Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Brecht z'n lounge

Eerst hem toevoegen aan vrienden ,dan community en daarna op de koffietas klikken .
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Lol ,na 1 ronde 28 sec achter,dacht wtf, da spel ga nie vooruit
      Blijk ik op comfortbanden rond te crossen
      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Net in pole position gestart... een 100 meter voor de finish sta ik klaar en de rest staat 100 meter achter mij op de normale plaats

Zitte soms toch echt wel bugs in dat online gedoe

Comment

• Je zat zelf niet in de race bij mij ,je stond te laden in de lobby

Comment

• Mja er is iets mis bij mij...

Na elke race loopt het vast, als ik een race meerijd crash ik op iemand die alleen bij mij stilstaat in het midden van de bocht, en de andere zien die niet

Ltpeppers stond net stil int midde vant circuit bij mij, ik crash daar los op, auto kapot en laatste (stond eerste ) en de andere crashen er op op mijn scherm maar rijden er door... en op hun scherm is er niks aan de hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
              Mja er is iets mis bij mij...

Na elke race loopt het vast, als ik een race meerijd crash ik op iemand die alleen bij mij stilstaat in het midden van de bocht, en de andere zien die niet

Ltpeppers stond net stil int midde vant circuit bij mij, ik crash daar los op, auto kapot en laatste (stond eerste ) en de andere crashen er op op mijn scherm maar rijden er door... en op hun scherm is er niks aan de hand
              Das omdat jij nooit romdom u kijkt als je rijdt. Zowel online als offline
              Stond gisteren aan de lichten van de Philips 5 min naast u, maar opzij kijken, neen hoor

Comment

• Nah, er is iets mis online nu bij mij, ben er maar mee gestopt, frustraties

Ja ik zag het pas toen ik doorreed en terugdraaide Gefocused op dat licht dus niet opzij gekeken

Comment

• Goed dat je niet rechtdoor moest, ik had je achtergelaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Goed dat je niet rechtdoor moest, ik had je achtergelaten
                    Dream on

Comment

Dream on
                      Alhoewel... net de specs opgezocht... kan toch vrij nipt worden mischien
                      Last edited by ; 17/12/2010, 21:33.

Comment

Alhoewel... net de specs opgezocht... kan toch vrij nipt worden mischien

Tsja....

Comment

• Ik ken er ene die binnekort ook een stuurke gaat hebben en da nu vollembak in de Eend van de ma en de pa is aan't verkondigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                            Ik ken er ene die binnekort ook een stuurke gaat hebben en da nu vollembak in de Eend van de ma en de pa is aan't verkondigen
                            haha so true!
                            Eerste reactie: En wa gade me da ander stuur doen??!!
                            Eerst oplossing zoeken voor da te zetten en dan koop ik da.. ik moet da gewoon hebben!!
                            Thx voor de tips ook.. het driften begon beter en beter te gaan, super! ( en verslavend)
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• En welk stuur word het dan?

Comment

• Wa kunt ge met die gewonnen 2cv doen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                                  Wa kunt ge met die gewonnen 2cv doen ?
                                  verkopen.

Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Pfff die specials zijn echt kut om te doen met een controller, ik zal blij zijn als men stuurtje er is. Na een uurtje verkrampen mijn vingers ook, gewoon echt niet ergonomisch zo'n controller.

Comment

• Welke specials lukken niet?

Comment

• Ze lukken wel maar meestal niet op goud, de license testen net van hetzelfde. Goud halen is soms zo frustrerend.

Comment

• Ik vind het eigenlijk belachelijk dat je geen quali's kan doen voor de race...

Comment

Working...
                                          X