Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
    Ik ben net begonnen met de Indy 500. Hoeveel keer hebben jullie die moeten doen voor aan lv30 te komen? Toch minstens 2 keer zeker.
    Kun je met een minolta alles winnen van endurance of heb ik ook nog een R10 of Peugeot 908 HDi FAP nodig?
    5 keer

Comment

• Endurance winnen: Formula GT. Daarmee mag je toch bijna alle endurances doen vermoed ik? Roadster niet, maar ik heb een 340pk sterke MX5, daarmee lukt het ook wel

Comment

Ik ben net begonnen met de Indy 500. Hoeveel keer hebben jullie die moeten doen voor aan lv30 te komen? Toch minstens 2 keer zeker.
        Kun je met een minolta alles winnen van endurance of heb ik ook nog een R10 of Peugeot 908 HDi FAP nodig?
        Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        5 keer
        ik 2x

Comment

• Ja ik heb het dubbele van dat bedrag uit gegeven in totaal en ik vind het iedere eurocent waard.Gaan voor die handel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            5 keer
            Doeme das nog veel. Ja met de formule gt maar moet ge dan niet veel die carrosier en motor laten reviseren?

Comment

Doeme das nog veel. Ja met de formule gt maar moet ge dan niet veel die carrosier en motor laten reviseren?
              Dat doe ik allemaal niet. Gewoon regelmatig es de olie verversen
              Restore rigidity & motor revisie zijn te duur voor hetgeen ge er maar bij wint

Comment

• Ik doe dat echt nooit Die Formula GT wint toch sowieso

Comment

• Ah oké. Ik was altijd een beetje voorzichtig met die formula gt. Ik heb ook nog altijd niet die race gereden op extreem van formula gt

Comment

• Dat ding heeft bij mij al 10k km gereden ofzo

Comment

• De jag XJ13 van dat facebook spel heeft bij mij ook al ettelijke k km afgereden. Altijd als ik die mocht gebruiken voor b-spec deed ik het. Omdat ge die heel goedkoop kan reviseren enzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Pff ik blijf maar twijfelen... Zo'n stuurtje is echt super en 10x realistischer, maar 300 EUR vind ik enorm veel geld.
                        250 bij Tones. Waren er net terug nieuwe binnengekomen.

Wheelstand Pro is natuurlijk ook nog eens 132 voor de G27, maar ja, het moet zo plezant maar niet zijn!

Comment

• voor dat geld koop je een pitbike om wat mee te crossen en die geeft uw wel meer plezier

Comment

• heeft iemand al een prijs gehaald op de ring met die nascar dingen?
                            want voor mij is het onmogelijk, die dingen rijden voor geen meter!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                              heeft iemand al een prijs gehaald op de ring met die nascar dingen?
                              euhm ja, goud, in 1x

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                5 keer
                                Ik zit ook maar in de helft van level 27 dus ik zal het ook minstens 5 keer moeten doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                ik 2x
                                Hoe komt dat? Hebt gij zoveel exp verdient met die race of hebt ge ook nog andere dingen gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                  heeft iemand al een prijs gehaald op de ring met die nascar dingen?
                                  Ik heb geen geschikte NASCAR :-(

Comment

Hoe komt dat? Hebt gij zoveel exp verdient met die race of hebt ge ook nog andere dingen gedaan?
                                    Alle races in A-spec goud (tot aan de endurance), alle special events goud, alle seasonal events goud

Comment

• Ik ga ook maar eens aan die B-spec beginnen, al lijkt dat saai.

Comment

• aan b-spec kunt Gé best op tijd beginnen.Want als Gé dat achteraf wilt inhalen :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                          Alle races in A-spec goud (tot aan de endurance), alle special events goud, alle seasonal events goud
                                          Ik heb nog niet alles goud maar zou dat zoveel uitmaken?

Comment

Working...
                                          X