Geen slicks, maar ook geen regenbanden. Hence the name
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten9 seconden Dichter kom ik echt niet
Ik heb de race met de 500 en met CR-Z in een keer gehaald, nauwelijks afgesteld (één keer veranderd).
500 afstelling:
Rijhoogte: -25, -25
Veerkracht: 13.0, 13.0
Dempers(uit): 8, 8
Dempers(compressie): 8, 8
Stabilisatoren: 5, 5
Camber: 3.0, 2.0
Toe-/Uitspoor: 0.00, -0.20
ik heb de versnellingsbak zo kort mogelijk gemaakt en zo veel mogelijk downforce.Last edited by Vtech™; 21/12/2010, 22:23.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenWat zijn race intermediate banden eigelijk ? Had die net eens gepakt (dacht dat die beter waren dan hard)... geen grip mee te houden
Ben het niet 100% zeker2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Ik vond die races nochtans redelijk makkelijk.
Alleen die laatste... Maar die heb'k nog maar 1 keer geprobeerd.
Ik probeer altijd zo laag mogelijk qua gewicht te gaan en bonk op de pk's.
Verder alles erop steken wat erop kan. (koppeling, bak, spoiler, ...)
En deftig afstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMijn B-spec rijder wordt zwaar naar huis gereden in Gran Turismo All Stars. Gedubbeld door het hele pak, en dat met een Minolta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichtenstrange... de mijne wint vrij vlot met de minolta (harde racebanden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe mijne dus echt niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHij wordt niet gedubbeld omdat hij van de baan gaat hé Ik probeer hem altijd ongeveer in het midden te houden, maar die gast rijdt nog trager dan ons bomma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWelk level is ie? En hoe is zijn karakter? Rood of meer naar de blauwe kant?
Comment
-
Mja iedereen reed hij er vlot af buite 2 (in mijn geval was dat een peugeot race car en nog één of andere racecar).
Ik moest wel coachen, anders lukte het ook niet. Ik push hem in het begin altijd tot hij 3de hangt, daartegen zijn die 2 andere een second of 10 voorop.
Dan laat ik hem zijn tempo verlagen tot hij na een lap of 2-3 iets dichterbij komt en dan de laatste 2-3 laps pushen/tempo aanhouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNordschleife wint ie dan weer, met 3 seconden voorsprong (totaaltijd 2 rondjes 13:40).Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Net de race van men leve gezien
Dat event in extreme waar je enkel met Duitse wagens mag rijden (Schwarzwald League B) gedaan in B-spec met men M3...
Kom tegenover M5, RS6, SLR, SL, ... (allemaal zo'n 150 PK meer dan mijn M3).
Nurburgring 2 laps won ik vrij vlot maar die race op cape ring...
Na 3 laps 2de en continue gevecht tegen een SLR om de eerste plaats... laatste lap wordt ik eindelijk 1ste
Halverwege de laatste lap gaat hij net iets te breed en breekt hij uit waardoor ik weer zo'n 5 seconden achterkom.... Druk blijven zetten en de allerlaatste bocht drift hij die SLR voorbij langs de buitekant van de bocht en eerste op 0.002 seconden Wat een actie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenZeker dadde op de juiste banden rijdt? Heeft de wagen ook een beetje een neutrale set-up? (best standaard voor B-Spec)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten9 seconden Dichter kom ik echt niet
Heb nu goud op de eerste 2 en het vierde. De andere nog niet geprobeerd. Nu maffen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHeeft er iemand een Enzo die ik eens zou mogen gebruiken?BMW X5 45e
Comment
Comment