Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk had enkel een friend request van fastbart, dus ik denk dat je mijn nickname hebt misspeld !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs er iemand die toevallig een 120D heeft en die wilt wissele tegen iets?
Comment
-
Gisteren de nieuwe Seasonals gedaan. Weeral easy natuurlijk, maar deze keer NOG minder getuned. Iets meer tanden bijten, maar nog altijd te easy hè... Voor de Golf op de ring gewoon sport zacht gestoken, dan kan'k die ook nog online gebruiken De Charger heb ik getuned tot de nok, omda da nu echt is een tuning kot is. En zonder spoiler rijdt da ding dus heerlijk met 1400 kg en 715 pk hè!
Na dat alles mijn bmw garage verder aangevuld. Nog eens een paar keer Titansilber gekocht, want ik wil NOG nen 120D, deze keer om hem exact als de mijne te zetten. Voor de rest mankeer ik nog nen 320i en de LM V12, that's it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWat bied je?
zeg maar iets..BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIemand die trouwens zo vriendelijk is om me eventjes een kar uit te lenen voor de historic race car (expert A-spec)?
EDIT: met m'n JAG XJ13 chrome line lukt het me dus niet om te joinenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenGisteren de nieuwe Seasonals gedaan. Weeral easy natuurlijk, maar deze keer NOG minder getuned. Iets meer tanden bijten, maar nog altijd te easy hè... Voor de Golf op de ring gewoon sport zacht gestoken, dan kan'k die ook nog online gebruiken De Charger heb ik getuned tot de nok, omda da nu echt is een tuning kot is. En zonder spoiler rijdt da ding dus heerlijk met 1400 kg en 715 pk hè!
Na dat alles mijn bmw garage verder aangevuld. Nog eens een paar keer Titansilber gekocht, want ik wil NOG nen 120D, deze keer om hem exact als de mijne te zetten. Voor de rest mankeer ik nog nen 320i en de LM V12, that's it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneuhm, nen 120i, nee wat wilt ger voor? MGF mss ?
zeg maar iets..
Euh nee, ik zou eigenlijk niet weten wat ik nog nodig heb. Die wat ik wil zijn nog een categorie duurder
Maar je komt ze toch vrij vaak tegen 2dehands?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenebde nog ene nodig? anders stuur ik vanavond mijn xj13..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenJa graag . Indien je zelf nog iets nodig hebt die ik eventueel staan heb; laat maar weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenHoe sturen jullie die wagens door naar elkaar?
Wat is je psn trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHeb ik al
Euh nee, ik zou eigenlijk niet weten wat ik nog nodig heb. Die wat ik wil zijn nog een categorie duurder
Maar je komt ze toch vrij vaak tegen 2dehands?
ondertussen wel een 300C gekocht, da ding drift gelijk zot
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenJa graag . Indien je zelf nog iets nodig hebt die ik eventueel staan heb; laat maar wetenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik zal hem deze avond sturen. wat is je PSN?
Vriendelijk bedankt alvast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenBenoitC-BE
Vriendelijk bedankt alvastBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenvoila is op komst
Ik probeer het zo snel mogelijk af te handelen en dan heb je'm terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenrijdt er iemand online dezen avond?
(monte carlo is er net door)
Comment
Comment