Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik laat ze met mijn Formula GT rijden, dan hoef ik er zelf niet naar om te kijken
    Ik met de X1

Comment

• Mijn laatste driver is trouwens L. Hamilton

Comment

• Zalig!

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Maar nie voor de benelux

Comment

• A bizarre post on the official Red Bull blog casually and confidently discusses the Pikes Peak hill climb course in GT5 with rally star Rhys Millen. Is it an editorial mistake or a big hint of what's to come?

Comment

• Gisteren is eindelijk mijn Logitech G27 stuur en pedalenset aangekomen, wat een wereld van verschil zeg. Eindelijk heb je gevoel van interactie weliswaar weet ik nog niet waarvoor alle knoppen dienen en hoe ik deze kan instellen. Ik vind enkel maar een knop om achteruit te kijken, weet iemand waar ik claxon etc kan bedienen of instellen?

Comment

• Ergens bij instellingen Salokin.
                Ik weet wel niet welk steeringwheel je moet selecteren want ik dacht dat de Logitech G25/27 niet volledig ondersteund werden?

Hoeveel heb je het betaald? Ga me na nieuwjaar ook eentje aanschaffen
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Idd, die wordt niet volledig gesteund. Ik heb nog niet uitgezocht hoe ik bepaalde knoppen een andere functie kan geven, 'k heb mij gewoon aangepast aan hun configuratie die zo slecht nog ni is. Juist de claxon (belangrijk! ) moet ik met de controller doen.

Gisteren nimmer online geweest, aan't b-speccen geweest. Van lvl 1 nr 11, 't begint aardig op te brengen nu, en mijnen driver wordt precies ook echt beter, 's wel knap uitgewerkt, maar ge moet hoedanook iets anders om handen hebben... Chance da't Spengler Cup en WK U20 is op den televies (ijshockey)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                    Ik wist al op voorhand dat ik die X1 zooo ging haten hé ... en 't is nog erger dan dat ik verwacht had
                    Dat gaat hier de hel worden om daar 3x goud op te halen
                    Intussen 3x goud, viel al bij al nog mee als ik het nu bezie

Comment

• Mijn B-spec is nu lv21 en ik had die Toyata 7 gewonnen voor die historic cup te rijden. Rijd die in elke ronden van cote d' azur tegen iets op waardoor die weer achteraan komt. Die kan echt niet rijden.

Comment

• Kan er mij iemand eens uitleggen waar ge je vering, gear ratio, enz kunt regelen...
                        Ik heb de C4 WRC waar dit allemaal opstaat maar vind nergens hoe je dit kunt instellen
                        ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                          Kan er mij iemand eens uitleggen waar ge je vering, gear ratio, enz kunt regelen...
                          Ik heb de C4 WRC waar dit allemaal opstaat maar vind nergens hoe je dit kunt instellen
                          Bij settings kan je dat instellen, voor elke race of als je naar je garage gaat kan je op settings drukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                            Mijn B-spec is nu lv21 en ik had die Toyata 7 gewonnen voor die historic cup te rijden. Rijd die in elke ronden van cote d' azur tegen iets op waardoor die weer achteraan komt. Die kan echt niet rijden.
                            zelfde probleem hier. vooral de vangrail voor de chicane na de tunnel is zijn favoriete plaats om tegen te rijden. na een paar keer proberen heb ik een verse driver in de wagen gezet met een vurig temperament ,en na twee ronden reed hij al op de tweede plaats.

Comment

• Iemand zin in een online raceke?
                              Voeg me gerust toe: BenoitC-BE
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                Mijn B-spec is nu lv21 en ik had die Toyata 7 gewonnen voor die historic cup te rijden. Rijd die in elke ronden van cote d' azur tegen iets op waardoor die weer achteraan komt. Die kan echt niet rijden.
                                Ik had dat enkel als ik hem liet versnellen in de tunnel. Anders niet, en na paar keer tweedes is het mij toch gelukt om hem eerstes te laten eindigen. Momenteel alles goud, behalve Nascar en American championship.

Comment

• Amai maat da loopt al aardig op ze, bijna lvl 13 nu, en al muug veel cash mogen incasseren. Die B-Spec is dan toch zo onaardig ni Voor de rest btw, al ff nimmer geupdate, maar behalve de endurances is de carreer volledig uit, goud. 't Is trouwens daarom dak aan den b-spec ben begonnen, 't enige da'k nog ni heb zijn twee van die nieuwe Seasonals (2 en 4 = zilver), en dan de endurances. AL de rest is goud, daar ben'k toch wel fier op. Nu verder levellen (halverwege lvl 28 in A-Spec) om lvl 30 te halen. 9/10 doe ik dat met endurances (voor een dik anderhalf uur rijden 113000 xp op Grand Valley) of weet iemand iets sneller? De cash maakt ni uit, xp is belangrijker.

Comment

• Doen jullie die time trials / drift challenges? Valt daar iets mee te verdienen?

Comment

• Ik heb alle updates geinstalleerd en dergelijke doch ik wil nu eens driften in arcade modus.
                                      Alleen toont hij absoluut geen enkele auto onder gelijk welke tab.

Ik herinner me bij een vriend dat die reeds al een 50tal wagens had. hoe komt het dat ik geen enkele kan selecteren en de tekst: "Er zijn geen auto's die je kunt selecteren' krijg?!

EDIT:
                                      ondertussen ook geprobeerd om met m'n geld nieuwe auto aan te kopen in dealership: het scherm freest gewoon en er komt een klokje in het midden van het scherm.
                                      Enige manier om het terug weg te krijgen is het spel te beindigen

HELP please . Kan ik gt5 ergens manueel updaten terug?

(exact hetzelfde probleem als: http://www.gamespot.com/ps3/driving/...486&pid=941103)
                                      Last edited by B3noît; 31/12/2010, 17:07.
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3

Comment

• Je moet je auto's als favoriet zetten dacht ik, anders kan je ze niet gebruiken is ook zo voor online.

Comment

• Klopt, maar je zou toch standaard al wat auto's moeten kunnen hebben onder het tabblad 'arcade cars'?

EDIT: kheb eens gans de gamedata van GT5 gedelete en update genegeerd.
                                          Ik krijg nu eindelijk de auto's

EDIT2: wel helaas niet mogelijk zonder de 1.05 om online te spelen. Nu dus opnieuw 24 minuten wachten en straks nogmaals m'n 50 minuten voor 't spel naar de hdd te kopieren.

Damn, m'n verwachtingen van de ps3 waren weer al hoog; helaas moet dit al weer de pret bederven

EDIT3: ondertussen perfect werkend! Online multiplayer is de max met een paar vrienden
                                          Last edited by B3noît; 02/01/2011, 13:02.
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3

Comment

Working...
                                          X