Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb die abt gekocht. Die ging goed. Ja ik ga ook wat moeten sparen maar ik wil eerst een lmp1 ofzo ik moet nog altijd die race rijden waar ge die minolta wint.
Ik wil daar niet zoveel aan uitgeven, ik wil sparen voor die Formula GT Win je nergens een DTM? Of moet je dan level 2x zijn op B-spec?
Ik heb een Audi ABT TT gekregen nadat ik alle races gewonnen had bij expert niveau in A-spec mode.
Die kwam net op tijd want stond op het punt van er eentje te kopen
American muscle event.... zwaarste dat er tusse zit is een camaro met 510 PK en die gast kan niet winnen met een buick special (780 pk fully tuned), chevelle (830 pk fully tuned), dodge ram (740 pk ofzo fully tuned)
Ok het zijn niet de meest wendbare wagens maar dan nog, in A spec zette ik met die wagens die manne op 40 seconden, en die B-spec driver kan die kar niet eens op de baan houden
Ik heb een Audi ABT TT gekregen nadat ik alle races gewonnen had bij expert niveau in A-spec mode.
Dat is een cadeaubon eh, dan krijg je een willekeurige auto van een bepaald lvl
Met die wildcard voor een level 17 wagen? Ik heb toen een andere wagen gekregen
American muscle event.... zwaarste dat er tusse zit is een camaro met 510 PK en die gast kan niet winnen met een buick special (780 pk fully tuned), chevelle (830 pk fully tuned), dodge ram (740 pk ofzo fully tuned)
Ok het zijn niet de meest wendbare wagens maar dan nog, in A spec zette ik met die wagens die manne op 40 seconden, en die B-spec driver kan die kar niet eens op de baan houden
Probeer een 4de keer opnieuw met dezelfde wagen en dan wint hij ineens met 37 seconden voorsprong...
Comment