Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
    Heeft iemand tips om die Formule gt wedstrijd te winnen? Elke ronde verlies ik een seconde. Het geld dat ge krijgt voor die eerste endurance race is ook niet veel. Dat is 2 uur rijden voor 160.000.
    Bedoel je Formula GT in B-spec? Want A-spec vind ik zelf wel makkelijk om te winnen (zonder aanpassingen aan de wagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
      Heeft iemand tips om die Formule gt wedstrijd te winnen? Elke ronde verlies ik een seconde. Het geld dat ge krijgt voor die eerste endurance race is ook niet veel. Dat is 2 uur rijden voor 160.000.
      en de volgende race is 4u rijden. Ben er aan begonnen, maar 4u lang rondjes draaien op een circuit van 1min met een doodsaaie mx-5 is voor mij geen ontspanning, dus gestopt na een uur. Ik doe die endurances niet. Vanaf nu is het gewoon chil weg zelf een wagen kiezen, tunen, afstellen en in arcade wa mee racen. De verdere vordering van het spel kan den boom in.
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Net de Indianapolis 500 miles gedaan, dikke 2 uur rondjes draaien, viel nog best mee.
        Weet wel nog nie hoe ik die 24h races ga aanpakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
          Net de Indianapolis 500 miles gedaan, dikke 2 uur rondjes draaien, viel nog best mee.
          Weet wel nog nie hoe ik die 24h races ga aanpakken
          Heb die ondertussen al 3 keer gedaan Om aan level 30 te geraken toen. Momenteel al level 33. A-spec zal nu wel even rusten hier vermits men stuur naar de filistijnen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Heb die ondertussen al 3 keer gedaan Om aan level 30 te geraken toen. Momenteel al level 33. A-spec zal nu wel even rusten hier vermits men stuur naar de filistijnen is
            Zou hem nog 1x moeten doen voor level 30 te halen. Dan kan ik hopelijk wa levelen met de X1-challenges

Comment

Bedoel je Formula GT in B-spec? Want A-spec vind ik zelf wel makkelijk om te winnen (zonder aanpassingen aan de wagen)
              Dan zal ik niet goed genoeg zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
              en de volgende race is 4u rijden. Ben er aan begonnen, maar 4u lang rondjes draaien op een circuit van 1min met een doodsaaie mx-5 is voor mij geen ontspanning, dus gestopt na een uur. Ik doe die endurances niet. Vanaf nu is het gewoon chil weg zelf een wagen kiezen, tunen, afstellen en in arcade wa mee racen. De verdere vordering van het spel kan den boom in.
              Dat begin ik nu ook te voelen. Veel voor A-spec is er niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                Zou hem nog 1x moeten doen voor level 30 te halen. Dan kan ik hopelijk wa levelen met de X1-challenges
                X1 challenges zijn wel fun. Krijg je erg veel xp voor

Comment

• Iemand tips om vlot door het spel te geraken?

Men broer heeft een PS3 + GT5 gekocht. Staat nu op level11 ofzo, met amper 220.000 aan credits.

Comment

• Ik heb daarstraks GT5 gekocht. De Update heeft er voor gezorgd dat m'n 2de controller niet meer werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                      Ik heb daarstraks GT5 gekocht. De Update heeft er voor gezorgd dat m'n 2de controller niet meer werkt.
                      Als je met je 2de controler wilt spelen moet je die aanwijzen als nummer 1 hè. Lichtje bij nummertje 1 moet branden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                        Ik heb daarstraks GT5 gekocht. De Update heeft er voor gezorgd dat m'n 2de controller niet meer werkt.
                        Tweede controller met kabel aan PS3 hangen, dan controller opzetten en op sync. button onderaan controller drukken, kan zelfs zijn dat dit laatste niet nodig is, maar sowieso even aan de kabel hangen zodat de controller fysiek met de console verbonden is en zo op dezelfde frequentie zit...

Comment

• Ahja sorry 't is geen officiële PS3 controller. Maar zo'n fake En die kan je niet fysiek aansluiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Iemand tips om vlot door het spel te geraken?

Men broer heeft een PS3 + GT5 gekocht. Staat nu op level11 ofzo, met amper 220.000 aan credits.
                            Specials doen, seasons events doen, en vooral racen racen racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Specials doen, seasons events doen, en vooral racen racen racen

Niet wachten met B-spec... probeer het event in A-spec te doen en metteen erna in B-spec... bespaart je veel geldnood en je wint er wagens mee die je zowel nodig hebt in A en B-spec

Comment

• Frustrerend. Gisterenavond GT 5 gekocht en vandaag geen verlof hebben

Comment

Heb die ondertussen al 3 keer gedaan Om aan level 30 te geraken toen.
                                  Dat snap ik dus niet van de makers van gt5. Die race in de enigste op dat niveau waarom moeten wij die 3 keer achtereen spelen om aan het volgend level te geraken? Voor geld kan ik dat nog begrijpen dat ge een race meer keer moet doen, maar voor een volgend level te geraken niet.

Comment

• Mensen die intresse hebben om online bv 2 uur te racen op de ring met pitstops e.d. erbij?
                                    BMW X5 45e

Comment

• Jij zoekt een endurance race te doen ofwa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                        Jij zoekt een endurance race te doen ofwa
                                        Waarom niet he ? en er zal wel wat geld mee te verdienen zijn op het einde
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Waarom niet he ? en er zal wel wat geld mee te verdienen zijn op het einde
                                          Aja das juist, valt voortaan mee te verdienen

Nog niet online geweest sindsdien

Comment

Working...
                                          X