Geen idee, B-spec boeit me geen hol
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenZou ik uwe alfa ook eens mogen lenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk wil daar niet zoveel aan uitgeven, ik wil sparen voor die Formula GT Win je nergens een DTM? Of moet je dan level 2x zijn op B-spec?
Die kwam net op tijd want stond op het punt van er eentje te kopenSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Manman, begin me echt te ergeren in die B-spec...
American muscle event.... zwaarste dat er tusse zit is een camaro met 510 PK en die gast kan niet winnen met een buick special (780 pk fully tuned), chevelle (830 pk fully tuned), dodge ram (740 pk ofzo fully tuned)
Ok het zijn niet de meest wendbare wagens maar dan nog, in A spec zette ik met die wagens die manne op 40 seconden, en die B-spec driver kan die kar niet eens op de baan houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIk heb een Audi ABT TT gekregen nadat ik alle races gewonnen had bij expert niveau in A-spec mode.
Die kwam net op tijd want stond op het punt van er eentje te kopen
Je hebt dus geluk gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIk heb een Audi ABT TT gekregen nadat ik alle races gewonnen had bij expert niveau in A-spec mode.
Die kwam net op tijd want stond op het punt van er eentje te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIemand die zijn mini een daggeske kan missen?
Of liever een oude cooper ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWaarom moet je een LMP1 hebben?
Mij is tot nu toe alles gelukt zonder zo'n ding, tenzij je de Minolta daartoe rekent. Die ik kwijt ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZoals ik al zei moet ik die dan eerst eens terug krijgen
Ik zet mij dan wel op je wachtlijst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenManman, begin me echt te ergeren in die B-spec...
American muscle event.... zwaarste dat er tusse zit is een camaro met 510 PK en die gast kan niet winnen met een buick special (780 pk fully tuned), chevelle (830 pk fully tuned), dodge ram (740 pk ofzo fully tuned)
Ok het zijn niet de meest wendbare wagens maar dan nog, in A spec zette ik met die wagens die manne op 40 seconden, en die B-spec driver kan die kar niet eens op de baan houden
@kefkie : cooper incoming
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten@kefkie : cooper incomingBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMerci, ik stuur hem morge namiddag terug
Dan kan ik morgen de rest van B-spec prof afhandelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHoe zit het nu met het realistisch rijden van de auto's? Of hebben ze terug voorkeur gegeven aan interieurdetails ten nadelen van het rijgedrag?
Comment
Comment