A spec. De winst bij b-spec is niet zo spectaculair. 50 000 voor een 60 ronden te rijden. Op lagere lv verdien je zelfs meer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenZit met hetzelfde probleem. Kzit met een fully preped Mclaren F1 waar ik de eerste race op daytone als eerste kon finishen, maar op die oval lukt me dat echt niet. Te veel onderstuur
Als je wil geef ik je de set-up.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenA spec. De winst bij b-spec is niet zo spectaculair. 50 000 voor een 60 ronden te rijden. Op lagere lv verdien je zelfs meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIk heb het gedaan met een Mclaren F1 De aero en camber etc. wat aanpassen. Het lukt ook met een ZR1 in race-conversie.
Als je wil geef ik je de set-up.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk BerichtenIk kan je een ferrari p4 voor ruilen of wat wil je er evt voor hebben?
Grtz
Comment
-
Welke prestatie moet ge eigenlijk leveren voor zo'n sezoensevent te winnen ?
Goede tijd of zoveelste plaats ?
Ik dacht een sezoensevent te rijden met de Celica wrc maar had een oliewissel gedaan en nu heeft die juist te veel pk's. Kan er ne brave ziel de zijne missen (max 300pk) ?
PSN: Commanderke
Alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenWelke prestatie moet ge eigenlijk leveren voor zo'n sezoensevent te winnen ?
Goede tijd of zoveelste plaats ?
Ik dacht een sezoensevent te rijden met de Celica wrc maar had een oliewissel gedaan en nu heeft die juist te veel pk's. Kan er ne brave ziel de zijne missen (max 300pk) ?
PSN: Commanderke
Alvast bedanktBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp de vorige wel nog hé
Ik heb net 2 nieuwe B-spec drivers, D. Hill en M. VaillantBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIs goed. Wat is je psn?
Zal maar voor straks zijn.. Ik kan nu niet op men ps3..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIemand online racen?
Daarnet efkes gejoined en ik moet zeggen 't was leuk
Mooie duels tussen F40's, Lambo LP's en een driftsessie'tje.
Toch ook maar eens kijken ook voor een headset want tegen je alles hebt getypt terwijl die 2 daar op hun gemak zitten te babbelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb net 2 nieuwe B-spec drivers, D. Hill en M. Vaillant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenAlex & Vinox zijn bezig met een online race momenteel.
Daarnet efkes gejoined en ik moet zeggen 't was leuk
Mooie duels tussen F40's, Lambo LP's en een driftsessie'tje.
Toch ook maar eens kijken ook voor een headset want tegen je alles hebt getypt terwijl die 2 daar op hun gemak zitten te babbelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenWas idd zeer leuk! 'k Blijf erbij, voor online: auto kopen, zachte sportbandjes derop en de favorieten in. Keuze zat, en als ge met mekaar een beetje afspreekt (zoals ik en Alexx) kan je zien dat je ongeveer dezelfde auto's hebt hè.BMW X5 45e
Comment
-
Ja tis da hè. Soms komt da wel goe uit, maar soms ... Lijk met die Scooby gisteren, ondersturen lijk zot, maar op't rechte stuk *BLAAAAAAAS* Dermee da ik en Alexx daarmee begonnen zijn eigenlijk, zo zijde zeker dat het eerlijk is, maar zijt ge ni gelimiteerd tot de standaard auto's. 'k Heb ondertussen al 30 van die auto's bij mijn favs staan
Comment
Comment