Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    helaas klopt die al helemaal niet, dateert tevens ook van 2007.
    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• iemand die ooit heeft geloofd in die lijst is echt oerdom 10000 auto's in HD maken en op een schijf zetten gaat gewoon niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        http://www.gran-turismo.com/jp/produ...6ca29s0m0.html

na al die jaren van1st naar 4de plaats ( love suzuka east ) en met de andere karren ook nog steeds goede positie
        55 seconden. oe doede da?
        daarnet nog eens geprobeerd en met de integra 57.268sec en met een mustang 58.982. da geraakt echt ni deftig rond een bocht

edit: welke banden zijn eiglijk het beste om mee te driften?
        Last edited by kefkie; 28/05/2010, 00:28.
        BMW X5 45e

Comment

• Bij de game mania verwachten ze gt5 tussen oktober-december 2010.

Zeer jammer dat men al zo lang de datum verplaatst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            55 seconden. oe doede da?
            daarnet nog eens geprobeerd en met de integra 57.268sec en met een mustang 58.982. da geraakt echt ni deftig rond een bocht

edit: welke banden zijn eiglijk het beste om mee te driften?

heel simpel download mijne gost en volg maar

drift = voor N2 achter N1 ( ge moet maar zien in de drift lijst bij mijne naam vooral op suz east )

Comment

• Peugeot 106 1.4 XSi '92
              Peugeot 106 1.3 Rallye '95
              Peugeot 106 1.6 S16 '98
              Peugeot 106 1.6 Rallye 8v '98
              Peugeot 106 1.6 Rallye 16v '03
              Peugeot 106 1.6 XSi '95
              Peugeot 106 1.6 GTi 16v '03
              Peugeot 106 60 '03
              Peugeot 106 1.6 Maxi Rally Car '
              Daarvoor alleen zouk mij nog nen PS3 durven aanschaffe!
              - Daily driver: 2015 Suzuki Swift 1.2i 16v GL:
              - Weekend/fun: 1984 Honda Civic CRX 1.5i 12v 1st gen.

- 1994 Suzuki swift 1.0: sold - 2003 Peugeot 106 1.4 XS: RIP - 1997 Shitro?n Saxo 1.1: sold - 1993 VW Golf III 1.8 90pk: sold - 2001 Toyota Avensis 1.6 vvt-i: sold - 1995 Honda CRX DelSol 1.6 ESI: sold

Comment

• Aja, ze gaan er zeker 9 106'kes insteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                  Aja, ze gaan er zeker 9 106'kes insteken.

natuurlijk anders wordt het heeeeeel moeilijk op de kaap van 10.000 te halen

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=Q15jx...eature=related de funfactor zal veeeeeel hoger liggen dan forza3..........

http://www.youtube.com/watch?v=NwiBvmTvq5I&feature=fvsr lichten aan !!!

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

handen staan op een rare positie om te schakelen
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        http://www.youtube.com/watch?v=JFMcd...eature=related

handen staan op een rare positie om te schakelen

waar hebben ze diene prutser gevonden,en dan zoiets nog op y tube zette

Comment

• In het begin waarschuwde ze voor de slechte driver
                          BMW X5 45e

Comment

• Wow zalig, ziet er goed uit behalve die handen wanneer hij schakelt.
                            Als het soms zo zou zijn is het goed, maar de hele tijd zo schakelen is een beetje raar.

Comment

• ja en hetzelfde met een manuele. is ook zo'n filmpje van een corvette. je schakelt op, ge zit in de hogere versnelling en dan gaat dat hand pas naar beneden.

Edit:
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              BMW X5 45e

Comment

• Wow
                                Ziet er echt goed uit. Enja van het schakelen op het stuur, het zou tof zijn dat er meer varatie van handbewegingen. Of vraag ik te veel
                                Maar die handbak zag er redelijk goed uit ! Behalve dat hij zijn handen te lang op de pook bleven..

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=Q15jx...eature=related de funfactor zal veeeeeel hoger liggen dan forza3..........
                                  Eindelijk! In dit filmpje (in vergelijking met de andere geposte filmpjes en de prologue) is precies te horen dat ze eindelijk iets gedaan hebben aan de monotone sound van de wagens. Vetheid
                                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Aja? Allez vooruit, straks dan maar eens kijken. Als't ne Corvette is, en mijn buren worden niet boos, mission failed!

Ff OffT: De beste sound van een vette tot nu toe is in rFactor in de International Le Mans Series mod, zoek maar eens op "ILMS Corvette rFactor". Aja, en de Corvette Stingray in de Historix mod Ik moet als ik mijn speakers goed open heb staan, en de auto start, en ik geef de eerste keer gas in neutraal, een gevoel hebben van
                                    Last edited by ; 03/06/2010, 09:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                      Aja? Allez vooruit, straks dan maar eens kijken. Als't ne Corvette is, en mijn buren worden niet boos, mission failed!

Ff OffT: De beste sound van een vette tot nu toe is in rFactor in de International Le Mans Series mod, zoek maar eens op "ILMS Corvette rFactor". Aja, en de Corvette Stingray in de Historix mod Ik moet als ik mijn speakers goed open heb staan, en de auto start, en ik geef de eerste keer gas in neutraal, een gevoel hebben van
                                      Klinkt inderdaad goed ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                        Eindelijk! In dit filmpje (in vergelijking met de andere geposte filmpjes en de prologue) is precies te horen dat ze eindelijk iets gedaan hebben aan de monotone sound van de wagens. Vetheid
                                        Fail. Nog altijd meer bandengekrijs dan motorgekrijs + veel te stille sound. When will they learn...

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=Q15jx...eature=related de funfactor zal veeeeeel hoger liggen dan forza3..........

http://www.youtube.com/watch?v=NwiBvmTvq5I&feature=fvsr lichten aan !!!
                                          Funfactor valt echt niet af te leiden uit een filmpje en daarbij is funfactor zeer subjectief. Er zijn effectief mensen die GT4 leuk vonden qua rijden en na Forza te hebben gespeeld trekt dat gewoon op niets imo, ne maat van mij vind nog altijd niets slecht aan GT4. Hij vond Forza wel te traag sturen

Comment

Working...
                                          X