Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sick Mr nog ni zo sick als die classic Ferrari's en zo hè. Ik ben ook aan't sparen nu, troost u, 't zal ni makkelijk zijn, en ge gaat zien dat de komende dagen dat ik spaarzaam ben, de occasion lijst vol gaat staan met lekkers da'k ook wil hè

Comment

• Maat van mij heeft zo'n classic Ferrari van 20 miljoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
        Sick Mr nog ni zo sick als die classic Ferrari's en zo hè. Ik ben ook aan't sparen nu, troost u, 't zal ni makkelijk zijn, en ge gaat zien dat de komende dagen dat ik spaarzaam ben, de occasion lijst vol gaat staan met lekkers da'k ook wil hè
        't is pas kut als de auto die je nodig hebt langskomt in de lijst, maar je op dat moment nog niet genoeg geld hebt

Comment

• Bakske, ivm die AMG Academy. Practice makes perfect Oefenen, oefenen oefenen, meer kan ik niet zeggen. Ik heb alle 4 niveau's van de AMG Academy al voltooid, allemaal met goud.
          Wat ik wel ondervonden heb is dat ik trager ben met cockpitview dan met bumpercam (bumpercam is toch die waar je enkel de baan ziet en je toerentellers hè? )

Na de eerste keer proberen had ik altijd makkelijk zilver. Heb het toen even laten rusten en gewoon A-spec events gereden en het daarna terug opgepakt. Toen ging het opeens voor niets, en haalde ik makkelijk goud, ook omdat ik al meer feeling had met de wagens dan in het begin.

De events in de regen vond ik persoonlijk het makkelijkste. Zowel die met de SL300 als de SLS in de regen draaide ik op een volledige ronde van de eerste keer 15 seconden onder de goud tijd.

Comment

• Idd, die in de regen zijn nog het makkelijkst, snap ik ook ni, helemaal ni in verhouding.

Ik heb hetzelfde ondervonden als gij ivm die camera Brecht, die bumper view rijdt veel aangenamer. Ik vind het persoonlijk trouwens ook belachelijk om (in ons geval dan ) op twee sturen te liggen gapen. Dus, 't is allemaal superknap en zo da interieur (alhoewel da van auto tot auto afhangt, soms kan ik de meters zelfs ni lezen...) maar ik hou het bij de bumper view. By the way, let er maar eens op, 't is eigenlijk geen bumper view, want uw zicht is op dezelfde hoogte als de voorruit van de auto naast u. (s Mij gisteren opgevallen met het licentie rijden tegen de ghost) Maw, 't is nen in car, maar ge kunt tenminste kijken naar waar ge wilt. Der zijn uberhaupt toch meer gewone auto's dan premiums.

Comment

• Eigenlijk kan ik hem best volgen...hoe meer ik deze GT5 speel hoe meer je eigenlijk ziet
              dat er eigenlijk niets veranderd is van gameplay na al die jaren..
              oké er is nu wel schade en alles is wat opgesmukt kwa beeld en menu's maar de physics van de wagens(zweef gevoel)
              en het gedrag van die AI cars vind ik echt niet kunnen voor...een real racing simulation zoals zij het noemen!!
              Voor mij is dit echt een arcade racing van de bovenste plank...wat ook leuk kan zijn...maar real simulation, no way
              Begin er mij spijtig genoeg meer en meer in te ergeren...srry

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Never change a winning team.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                  Eigenlijk kan ik hem best volgen...hoe meer ik deze GT5 speel hoe meer je eigenlijk ziet
                  dat er eigenlijk niets veranderd is van gameplay na al die jaren..
                  oké er is nu wel schade en alles is wat opgesmukt kwa beeld en menu's maar de physics van de wagens(zweef gevoel)
                  en het gedrag van die AI cars vind ik echt niet kunnen voor...een real racing simulation zoals zij het noemen!!
                  Voor mij is dit echt een arcade racing van de bovenste plank...wat ook leuk kan zijn...maar real simulation, no way
                  Begin er mij spijtig genoeg meer en meer in te ergeren...srry

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Moet jij niet je WRC spelletje zitten spelen dat je zo geweldig vind?

Comment

• Ik vind persoonlijk ook dat realistischer kon. Bvb tanken tussen events in, bandenspanning zelf te bepalen, soorten onderhoud, reparaties van schade. Verschillende bedragen van tuning (bvb titanium uitlaat voor Golf GTI kost evenveel als voor een ferrari...
                    Vooral soms ook last van fouten in het beeld vind ik (haperingskes), er is weinig reclame naast de track. Europese hot hatch cup kan je met ferrari of whatever rijden. Er zijn dus ook wel wat dingen waar ik me aan erger maar toch blijf ik het spelen omdat ik me er voorlopig nog mee amuseer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      Moet jij niet je WRC spelletje zitten spelen dat je zo geweldig vind?
                      Problemen daarmee...

Voorlopig hun ik GT5 het voordeel van de twijfel...maar Milestone geeft verdomd toch goed z'n best gedaan...in vergelijking met rally wagens in GT5.
                      Trouwens...in die 22jaar die jij nu bent, zijn er bij mij al zeer veel racegames de revue gepasserd...wees maar gerust dat ik goe weet
                      wat een sim zou moeten zijn.
                      Last edited by Doohie; 09/12/2010, 18:28.
                      ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Rally in GT5 is kak. Het enige wat ik écht haat in dat spel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Rally in GT5 is kak. Het enige wat ik écht haat in dat spel.
                          Sneeuw vind ik nog wel vet

En mits wat oefening lukt rally nog wel.
                          Maar meer dan die specials hoeft voor mij ook niet, krijg er toch alleen maar zenuwen van

Comment

• Het is en blijft een spel, draaiend op een console hé.
                            Dat alles moet dan ook nog op een cd'tje geraken en draaien op iets wat geen supercomputer is...
                            Volgens mij hebben ze erin gepropt wat ze konden in deze tijd.

Comment

+ YouTube Video
                              Amai wat een worst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                Dat alles moet dan ook nog op een cd'tje geraken
                                Op een Blu Ray is wel wat plaats hoor.

Comment

• En gebrek aan tijd kan je ook niet echt zeggen. Maar zeggen dat het een arcade racer is vind ik ook maar belachelijk ..

Comment

Problemen daarmee...

Voorlopig hun ik GT5 het voordeel van de twijfel...maar Milestone geeft verdomd toch goed z'n best gedaan...in vergelijking met rally wagens in GT5.
                                    Trouwens...in die 22jaar die jij nu bent, zijn er bij mij al zeer veel racegames de revue gepasserd...wees maar gerust dat ik goe weet
                                    wat een sim zou moeten zijn.
                                    WRC game is wel een flop, dat besef je toch hè? Handling trekt op niets, graphics zijn ondermaats,... De enige goede rally game is Richars Burns rally...

Ik denk dat ik ook wel weet wat het verschil is tussen arcade en sim. Ik doe zelf endurance races in competitie op Rfactor

Comment

• Ik amuseer mij er alleszins mee.

Comment

• Ik heb sinds gisteren zo een draadloze headset van sony. Het ding is opgeladen denk ik, maar hoe weet ik of het werkt?

Ik ga nu wat rijden in men lobby, feel free to join! PSN: BrechtDecancq

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Maat van mij heeft zo'n classic Ferrari van 20 miljoen
                                          En gebruik hem nu voor de Historical races 330 P4

Comment

Working...
                                          X