Oorspronkelijk geplaatst door dellie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenHeeft iemand tips om die Formule gt wedstrijd te winnen? Elke ronde verlies ik een seconde. Het geld dat ge krijgt voor die eerste endurance race is ook niet veel. Dat is 2 uur rijden voor 160.000.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenNet de Indianapolis 500 miles gedaan, dikke 2 uur rondjes draaien, viel nog best mee.
Weet wel nog nie hoe ik die 24h races ga aanpakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHeb die ondertussen al 3 keer gedaan Om aan level 30 te geraken toen. Momenteel al level 33. A-spec zal nu wel even rusten hier vermits men stuur naar de filistijnen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBedoel je Formula GT in B-spec? Want A-spec vind ik zelf wel makkelijk om te winnen (zonder aanpassingen aan de wagen)
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenen de volgende race is 4u rijden. Ben er aan begonnen, maar 4u lang rondjes draaien op een circuit van 1min met een doodsaaie mx-5 is voor mij geen ontspanning, dus gestopt na een uur. Ik doe die endurances niet. Vanaf nu is het gewoon chil weg zelf een wagen kiezen, tunen, afstellen en in arcade wa mee racen. De verdere vordering van het spel kan den boom in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenZou hem nog 1x moeten doen voor level 30 te halen. Dan kan ik hopelijk wa levelen met de X1-challenges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk heb daarstraks GT5 gekocht. De Update heeft er voor gezorgd dat m'n 2de controller niet meer werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk heb daarstraks GT5 gekocht. De Update heeft er voor gezorgd dat m'n 2de controller niet meer werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIemand tips om vlot door het spel te geraken?
Men broer heeft een PS3 + GT5 gekocht. Staat nu op level11 ofzo, met amper 220.000 aan credits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSpecials doen, seasons events doen, en vooral racen racen racen
Niet wachten met B-spec... probeer het event in A-spec te doen en metteen erna in B-spec... bespaart je veel geldnood en je wint er wagens mee die je zowel nodig hebt in A en B-spec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHeb die ondertussen al 3 keer gedaan Om aan level 30 te geraken toen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenJij zoekt een endurance race te doen ofwaBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWaarom niet he ? en er zal wel wat geld mee te verdienen zijn op het einde
Nog niet online geweest sindsdien
Comment
Comment