Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben het beu, Granturismo gaat de kast in , PS3 misschien ook maar de verkoop in gooien...
Terug overschakelen op pc volledig. Maat van me is nu een pc voor me aan het samenstellen en dan er terug tegen aan met Rfactor, iRacing
Wat zou je nog voor de ps3 willen?eventueel met gt5 mss kan dan mijn buurman ook eens gamen...
Ben het beu, Granturismo gaat de kast in , PS3 misschien ook maar de verkoop in gooien...
Terug overschakelen op pc volledig. Maat van me is nu een pc voor me aan het samenstellen en dan er terug tegen aan met Rfactor, iRacing
Is dat een recente PS3? Zoek er nog één voor bij de vriendin.
Wel wel wel...wat krijgen we nu...denk dak toch nog gelijk zal krijgen,
T'is je vergeven...ben het ook al meer of beu.
Mss beetje te veel gekast allemaal Mij stoort het ook mateloos op sommige vlakken, maar 'k amuseer mij nog, voorlopig dus nog tevreden Derstrak met de Wernercupra geraced! ID = Wernerturbo. Was lachen, ni veel serieus racen, behalve da rondje Nordschleife. Ge ziet dat dieje zot em goe kent in't echt ze, want da Evoke vloog derover Mr voor de rest was't rammen, botsen, en vooral de bandjes opsmoren natuurlijk
Da had ik ook na da'k rFactor heb leren kennen. Ik heb da een jaar of twee-drie gespeeld bij de VRL (check http://www.vrl-simracing.be/ en 't forum), waar gij volgens mij zeker zou meekunnen Brecht, en wat echt een leuke bende is! ALS ge echt goe wilt simracen, en rFactor spelen, doet ge't imo het beste daar, 100% zeker. Voor mij is het allemaal wat te serieus, ik heb nog veel andere dingen aan mijn hoofd, en ben daarom weer helemaal terug te vinden voor het principe van race kiezen, auto kiezen en vlammen, zonder setups te moeten zoeken of weet ik veel wat. Ieder zijn ding I guess.
Da had ik ook na da'k rFactor heb leren kennen. Ik heb da een jaar of twee-drie gespeeld bij de VRL (check http://www.vrl-simracing.be/ en 't forum), waar gij volgens mij zeker zou meekunnen Brecht, en wat echt een leuke bende is! ALS ge echt goe wilt simracen, en rFactor spelen, doet ge't imo het beste daar, 100% zeker. Voor mij is het allemaal wat te serieus, ik heb nog veel andere dingen aan mijn hoofd, en ben daarom weer helemaal terug te vinden voor het principe van race kiezen, auto kiezen en vlammen, zonder setups te moeten zoeken of weet ik veel wat. Ieder zijn ding I guess.
Thx voor de tip Ik heb gisteren een 8 uurs wedstrijd gedaan met 4 man bij iemand zijn thuis. LMS kampioenschap met de RS Spyder. Was een organisatie van racedepartment, was ook fun
Beetje drastische beslissing niet? Meer dan genoeg topgames op de PS3, of alleen gekocht voor GT5?
Ik amuseer me er ook nog steeds mee, heeft zijn fouten maar geen enkele game is perfect. En racegames op pc hebben me nooit niet echt kunnen boeien, net zoals ik fifa ook veel liever op PS3 speel.
Comment