Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verkoopt ge uwe Logitech apart ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Verkoopt ge uwe Logitech apart ?
      Die heb ik nog nodig voor op de pc te spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Bandenslijtage is er toch niet?

Enkel online en endurance races.

Mijn ZR-1 heeft 918pk en weegt 1100kg met die race upgrade. Rijdt oké.
        toch wel hoor... m'n banden linksonder in het scherm... gaan van blauw, naar wit, naar oranje en dan vuurrood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
          toch wel hoor... m'n banden linksonder in het scherm... gaan van blauw, naar wit, naar oranje en dan vuurrood.
          Is gewoon de Temperatuur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Ben het beu, Granturismo gaat de kast in , PS3 misschien ook maar de verkoop in gooien...
            Terug overschakelen op pc volledig. Maat van me is nu een pc voor me aan het samenstellen en dan er terug tegen aan met Rfactor, iRacing
            Wat zou je nog voor de ps3 willen?eventueel met gt5 mss kan dan mijn buurman ook eens gamen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
              Is gewoon de Temperatuur...
              serieus...? excuseer me dan.

Comment

Ben het beu, Granturismo gaat de kast in , PS3 misschien ook maar de verkoop in gooien...
                Terug overschakelen op pc volledig. Maat van me is nu een pc voor me aan het samenstellen en dan er terug tegen aan met Rfactor, iRacing
                Is dat een recente PS3? Zoek er nog één voor bij de vriendin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Is dat een recente PS3? Zoek er nog één voor bij de vriendin.
                  Tis een slim van 250gig, half jaartje oud ongeveer.
                  Ik laat jullie 2 wel iets weten als ie weg zou gaan

Comment

Wel wel wel...wat krijgen we nu...denk dak toch nog gelijk zal krijgen,
                    T'is je vergeven...ben het ook al meer of beu.
                    ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

Tis een slim van 250gig, half jaartje oud ongeveer.
                      Ik laat jullie 2 wel iets weten als ie weg zou gaan

Merci Brecht

Comment

• GT5 begint mij ook meer en meer te teleurstellen, jammer genoeg. Zorgt voor teveel frustraties ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Bandenslijtage is er toch niet?

Enkel online en endurance races.

Mijn ZR-1 heeft 918pk en weegt 1100kg met die race upgrade. Rijdt oké.
                          Rijd eens 2 rondjes ring met een M3 of C63 met goed wat driften.

Comment

• Mss beetje te veel gekast allemaal Mij stoort het ook mateloos op sommige vlakken, maar 'k amuseer mij nog, voorlopig dus nog tevreden Derstrak met de Wernercupra geraced! ID = Wernerturbo. Was lachen, ni veel serieus racen, behalve da rondje Nordschleife. Ge ziet dat dieje zot em goe kent in't echt ze, want da Evoke vloog derover Mr voor de rest was't rammen, botsen, en vooral de bandjes opsmoren natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              GT5 begint mij ook meer en meer te teleurstellen, jammer genoeg. Zorgt voor teveel frustraties ..
                              Nu begint het pas leuk te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                Ja, alleen in Arcade of online, nergens anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                  Nu begint het pas leuk te worden
                                  Nah, nie krijgen we door dat het totaal onrealistisch is

Comment

• Da had ik ook na da'k rFactor heb leren kennen. Ik heb da een jaar of twee-drie gespeeld bij de VRL (check http://www.vrl-simracing.be/ en 't forum), waar gij volgens mij zeker zou meekunnen Brecht, en wat echt een leuke bende is! ALS ge echt goe wilt simracen, en rFactor spelen, doet ge't imo het beste daar, 100% zeker. Voor mij is het allemaal wat te serieus, ik heb nog veel andere dingen aan mijn hoofd, en ben daarom weer helemaal terug te vinden voor het principe van race kiezen, auto kiezen en vlammen, zonder setups te moeten zoeken of weet ik veel wat. Ieder zijn ding I guess.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                      Da had ik ook na da'k rFactor heb leren kennen. Ik heb da een jaar of twee-drie gespeeld bij de VRL (check http://www.vrl-simracing.be/ en 't forum), waar gij volgens mij zeker zou meekunnen Brecht, en wat echt een leuke bende is! ALS ge echt goe wilt simracen, en rFactor spelen, doet ge't imo het beste daar, 100% zeker. Voor mij is het allemaal wat te serieus, ik heb nog veel andere dingen aan mijn hoofd, en ben daarom weer helemaal terug te vinden voor het principe van race kiezen, auto kiezen en vlammen, zonder setups te moeten zoeken of weet ik veel wat. Ieder zijn ding I guess.
                                      Thx voor de tip Ik heb gisteren een 8 uurs wedstrijd gedaan met 4 man bij iemand zijn thuis. LMS kampioenschap met de RS Spyder. Was een organisatie van racedepartment, was ook fun

Comment

Beetje drastische beslissing niet? Meer dan genoeg topgames op de PS3, of alleen gekocht voor GT5?

Ik amuseer me er ook nog steeds mee, heeft zijn fouten maar geen enkele game is perfect. En racegames op pc hebben me nooit niet echt kunnen boeien, net zoals ik fifa ook veel liever op PS3 speel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                          A-spec heb je geen bandenslijtage of benzineverbruik.
                                          Enkel online en endurance.

Jij zult het wel verwarren met de temperatuur ofzo?

Comment

Working...
                                          X