Just da was ik nog vergeten. Laat ons het voorbeeld geven van een hardcore gamer (indertijd was ik zo). Beginnen gamen om 20u en stoppen rond een uur of 7 de volgende morgen. Zo lang met zo'n brilleke (zeg maar BRIL tegenwoordig, in vgl met die kartonnen rood/blauwe van vroeger), da houdt toch niemand vol??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
wss moet ge dan nog een een speciaal sony brilleke kope omda andere "niet zouden werken"
en idd hebt da maar is op uwen kop heel den tijd. of mensen zoals ik die al een gewone bril dragen en dan nog is zo'n klotebrilleke derover moete houdeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenEn het bijhorende brilleke
kzou der ne gran turismo helm van maken
Comment
-
Lol @ Helm
En idd, ik draag een bril. In de cinema vond ik het al zwaar klote, laat staan uuuuuuuuuren zo'n ding op uw neus. Bah!
Anyway, hier de links waarover ik sprak:
Testers niet onder de indruk van GT5 in 3D
Interview over heel het 3D gebeuren
En dan nog wat ander GT nieuws:
GT5 zal mss PS Move ondersteunen, het Wii-achtige systeem voor PS3
Niet ALLE wagens zullen damage en in car view hebben
Een aantal features die gepland waren zijn er al terug afgehaald
Nog een nieuwe feature worden de grip penalties. Als je in het echt van de baan gaat, hebben je banden ff minder grip door de gravel of het gras dat er aan blijft plakken. GT wil dit benaderen door der een penalty van te maken. Uiterààrd gaat dit weer op geen kl*ten trekken, net als de andere penalties in GT5P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenlees net op forzastats dat GT5 uitgesteld is tot Sony zen 3D game systeem er is.. dus voor de wachtende fans: wees nog heel even geduldig!... nog heel even...heel lang dusWachten op dit spel is echt een marteling ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDit spel zou gigantisch hard moeten falen om de makers eens ferm te kloten want is toch echt te gek voor woorden. We zitten nu al 5 jaar verder sinds de release van GT4...
Europa is verantwoordelijk voor het overgrote deel van deze verkopen met meer dan 25 miljoen stuks.North America follows with 19.8 million, and Japan and the rest of Asia sold 9.7 million and 640,000, respectively.Noord-Amerika volgt met 19,8 miljoen, en Japan en de rest van Azië verkocht 9,7 miljoen en 640.000, respectievelijk.
Here are the global life-to-date sales for the series:Hier zijn de wereldwijde Life-to-date verkoop voor de serie:- Gran Turismo – 10,850,000
- Gran Turismo 2 – 9,370,000
- Gran Turismo 3 A-spec – 14,890,000
- Gran Turismo Concept Series – 1,560,000
- Gran Turismo 4: Prologue – 1,350,000
- Gran Turismo 4 – 10,980,000
- Gran Turismo 5: Prologue – 4,650,000
- Gran Turismo PSP – 1,800,000
- GT5??????
wat denk je zelf,zal het beter doen dan den 3.
Comment
-
Het top gear test track zou er ook bijkomen.
Ik zie da nog gebeuren (binnen jaartje ofzo) de forummers onderling om de snelste ronde te rijden
dit ziet er ook wel boeiende lectuur uit:
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenhttp://www.granturismo5.nl/home/nieu...ameplay-videos
Het top gear test track zou er ook bijkomen.
Ik zie da nog gebeuren (binnen jaartje ofzo) de forummers onderling om de snelste ronde te rijden
dit ziet er ook wel boeiende lectuur uit:
http://www.granturismo5.nl/drivingacademy/experts
dat top gear test track is oud nieuws,en voor DE snelste ronde mag je me gerust meerekenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDat is toch al lang bekend?Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtendat top gear test track is oud nieuws,en voor DE snelste ronde mag je me gerust meerekenen
ja als u tijden even scherp gaan zijn zoals in de prologue en forza 3 amai danBMW X5 45e
Comment
Comment