Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik had hier ergens gelezen dat je een C63 kreeg als je alle AMG dinges won ... dat wil dan zeggen: alle niveaus, alle races?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik haat bij Bspec vooral die bandenrestricties. Als je je rijder pusht zit ie constant te driften en als je hem zegt snelheid minder dan rijden ze 'm met 2-3 voorbij. Zit wat vast op suzuka met de laatste race van amateur, de Willy Maas rijdt met een Chevelle van 850pk maar kan niet winnen. Zelfs ik de motor downtune blijft ie driften...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        ik had hier ergens gelezen dat je een C63 kreeg als je alle AMG dinges won ... dat wil dan zeggen: alle niveaus, alle races?
        3de deel moet je alles minstens zilver hebben (300SL in de regen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          ik had hier ergens gelezen dat je een C63 kreeg als je alle AMG dinges won ... dat wil dan zeggen: alle niveaus, alle races?
          Ik heb hem gekregen toen ik alles zilver had bij het 3de niveau dus met de 300sl in de regen.

Comment

• Als iemand z'n 'museum cards' niet moet hebben, ge moogt ze altijd naar mij zenden

Comment

• Wat is dat eigenlijk voor iets? Want je krijgt er elke dag 5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Wat is dat eigenlijk voor iets? Want je krijgt er elke dag 5...
                Kan je in dat museum enkele "weetjes" mee unlocken.

Foto met wat meer uitleg over een bepaalde wagen (zijn ontwikkeling, ...)

Comment

• Oh, handig!

De geschiedenis van de Skyline interesseert me mateloos!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                    ik ben niet zo een 'pro' als de meesten hier, dus ik heb er nog niet zoveel ervaring mee. Nu zit het zo, heb een Z4 M Coupé getuned naar 410 pk. Het probleem is: de wagen is compleet onhandelbaar geworden.(oké, ik win nu race na race, maar hoe traag ik soms door sommige bochten ga: ik vlieg gewoon in de vangrails) Kan er iemand me wat uitleg geven over de camber/suspention setup en het instellen van de sperdiff.? Want heb daar nu willekeurig wat mee zitten prullen zodat het al iets beter is maar toch...

thanks,
                    Het is optisch niet mooi, maar ik plak er dan een zo klein mogelijke spoiler op. En dan uw downforce omhoog zetten, niet té hoog want dan gaat de auto enkel rechtdoor.. vandaar dat je je camber hoger moet zetten, dan draait ie beter
                    Meestal 2.0 en achteraan 1.4 of hoger.. hangt van wagen af..
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                      En wa krijgde dan? Need For Speed (physics ff terzijde gelaten ) Nee serieus, iemand de car list van NFS HP al eens deftig bekeken? In GT 35 MX5jes, daar 7 of 8 verschillende Gallardo's, incl de Balboni!! Twee Veyrons, hopen Porsches, BMW's, Koenigsegg etc, alleen geen Ferrari, da's al. De car list mocht van mij idd een PAK kleiner zijn, met meer Europees lekkers, maar da's nu eenmaal Gran Turismo hè, da hoort erbij.
                      En toch wil ik Porschekes!

Comment

• Net een test gedaan, goedkope auto dat ik nooit gebruik verzonden naar een maat. Komt niet toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          En toch wil ik Porschekes!
                          Ik heb u toch een RUF gestuurd gisteren? Niet gehad dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Ik heb u toch een RUF gestuurd gisteren? Niet gehad dan?
                            Gisteren was ik niet thuis, ga direct eens zien sé.. Alvast bedankt!

Comment

• Is er een online race bezig, en zoja, waar kan ik die vaiden?

Comment

• Kga precies nog ff wachten om men dodge RAM door te sturen kefkie

Comment

• @ Kefkie hebt ge de ford al gehad?

Comment

• Hip hoi, level 14 voor het moment, pick-up verkregen door het licence te behalen, nog 1 te gaan. Nu sparen voor een Lambo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                      Kga precies nog ff wachten om men dodge RAM door te sturen kefkie

Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                      @ Kefkie hebt ge de ford al gehad?
                                      Ja ik heb hem gehad, maar ik zal best nog even wachten om hem terug te sturen zeker
                                      BMW X5 45e

Comment

• best wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Gisteren was ik niet thuis, ga direct eens zien sé.. Alvast bedankt!
                                          Niets gekregen Brecht!

Nene, just kidding.. kheb hem net ontvangen Merci makker
                                          Ik kan misschien best even wachten met mijn auto voor u door te sturen?

En dan nog het beste van al.. ik ga kijken bij occassiedealer en wat staat er te koop ?? ne RUF!

Comment

Working...
                                          X