Oorspronkelijk geplaatst door dellie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenIk ben net begonnen met de Indy 500. Hoeveel keer hebben jullie die moeten doen voor aan lv30 te komen? Toch minstens 2 keer zeker.
Kun je met een minolta alles winnen van endurance of heb ik ook nog een R10 of Peugeot 908 HDi FAP nodig?Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten5 keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten5 keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenDoeme das nog veel. Ja met de formule gt maar moet ge dan niet veel die carrosier en motor laten reviseren?
Restore rigidity & motor revisie zijn te duur voor hetgeen ge er maar bij wint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenPff ik blijf maar twijfelen... Zo'n stuurtje is echt super en 10x realistischer, maar 300 EUR vind ik enorm veel geld.
Wheelstand Pro is natuurlijk ook nog eens 132 voor de G27, maar ja, het moet zo plezant maar niet zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenheeft iemand al een prijs gehaald op de ring met die nascar dingen?
want voor mij is het onmogelijk, die dingen rijden voor geen meter!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten5 keer
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichtenik 2x
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenheeft iemand al een prijs gehaald op de ring met die nascar dingen?
want voor mij is het onmogelijk, die dingen rijden voor geen meter!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
Hoe komt dat? Hebt gij zoveel exp verdient met die race of hebt ge ook nog andere dingen gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenAlle races in A-spec goud (tot aan de endurance), alle special events goud, alle seasonal events goud
Comment
Comment