Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    Amai maat da loopt al aardig op ze, bijna lvl 13 nu, en al muug veel cash mogen incasseren. Die B-Spec is dan toch zo onaardig ni Voor de rest btw, al ff nimmer geupdate, maar behalve de endurances is de carreer volledig uit, goud. 't Is trouwens daarom dak aan den b-spec ben begonnen, 't enige da'k nog ni heb zijn twee van die nieuwe Seasonals (2 en 4 = zilver), en dan de endurances. AL de rest is goud, daar ben'k toch wel fier op. Nu verder levellen (halverwege lvl 28 in A-Spec) om lvl 30 te halen. 9/10 doe ik dat met endurances (voor een dik anderhalf uur rijden 113000 xp op Grand Valley) of weet iemand iets sneller? De cash maakt ni uit, xp is belangrijker.
    B-Spec is inderdaad plezant. Nu dat mijn stuur kapot is doe ik voorlopig niets anders. Mijn PS3 draait al 72 uur non-stop Net voor de 4de of 5de keer de 1000km van Suzuka gestart met de X1. Zelfs dan duurt dat nog meer als 4 uur. Ik moet enkel de race starten en laat maar bollen dan
    Level 31 B-spec nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      B-Spec is inderdaad plezant. Nu dat mijn stuur kapot is doe ik voorlopig niets anders. Mijn PS3 draait al 72 uur non-stop Net voor de 4de of 5de keer de 1000km van Suzuka gestart met de X1. Zelfs dan duurt dat nog meer als 4 uur. Ik moet enkel de race starten en laat maar bollen dan
      Level 31 B-spec nu.
      Ik heb ze zo ook eens laten doen, en toen ie automatisch binnen ging om te tanken heeft ie enkel de banden gewisseld, en 0 liter bijgetankt Met als resultaat, 1 rondje aan 70km/uur of zoiets.

Comment

• Iemand die de paintchip matroze en/of matpaars heeft en die voor iets wilt wisselen met mij?
        Wil gerust ruilen voor een dikke kar.

Comment

Iemand die de paintchip matroze en/of matpaars heeft en die voor iets wilt wisselen met mij?
          Dat matpaars heb ik volgens mij wel... ik zal die morgen sturen
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Ok, je zegt maar waarmee ik je een plezier kan doen in de plaats

Comment

• Fack, wat een vet geluid die E55 met Sports exhaust (geen titanium)

Comment

• Ik vond hem standaard het beste klinken

Mijne rijdt eigenlijk wel erg goed! Volledig gestript, paar pk meer (550 ofzo), de hele ophanging reutemeteut en race normaal banden.

Comment

• Zijn er plannen om een GT5-versie uit te geven voor de PC ?
                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Nee

GT5 is Sony exclusive.
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Level 31 B-spec nu.
                      I can't wait om aan die enduro's te beginnen Cashhoereeeeeeeuuuuh! Ik ben nu bijna lvl 15 dus kan bijna aan de expert reeks beginnen. Nu begint het vooruit te gaan! Ik weet wel ni of ik alle events ga doen, der zijn der bij waarvoor ik den auto wa zou moeten tunen, en da wil ik ni. Ik heb ondertussen een serieuze parking met ongetunede auto's met juist een oil changeke en zachte sportbanden, meer moet da voor mij ni zijn. Ik heb zelfs tot de max getunede auto's verkocht om ze opnieuw te kopen en stock te laten 't Voordeel is da da soort auto's de max zijn online, 'k heb met den Alexx al behoorlijk wa racekes me standaard machienen gedaan, en da's elke keer super close Als mijnen driver wa verder geleveled is kan ik ze mss nog eens proberen hè.

Comment

• Endurance levert eigenlijk relatief weinig op qua cash ..

Comment

I can't wait om aan die enduro's te beginnen Cashhoereeeeeeeuuuuh! Ik ben nu bijna lvl 15 dus kan bijna aan de expert reeks beginnen. Nu begint het vooruit te gaan! Ik weet wel ni of ik alle events ga doen, der zijn der bij waarvoor ik den auto wa zou moeten tunen, en da wil ik ni. Ik heb ondertussen een serieuze parking met ongetunede auto's met juist een oil changeke en zachte sportbanden, meer moet da voor mij ni zijn. Ik heb zelfs tot de max getunede auto's verkocht om ze opnieuw te kopen en stock te laten 't Voordeel is da da soort auto's de max zijn online, 'k heb met den Alexx al behoorlijk wa racekes me standaard machienen gedaan, en da's elke keer super close Als mijnen driver wa verder geleveled is kan ik ze mss nog eens proberen hè.
                          Endurance in B-spec brengt niks op. Voor de 4 uren van de Ring kreeg ik maar 175,000 De wedstrijden ervoor, nog minder...

Comment

• Heb je focus net terug gestuurd dellie, enorm bedankt

Heb er nog wat dingen voor gekocht en wat aangepast.

sperdifferentieel, volledig aanpasbare ophanging, Veerpoorbrug (bij gewichtsreductie) en aerodynamica elementen.

Alles kan je eventueel terug zetten zoals hij voordien was als je dat wenst... en anders koop ik je wel een nieuwe

Comment

Ik denk toch dat je spijt gaat krijgen dat je die wagens verkocht hebt eens je verder bent in het spel.

Comment

• Nee, want Vinox heeft zo goed als alles vrijgespeeld..
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Sinds gisteren ook de PS-2 vervangen door de PS-3, en eerste game natuurlijk GT-5, bangelijk gewoon. Eerst met een occ Nissan Sylvia wat centjes bijeen gecruised, en dan een Mustang aangeschaft en ondertussen al redelijk opgekieteld naar 477pk. Ben echt aangenaam verrast door de beeldkwaliteit en realiteit van de game.

2 vraagjes,

Kan je de draadloze controler ook opladen via de USB poort van je PC?

Waar kan ik in de game de rijhoogte van de gemonteerde regelbare schroefkit aanpassen? ( als dit gaat natuurlijk)
                                  Last edited by ; 01/01/2011, 22:09.

Comment

• Voor elke race heb je auto-opties en auto-tune als je op auto-tune klikt kom je in het scherm van de settings,dan naar het desbetreffende onderdeel dat je wil aanpassen en dan op het tandwieletje klikken dan kan je naar hartelust tweaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Nee, want Vinox heeft zo goed als alles vrijgespeeld..
                                      Ik moet enkel nog de endurances maar die wagens gaan niet weg,ik koop er wel standaard dezelfde bij,maar ze brengen geen hol op als je ze verkoopt,en daar ben ik te koppig voor,een ander ga ni van mijn zweet profiteren

Comment

Iemand die de paintchip matroze en/of matpaars heeft en die voor iets wilt wisselen met mij?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Ik heb enkel maar het mat witte
                                        BMW X5 45e

Comment

Working...
                                        X