Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na elke race loopt het vast, als ik een race meerijd crash ik op iemand die alleen bij mij stilstaat in het midden van de bocht, en de andere zien die niet
Ltpeppers stond net stil int midde vant circuit bij mij, ik crash daar los op, auto kapot en laatste (stond eerste ) en de andere crashen er op op mijn scherm maar rijden er door... en op hun scherm is er niks aan de hand
Na elke race loopt het vast, als ik een race meerijd crash ik op iemand die alleen bij mij stilstaat in het midden van de bocht, en de andere zien die niet
Ltpeppers stond net stil int midde vant circuit bij mij, ik crash daar los op, auto kapot en laatste (stond eerste ) en de andere crashen er op op mijn scherm maar rijden er door... en op hun scherm is er niks aan de hand
Das omdat jij nooit romdom u kijkt als je rijdt. Zowel online als offline
Stond gisteren aan de lichten van de Philips 5 min naast u, maar opzij kijken, neen hoor
Ik ken er ene die binnekort ook een stuurke gaat hebben en da nu vollembak in de Eend van de ma en de pa is aan't verkondigen
haha so true!
Eerste reactie: En wa gade me da ander stuur doen??!!
Eerst oplossing zoeken voor da te zetten en dan koop ik da.. ik moet da gewoon hebben!!
Thx voor de tips ook.. het driften begon beter en beter te gaan, super! ( en verslavend)
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Pfff die specials zijn echt kut om te doen met een controller, ik zal blij zijn als men stuurtje er is. Na een uurtje verkrampen mijn vingers ook, gewoon echt niet ergonomisch zo'n controller.
Comment