Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk de Elise-challenge gehaald, en hoe Ik ben aan het inlopen op de tweede en rem te laat voor een bocht, en rijd er echt vol tegen. Normaal disqualified, maar nu gewoon verder rijden De tweede kwam daarbij trouwens in het spoor van de eerste, waardoor ik ze alletwee kon inhalen Niet echt trots, maar kom
Ik wil in B-spec Expert de Historic Racing Car Cup doen met mijn Facebook Jag XJ13, maar dat lukt nu niet
omdat hij geen jaartal heeft, en dus zogezegd ook niet van voor 1970 (of hoeveel is't) is...
Deze wagen wordt idd aanzien als een recente wagen, dit dankzij het feit dat hij Chrome Line (of iets dergelijks) is denk ik.
Eindelijk de Elise-challenge gehaald, en hoe Ik ben aan het inlopen op de tweede en rem te laat voor een bocht, en rijd er echt vol tegen. Normaal disqualified, maar nu gewoon verder rijden De tweede kwam daarbij trouwens in het spoor van de eerste, waardoor ik ze alletwee kon inhalen Niet echt trots, maar kom
Ik heb daar met moeite 5/brons gehaald, TC op 3 en ABS op 1.
Hoe je daar 1 kan halen is me voorlopig nog een raadsel
Tweedes was me al gelukt zonder brokken te maken. Toen stond TC op 4 en ABS op 2. Vooral goed doseren als je al terug accelereert terwijl je nog aan het indraaien bent
Comment