned, hoe sneller precies), maar dat kun je ook oplossen met een oliebeurtje.
                                      Nee, dat is die ik met die van Brecht gewonnen heb door like the wind te winnen. Heb er maar een paar keer mee afgesteld en het was al nodig maar heb het niet gedaan. Ik vind dat je het vermogen niet voelt maar de koetswerkstijfheid begin ik soms wel te voelen door nukkiger sturen... Je kan dat niet zien, gewoon eens checken of het kan bij GTauto...

Comment

• Was juist eens voor Bspec bij die sporttruck challenge aan het zien, blijkt dat je dat ook met die Daihatsu Midget mag doen.

Comment

• heeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.

Comment

Working...
                                          X