Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gvd!! Mijne minolta is ook verloren gegaan

Comment

• Ik leen voorlopig niets meer (uit) ..

Comment

• Damn, auto's van enkele miljoenen die verloren gaan, klote...

Comment

• Ik zuig echt in de regen met die 300 SL. Zilver ok, maar goud

Comment

• Ik begin te denken aan een conspiracy van PD ivm het uitlenen van auto's

Ik zit bijna halverwege voor de HDI FAP nu... 1.9 mil cr en niks mogen doen dermee... Da ga ZOOOOO traag, en de events waar the big money zit, daar hebt ge die LMP's voor nodig. Bastards. Mij gisteren in elk geval heel den avond liggen kwaadmaken in dien achterlijken AI... Dan pakte eens auto's die ni iedereen naar huis rijden voor de uitdaging en sheer fun of it, en dan wordt ge per race gemiddeld 3 keer van de baan gereden... De Nascar reeks gedaan, 3 keer die Daytona Speedway moeten doen omda ik gewoon rechtdoor rijdt, en meneer de mongool beslist achter mij aan te sluiten als em nog twintig centimeter koffer naast zich heeft. Spasten. En de prijzen van de Extreme reeks moet ge het ook ni voor doen ze... Oldtimer useless meuk da cool is by Japanese standards...

Jaja 'k weet het, 'k kan weer zagen , maar 't begint best storend te worden.

@ Alexx: That's irony for you mate Strak een vlammeke doen hè, 'k ben laat thuis, maar da wilt niks zeggen ze. 't Is hier kerstmarkt in 't straat, dus de buren zijn laat op, dus 'k kan trekken en sleuren aan mijn stuurke all night long

Comment

• Ja, eigenlijk.. Met welke events kan je veel geld verdienen?

Comment

• Waar win je eigenlijk een NASCAR? Heb alles goud bij het moeilijkste van Jef Klak special, maar daar heb er geen gekregen.

Comment

• Ik heb die toch gekregen ze bij de Jeff Gordon school, raar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                    Ja, eigenlijk.. Met welke events kan je veel geld verdienen?
                    American GT bij extreme, 5 rondjes indianapolis (4 min) en 98.000 credits.
                    Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Waar win je eigenlijk een NASCAR? Heb alles goud bij het moeilijkste van Jef Klak special, maar daar heb er geen gekregen.
                    Daar krijg je hem nochtans, zeker van dat je alles hebt?

Mss is 'ie ook verloren gegaan

Comment

• Moet je bij amateur ook alles goud hebben dan? Zit nog met zilver bij die klote potjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                        @ Alexx: That's irony for you mate Strak een vlammeke doen hè, 'k ben laat thuis, maar da wilt niks zeggen ze. 't Is hier kerstmarkt in 't straat, dus de buren zijn laat op, dus 'k kan trekken en sleuren aan mijn stuurke all night long
                        Ik heb wel examens he, ik moet vroeg opstaan zodat ik morgenvroeg al meteen kan beginnen leren!!

Tot vanavond
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Moet je bij amateur ook alles goud hebben dan? Zit nog met zilver bij die klote potjes
                          Blijkbaar, heb hem nu

Comment

• [QUOTE=BlackFox;4341413]American GT bij extreme, 5 rondjes indianapolis (4 min) en 98.000 credits.

Is dat zo bij de Experts ofzo, kben maar level 19...

Comment

• Pff, overal goud in die license tests & special events, zou al heel blij zijn met nergens brons
                              Last edited by 3000; 11/12/2010, 13:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Ik heb wel examens he, ik moet vroeg opstaan zodat ik morgenvroeg al meteen kan beginnen leren!!

Tot vanavond
                                T'is oe geroaje! Nu studeren, slopke doen, the hell with biorythm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                  Pff, overal goud in die license tests & special events, zou al heel blij zijn met nergens brons
                                  Echt hé, als ik dat hier allemaal lees voel ik mij zo waardeloos in dat spel .

Comment

• 'k heb nu ook een ruf rgt.. gaat pakke beter dan zo'n CTR eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                      T'is oe geroaje! Nu studeren, slopke doen, the hell with biorythm
                                      Laat maar iets weten hoe laat hè, kom ik ook af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Laat maar iets weten hoe laat hè, kom ik ook af
                                        Brecht, nog eens bedankt he.
                                        Hoe doen we dat voor die R8? Ik heb hem al gekocht en wil hem gerust doorsturen, maar als ik dat hier zo lees is de kans groter dat ie onderweg verloren gaat dan dat je hem ontvangt

Comment

• Buick Special is echt vet

Comment

Working...
                                          X