Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Tips voor die race met de RX7 op Tsukuba? Ik eindig daar op 10 sec van de eerste (eerste poging wel)
    - Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) '02
    - Stage 3 weight Reduction/windows/carbon hood (1051Kg)
    - Rigidity Improvement
    - Added all aero parts (set to 0/2
    - Fully custom transmission (set to 193mph)
    - Sports Intake Manifold + Racing Air Filter
    - Sports ECU + Stage 2 Engine Tuning (394 HP)
    - Catalytic converter + Titanium Semi-racing exhaust
    - Fully custom Suspension (Ride Height -20/-20, Springs 16.0/6.3, Dampers 10/5, 10/5, ARB 4/4, camber 2.0/2.0, toe 0/0)
    - Twin clutch plates + Carbon propeller shaft + Semi-racing flywheel
    - Brakes set to 8/9
    - Tyres were Sports Hard as standard
    - ABS 1, TC 0, SRF off, ASM off, Driving line off

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Mijne hebben? Wat is je nick?
      Dongio3.
      Alvast merci!
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        zoude gij uwe nascar willen sturen? de mijne heeft teveel pk's
        Hoe kan dat ? Die kan je toch niet meer Pk's geven met tuning ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
          Hoe kan dat ? Die kan je toch niet meer Pk's geven met tuning ?
          olie verversen dan denkik, want je mag maar 862 pk hebben en de mijne heeft er 875
          BMW X5 45e

Comment

• Owja... kan wel dan

De mijne zit ook rond de 870PK...

Ga me straks ook eens bezighouden met die season challanges... gisteren eens met die nascar op de nurburgring geprobeerd... Geraak niet verder dan de 9ste plaats En voor die andere events heb ik geen wagens

Zit in A-spec en B-spec toch vast (moet sparen voor formule GT)...
            Rijbewijzen vind ik te saai en special events moet ik ook nog enkele doen (karten, mercedes goud halen, ...)

Comment

• Mijn NASCAR zit aan 907pk .. Bummer !

Comment

Owja... kan wel dan

De mijne zit ook rond de 870PK...

Ga me straks ook eens bezighouden met die season challanges... gisteren eens met die nascar op de nurburgring geprobeerd... Geraak niet verder dan de 9ste plaats En voor die andere events heb ik geen wagens

Zit in A-spec en B-spec toch vast (moet sparen voor formule GT)...
                Rijbewijzen vind ik te saai en special events moet ik ook nog enkele doen (karten, mercedes goud halen, ...)
                Koop die wagens dan toch voor die season events .. je haalt er meer uit dan dat je er in steekt .. Ondertussen heb ik de Formula GT, en alweer 2 miljoen op de rekening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                  Dongio3.
                  Alvast merci!
                  Shit, nu pas gelezen .. en voor dinsdag ben ik niet thuis

Comment

Koop die wagens dan toch voor die season events .. je haalt er meer uit dan dat je er in steekt .. Ondertussen heb ik de Formula GT, en alweer 2 miljoen op de rekening.
                    Jaja dat is het probleem niet maar nog geen tijd/zin gehad om daar mee bezig te zijn.

Gistere een nascar gekocht voor A en B spec en wou dat op de nurburgring eens proberen voor ik ging slapen, en met moeite 9ste geworden Wel veel fouten gemaakt

Comment

• Kan je bij B-spec eigelijk je fysieke kracht en mentale kracht terug opladen ofzo ?

Nu bij extreme races met 20 laps is dat na 10-12 laps leeg... en dan begint hij enorm veel fouten te maken.

Pitstop doen helpt ook niks

Comment

• Heeft er iemand aub ne rappe mini voor mij? Voor de seasonal cup. Ik heb al mijn cr opgedaan aan ne gallardo en een 458...

Comment

Kan je bij B-spec eigelijk je fysieke kracht en mentale kracht terug opladen ofzo ?

Nu bij extreme races met 20 laps is dat na 10-12 laps leeg... en dan begint hij enorm veel fouten te maken.

Pitstop doen helpt ook niks
                          2 rijders gebruiken

Comment

• Gaat dat ? Ow ok dan

Sebiet eens bekijken hoe ik er eentje bijmaak dan.

Dan moet je een pitstop doen en dan wisselt de piloot ofwa ?

Comment

Gaat dat ? Ow ok dan

Sebiet eens bekijken hoe ik er eentje bijmaak dan.

Dan moet je een pitstop doen en dan wisselt de piloot ofwa ?
                              Ja, je moet die ook wel optrainen hè

Comment

• Ik rijdt nu lvl 22 events... dan moet die 2de gast ook minstens 22 zijn om mee te doen ofwa ?

Comment

Ik rijdt nu lvl 22 events... dan moet die 2de gast ook minstens 22 zijn om mee te doen ofwa ?
                                  neen, B-Spec races waar je aan mee kan doen hangt af van je algemeen B-Spec niveau, niet het niveau van de piloot.

Ik ben momenteel ook B-Spec level 22 en heb 3 rijders (level 21, 18 en 14)
                                  Voor bv die European championship races laat ik halverwege een andere piloot overnemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    neen, B-Spec races waar je aan mee kan doen hangt af van je algemeen B-Spec niveau, niet het niveau van de piloot.

Ik ben momenteel ook B-Spec level 22 en heb 3 rijders (level 21, 18 en 14)
                                    Voor bv die European championship races laat ik halverwege een andere piloot overnemen.
                                    Die ben ik nu aan het doen ja Maar met een uitgeputte chauffeur win ik nog met gemak...

Maarja... Veyron vs ford focus ST, ...

Comment

Shit, nu pas gelezen .. en voor dinsdag ben ik niet thuis
                                      No worries, 't is niet dringend hoor!
                                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                        No worries, 't is niet dringend hoor!
                                        Dinsdag kan je hem verwachten

Comment

Die ben ik nu aan het doen ja Maar met een uitgeputte chauffeur win ik nog met gemak...

Maarja... Veyron vs ford focus ST, ...
                                          Laat je nieuwe driver ook expert races rijden. Kans dat hij verliest is mss groot, maar veel XP

Comment

Working...
                                          X