Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo se, net headset gehaald
    Wie host er straks? Alex, Vinox, Avantus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Zo se, net headset gehaald
      Wie host er straks? Alex, Vinox, Avantus?
      Zit nu ook regelmatig online..

psn: maxime12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Ontvangen gaat altijd
        voila gestuurd
        BMW X5 45e

Comment

• PSN: Thebiemerke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            voila gestuurd
            Thx!

Zalige kist, meteen wit gespoten

Comment

• Mijn lobby staat open, psn: BrechtDecancq

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                Ik heb nu paar dagen gespeeld en ik vind er weinig aan.
                Ligt allicht aan mij en ik moet er misschien meer tijd voor maken, maar dat is er niet.

zit aan level 10 en heb zo'n 100k. Nog maar weinig races gereden want niet spannend, onrealistisch bij momenten en gewoon saai...

Iemand tips om het wat leuker te maken? Of moet ik gewoon meer tijd erin steken?
                Een stuurtje kan wonderen verrichten, met de controller vind ik er ook niks aan Of speel je al met een stuurwiel?

Edit: na de examens eens headsetje en online beginnen game
                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                  Ik heb nu paar dagen gespeeld en ik vind er weinig aan.
                  Ligt allicht aan mij en ik moet er misschien meer tijd voor maken, maar dat is er niet.

zit aan level 10 en heb zo'n 100k. Nog maar weinig races gereden want niet spannend, onrealistisch bij momenten en gewoon saai...

Iemand tips om het wat leuker te maken? Of moet ik gewoon meer tijd erin steken?
                  Alle hulpmiddelen uitzetten scheelt al wat in beleving en ook de afwisseling van licenses, specials en events en zo snel mogelijk dikke bakken willen rijden...

Comment

• Trouwens, wil iemand zo vriendelijk zijn om me een NASCAR, zeer snelle historic of een DTM te sturen?

Bij voorbaat dank.

Comment

• Niemand die 2 RUF's wil wisselen tegen een Veyron?
                      Ik vind echt nooit een RUF!!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gisteren stond er eentje bij de 2dehands. jammer genoeg had ik niet genoeg credits
                        Wel net een 2001 RS4 gekocht voor 37000cr.
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Niemand die 2 RUF's wil wisselen tegen een Veyron?
                          Ik vind echt nooit een RUF!!

Waarom in godsnaam een Veyron die je wint wisselen tegen RUF.

Ik heb een yellowbird, en die rijdt écht niet goed hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Waarom in godsnaam een Veyron die je wint wisselen tegen RUF.

Ik heb een yellowbird, en die rijdt écht niet goed hoor
                            Dan rijd ik toch nog met iets van Porsche..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Trouwens, wil iemand zo vriendelijk zijn om me een NASCAR, zeer snelle historic of een DTM te sturen?

Bij voorbaat dank.

voeg me maar toe op psn en ik stuur je wel een chevy

PSN: mrwhoopie

Comment

• Nascar win je bij Jeff Gordon zijn gedoe.

En ik heb ook ergens een RUF RGT geloof ik.
                                's wel leuk.

Kom regelmatig een boxster en een yellowbird tegen.

En met controller kan ik dus veel beter rijden zonder hulpmiddelen dan met het stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

En ik heb ook ergens een RUF RGT geloof ik.
                                  's wel leuk.

Kom regelmatig een boxster en een yellowbird tegen.
                                  Mocht je willen ruilen met iets gelijkaardig..

Comment

Als ik een RUF tegen komen, kopen voor u? En dan zien we wel met wat ik wil ruilen

Comment

Voorlopig trap ik die kist zelf nog wel even af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Als ik een RUF tegen komen, kopen voor u? En dan zien we wel met wat ik wil ruilen
                                        Zou super zijn!

Comment

• Net op top gear circuit heerlijk zitten driften met de m3 samen met een vriend en leftlane deed achteraf ook mee..

Impressive leftlane! Soms echt wel nice!

Controller driften is wel veel veel makkelijker dan met stuur!

Comment

Working...
                                          X