Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk na mijn nachtdienst de formule GT gevonden heeft me uren geduurd!!!
7 uur thuis 13.00 vond ik de auto... dan nog een kleine 1,5 uur bezig geweest om de juiste instellingen te installeren! Maar goed heb nu wel wat En inderdaad de mijne is ook blauw helaas...
nog 2,5 miljoen over dus nu sparen voor de Ferarri F10'10!!!
Thnx aan de gene voor wie mij de tip gaf!!! _o_
Had ook trouwens ticket 1000 gekregen een Tommy Kaira ZZ nog iets ... waarde van 18k :s
4wd standaard 546pk dus wie weet wat ik kan als je 'm gaat tunen
Had ook trouwens ticket 1000 gekregen een Tommy Kaira ZZ nog iets ... waarde van 18k :s
In GT3 was dat toch een van de snelste en beste auto's in het spel.
Kan iemand me vertellen wat een geschikte wagen is voor de Classic car race bij Expert?
met een opgefokte challenger is het in elk geval hopeloos
Heb diezelfde vraag enkele dagen geleden gesteld (fully tuned Shelby Cobra stelt ook niets voor ). Blijkt dat je dit maar naar het einde van het spel toe kan uitspelen (eerst moet je iets bij extreme reeks winnen dacht ik).
Heb diezelfde vraag enkele dagen geleden gesteld (fully tuned Shelby Cobra stelt ook niets voor ). Blijkt dat je dit maar naar het einde van het spel toe kan uitspelen (eerst moet je iets bij extreme reeks winnen dacht ik).
had al zo'n vermoeden... dan slaan we hem voorlopig over
Dank u Minoltaaaaa Was echt schitterend gisteren! Toen ik naar buiten kwam met die Tank Car, zelfs ne Ram verplaatste met da ding alsof 't nen bulldozer was En da 500tje vlooooog als ik daarop reed, echt goe gelachen! Het serieuze racen was ook tof ze, al moet ik die Mégane echt nog beter onder de knie krijgen. 'k Heb mijn lijstje eens afgegaan, 'k heb geen enkele FF zelf gekocht Eén ding is zeker, aan Brecht en Kristof69 heb ik een koppel geduchte tegenstanders gevonden, die mannen volgen, zeker op de Ring is een hele opgave, echt plezant!
Straks mss nog ff kassen, maar 't is training vanavond. 'k Ga sowieso nog wa offline doen, 'k moet die trophy met de GT-R op de Ring hebben.
Tof...maar ik heb ze al van de Collector's Edition. Konden ze écht geen andere geven
Hopelijk kan ik ze terug downloaden dan verkoop ik ze gewoon.
Bij de collector's edition :
Audi R8 5.2 FSI quattro Chrome Line Edition
BMW M3 Coupe Chrome Line Edition
Lamborghini Murcielago LP 640 Chrome Line Edition
Mercedes-Benz 300 SL Coupe Chrome Line Edition
Shelby Cobra 427 Chrome Line Edition
Jup, was fun gisterenavond, redelijk intense race op de 'ring. Het idee van een Megane-Cup is wel leuker wellicht, te veel pk op de ring is echt niet goed (veel te veel gras gezien)
Mijn ticket 1000 prijs was een Le Mans Audi R10... Das ook wel een groot verschil tss de twee prijzen.
Comment