Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenKefkie en coaminding toegevoegd.
Zit in level 21 (met Playseat/G25) maar zit vast bij dat level 21 "Like the wind"-event (2e race).
Heb enkele wagens die snel genoeg zijn op het rechte end ... maar ik kan niet bijbenen in de bochten.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFord GT '06 kan wel geregeld worden !
Deze wagens zou ik eventueel nog graag hebben:
R8 5.2 FSI
Mercedes 300 SL
Mercedes SL 55 AMG (de nieuwe uit dealership)
Mercedes SLS AMG
Mercedes SLR (maar die is te duur, maar moest je er toevallig 2 hebben, zeg ik geen nee )
S2000 Turbo (Amuse tuning cars dealership)
Ferrari 599
Viper SRT10 ACR
Aston Martin DB9
Ik ga nu slapen, zal hem morgenavond wel doorsturen (nu nog B-spec bezig en moet morgen nog werken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenIk.
5tekens
En wie is Dscfc? Of niemand van hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenVergeten dat ik die gisteren dus al gekocht had
Deze wagens zou ik eventueel nog graag hebben:
R8 5.2 FSI
Mercedes 300 SL
Mercedes SL 55 AMG (de nieuwe uit dealership)
Mercedes SLS AMG
Mercedes SLR (maar die is te duur, maar moest je er toevallig 2 hebben, zeg ik geen nee )
S2000 Turbo (Amuse tuning cars dealership)
Ferrari 599
Viper SRT10 ACR
Aston Martin DB9
Ik ga nu slapen, zal hem morgenavond wel doorsturen (nu nog B-spec bezig en moet morgen nog werken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenKefkie en coaminding toegevoegd.
Zit in level 21 (met Playseat/G25) maar zit vast bij dat level 21 "Like the wind"-event (2e race).
Heb enkele wagens die snel genoeg zijn op het rechte end ... maar ik kan niet bijbenen in de bochten.Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik zal u morge mijn minolta sturen aangezien ge mij toch hebt toegevoegd, is een redelijk snelle karBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenMoest er nog iemand een C4 WRC overhebben, ik ben ook geïnteresseerd in een (permanente) ruil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenGe moogt die van mij wel effe lenen.
Comment
-
Heb enkele wagens die snel genoeg zijn op het rechte end ... maar ik kan niet bijbenen in de bochten.
Comment
-
Net een Ford GT LM race car gewonnen...
Fully tuned heeft die minder vermogen dan een gewone Ford GT '06 (ook fully tuned) Beide hebbe al een oil change gehad.
Gewone :
870 Pk (6900/min)
996 Nm (4900/min)
1208 Kg
Race car:
797 Pk (6800/min)
970 Nm (4300/min)
1130 Kg
Koppel is verwaarloosbaar en ok hij weegt 100 Kg minder, maar een race car die 77 Pk moet onderdoen voor zijn gewone broertje
Wat is trouwens het snelste... de Peugeot racecar of die Audi ? Heb nu 5 miljoen die ik aan één van de 2 wil uitgeven... Ik vind niet hoe ik autosave kan uitzetten dus moet ik kiezen zonder te testen :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
Wat is trouwens het snelste... de Peugeot racecar of die Audi ? Heb nu 5 miljoen die ik aan één van de 2 wil uitgeven... Ik vind niet hoe ik autosave kan uitzetten dus moet ik kiezen zonder te testen :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVoila hij is verstuurd. stuur hem maar terug wanneer je hem niet meer nodig hebt ik rij er toch niet of amper mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenZit met hetzelfde probleem. Kzit met een fully preped Mclaren F1 waar ik de eerste race op daytone als eerste kon finishen, maar op die oval lukt me dat echt niet. Te veel onderstuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenDito met m'n 1280 pk Veyron. Deze week die van kefkie eens proberen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenRX-7 is terug bij u met versie olie
wel een redelijke kutbak om mee te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenDe audi R8 en R10 krijgt ge bij de 24 uur van Le Mans en de 24 uur van de ring.
Comment
Comment