Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Amai nog ni, ik gebruik dat voor iets anders liever.
    Yeah! *high five*

Btw: Mensen vanavond nog is van 't zelfde?
    Renault Megane RS'kes op race normal banden ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Yeah! *high five*

Btw: Mensen vanavond nog is van 't zelfde?
      Renault Megane RS'kes op race normal banden ?
      count me in

Comment

• Fix uwen headset!

Comment

• @ Vtech, sorry dat ik u gisteren niet had toegevoegd.. ik kreeg vele invites tegelijk.. zag het pas deze middag, verbaast me wel.. ik zou zweren dat ik dat gisteren niet heb ontvangen.

Comment

Fix uwen headset!
            Geen idee wat ik fout doe Hij is herkend door de PS3, hij is opgeladen.
            Als ik hem opzet en het volume luider zet hoor ik enkel getuut

Comment

• Zo getuut dat na een tijdje weer tuut? Dan heb je hem wss gemute?
              Je moet 1x dat klein knopje ingedrukt houden om hem aan te zetten.. dan pinkt er een groen lichtje en komt er een venstertje rechtsboven op je scherm.
              En druk dan eens op die grote PS knop op je headset.. dan zie je een logo met een luidspreker en een streep erdoor.Druk vervolgens nog eens en dan heb je gewoon terug een luidspreker, waardoor je headset niet op 'mute' staat .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Is om cheaters tegen te gaan, is anders wel makkelijk om even een savegame te downloaden waarin alle auto's reeds zitten.
                Ik vind het onnozel. Het leuke aan GT5 is beter en beter worden, met auto's krijgen als gevolg. Cheaters bedriegen enkel hun eigen. Ik wil een extra PS3 halen en dan de oude bij mijn vriendin zetten. Maar dan moet ik wel die savegame kunnen overzetten.

Comment

• Om hoe laat spelen jullie samen online, wie moet ik daarvoor toevoegen? Ik heb enkel Daggie en Stancke staan geloof ik.

En als er mij iemand iets zou kunnen uitlenen voor die Historic Racing Car Cup.... Dank bij voorbaat!

mijn psn: jarno83

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                    hoor ik enkel getuut
                    Das alexx die achter je hangt dan... en die Mégane's hebben dan nog een dik irritant toetertje

Ik zal er deze avond niet zijn, kga Frits en freddy zien... moet lache zijn dieje film

Comment

• Weet niet of het hier al staat maar...

Standaard wagens worden met der tijd premium!

Comment

• Hoe laat online straks?

Comment

Zo getuut dat na een tijdje weer tuut? Dan heb je hem wss gemute?
                          Je moet 1x dat klein knopje ingedrukt houden om hem aan te zetten.. dan pinkt er een groen lichtje en komt er een venstertje rechtsboven op je scherm.
                          En druk dan eens op die grote PS knop op je headset.. dan zie je een logo met een luidspreker en een streep erdoor.Druk vervolgens nog eens en dan heb je gewoon terug een luidspreker, waardoor je headset niet op 'mute' staat .
                          Ik zet em op, groen lichtje flikkert, maar ik zie geen schermpje verschijnen op mijn PS3

Comment

• Ok vanavond doe ik eens mee. Zeg eens wat ik moet doen om mee te kunnen racen met jullie

Comment

@ Vtech, sorry dat ik u gisteren niet had toegevoegd.. ik kreeg vele invites tegelijk.. zag het pas deze middag, verbaast me wel.. ik zou zweren dat ik dat gisteren niet heb ontvangen.
                              Geen probleem, heb het gestuurd rond 20.15 - 20.30
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                Ik zet em op, groen lichtje flikkert, maar ik zie geen schermpje verschijnen op mijn PS3
                                Verbind uw headset eens met een usb-kabel? Rechtstreek USB via headset.
                                Dan naar randapparatuur .. dan is hij nog niet geïnstalleerd denk ik.. want ge moet een schermpje te zien krijgen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                Ok vanavond doe ik eens mee. Zeg eens wat ik moet doen om mee te kunnen racen met jullie
                                Alexxz__ toevoegen
                                Dan naar COMMUNITY => 'Alexxz__' => en dan op da koffietasje drukken 'lounge' en dan deelnemen

Spelen we rond 19.30u ?

Comment

Verbind uw headset eens met een usb-kabel? Rechtstreek USB via headset.
                                  Dan naar randapparatuur .. dan is hij nog niet geïnstalleerd denk ik.. want ge moet een schermpje te zien krijgen

Alexxz__ toevoegen
                                  Dan naar COMMUNITY => 'Alexxz__' => en dan op da koffietasje drukken 'lounge' en dan deelnemen

Spelen we rond 19.30u ?
                                  Ok, om 19u30 kom ik online

Comment

• Ik heb net een headset gekrege voor mijn verjaardag van giotec. da is nu wel geinstalleerd maar kan je dat erges testen voor zeker te zijn dat het werkt?
                                    BMW X5 45e

Comment

• Die Minolta is de ZIEKSTEN bak da'k ooit in eender welke GT heb gehad!! Just ne 5.42 neergezet op de ring, trillende pollekes nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                        Die Minolta is de ZIEKSTEN bak da'k ooit in eender welke GT heb gehad!! Just ne 5.42 neergezet op de ring, trillende pollekes nu
                                        LOL, tzal mooi zijn ik als beginner op die ps3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Ik heb net een headset gekrege voor mijn verjaardag van giotec. da is nu wel geinstalleerd maar kan je dat erges testen voor zeker te zijn dat het werkt?
                                          Randapparatuur en dan stemverandering.. niet veranderen maar gewoon nekeer prate

Comment

Working...
                                          X