Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Ben net level 30, en ik kan die red bull spel kopen. kost wel 20.000.000. is het moeite om daar voor te sparen of niet?
    en na het examen is beginnen aan de 1000km van suzuka met een paar man en hopelijk snel de 24uur kunnen rijden.
    Die win je met die vettel events he... of krijg je op B-spec level 35

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      Die win je met die vettel events he... of krijg je op B-spec level 35
      ah ok, maar van die vettel events komt nix in huis zenne. 10 sec achter brons zelfs.
      oe krijgde daar goud op iemand nen tip?
      BMW X5 45e

Comment

ah ok, maar van die vettel events komt nix in huis zenne. 10 sec achter brons zelfs.
        Zelf nog niet getest, ga me daar eens mee bezighouden als ik eens echt tijd heb.

Gistere 5 minuutjes geprobeerd, ik geraak voorbij de 2 eerste bochten, dan ga ik het gras in ofzo

Comment

• Op de racewagens heb ik nu elke ferrari in mijn garage staan, SP1

ik zoek alleen nog een 120d of een 120i en een E55 AMG en een CL55 AMG (as dat er is)
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Brol!

Voor een pak minder heb je de Driving Force Pro van Logitech.

Of voor een beetje meer de G27, ook van Logitech.

Aan jou om te beslissen hoeveel je er aan wilt geven natuurlijk
            Gezien de PS3 hier in de woonkamer staat, vind ik het niet handig om een los stuurtje met losse pedalen te plaatsen. Daarom het handige(zeer handig vond ik) systeem van Thrustmaster. Enig minpunt is dat er geen force feedback op aanwezig is.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ handig opbergsysteem

Last edited by ; 14/01/2011, 03:10.

Comment

• Sorry, hotlinking kills the server !

Comment

• En sorry,maar zoals al zoveel keren gezegd hier is dit echt niet zo geweldig,als je een wheelstand neemt en een logitech G27 heb je een soortgelijke constructie,maar dan wel met FB en veel meer fun.

Comment

• gisteren mn rode momo ontvangen, na zoveel jaren nog steeds een dijk van een stuur, prijs kwaliteit niet te kloppen momenteel denk ik.

Comment

• Nu het hier toch terug over stuurtjes gaat, mijn vraag ook maar eens stellen. Wat ik zo op het eerste zicht als enige verschil zie tussen zo'n LOGITECH Driving Force GT Racing Wheel & een G27 is toch enkel die koppelingspedaal? En dan vraag ik mij in hoeveel games dat ondersteund wordt. Is dat dan zoals bij een echte wagen dat je moet koppelen om te schakelen (absolute minimum denk ik dan). Of ook dat je koppeling kan bruskeren door niet op het juiste punt even stil te houden en zo schokken?

Comment

Ga voor die RRedbull maar voor die B-spec lvl 35. Eens je op die endurances zit gaat het toch redelijk vooruit. Elke 9u eens 3x op een knopje duwen en paar dagen later heb je je Redbull. Mijn ps3 staat hier al week continue te draaien- nu lvl 35 en de LeMans bezig ^^ Denk wel dat mijn Formula GT nooit meer de oude zal worden, toch zeker niet zonder motorrevisie: na een oliewissel nog steeds maar 890pk meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                        Ga voor die RRedbull maar voor die B-spec lvl 35. Eens je op die endurances zit gaat het toch redelijk vooruit. Elke 9u eens 3x op een knopje duwen en paar dagen later heb je je Redbull. Mijn ps3 staat hier al week continue te draaien- nu lvl 35 en de LeMans bezig ^^ Denk wel dat mijn Formula GT nooit meer de oude zal worden, toch zeker niet zonder motorrevisie: na een oliewissel nog steeds maar 890pk meer
                        ah oke is goed. ik zal die endurances wel doen als die van mijn A spec gedaan zijn. het is leuker om zelf te rijden dan om nix te doen

24h van lemans & ring
                        BMW X5 45e

Comment

• Iemand ervaringen met de Mazda Furai Concept? Is it any good?

Comment

• Rijdt wel oké. Maar de Minolta is veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Rijdt wel oké. Maar de Minolta is veel beter.
                              Hoe zit het qua snelheid? Kan eentje voor 1,5 miljoen kopen drmee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                                Nu het hier toch terug over stuurtjes gaat, mijn vraag ook maar eens stellen. Wat ik zo op het eerste zicht als enige verschil zie tussen zo'n LOGITECH Driving Force GT Racing Wheel & een G27 is toch enkel die koppelingspedaal? En dan vraag ik mij in hoeveel games dat ondersteund wordt. Is dat dan zoals bij een echte wagen dat je moet koppelen om te schakelen (absolute minimum denk ik dan). Of ook dat je koppeling kan bruskeren door niet op het juiste punt even stil te houden en zo schokken?
                                Helemaal realistisch is het niet, maar bij pc-racegames à la GTR en Live For Speed valt de motor uit als je de koppeling niet tijdig induwt bij bvb uitbollen in 1ste. Op PlayStation ken ik geen game die dat ondersteunt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                  als het het gistere had gepost had ge de mijne gekrege. die wint ge erges. heb hem net uit mijn garage verwijderd

edit: NR-A Roadster Cup in B spec
                                  BMW X5 45e

Comment

Kopen? Je wint die ergens in het begin van A spec (of B spec)
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Iemand die ff zijn Citroën C4 WRC wilt uitlenen?
                                      Nicname: Thebiemerke

Comment

Iemand die ff zijn Citroën C4 WRC wilt uitlenen?
                                        Nicname: Thebiemerke
                                        Komt eraan
                                        BMW X5 45e

Comment

Working...
                                        X