Gelieve hier bij GT5 te blijven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNatuurlijk, eens ik thuis ben. Ik heb nog zo'n VW Schlemielenwagen nodig !
Ik kan ook zo'n zwemwagen gebruiken ! BlackFox heeft eentje ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNatuurlijk, eens ik thuis ben. Ik heb nog zo'n VW Schlemielenwagen nodig !BMW X5 45e
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
wie heeft er trouwens mijn jag XJ13 racer nog?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenvoila die is er, stuurt gij hem dan maar door naar de volgende en dan krijg ik die wel eens terug.
wie heeft er trouwens mijn jag XJ13 racer nog?
Comment
-
Caiomhin, als je er dan klaar mee bent; kun je hem dan doorspelen naar mijn psn?
Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenHeb momenteel 5.1 miljoen credits.
Wat is de beste wagen die ik me kan kopen, moet nog paar van die extreme races doen...
Is dat die formula GT?
Wat is je psn trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenMet dat aantal credits ja; iets van een 4.7 milj
Wat is je psn trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb hem van u gekregen neen kefkie? Dus Sasse, wat is je online nick?
@kefkie: thnx trouwens !
Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk BerichtenDie heb ik her nog staan, momenteel nog mee bezig of hebde hem terug nodig?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenCaiomhin, als je er dan klaar mee bent; kun je hem dan doorspelen naar mijn psn?
Thx
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneu heb ik die naar u gestoord of naar Sasse? ben niet meer zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIk heb géén vrienden Iemand me toevoegen?
R-Toy....
Zou ik een Formula GT mogen lenen van iemand? heb maar 3 miljoen Cr...
btw, Sasse, koop die Lexus racing Concept voor die touring-car... super auto ! Was ermee van de eerste keer gewonnen... 2000 000 Cr.
Nurburgring 4h: Lexus IS F Racing Concept ‘08 (P) ( je wint deze in B-spec )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichtenk heb ene ontvangen, en dacht wel dat het van u was
Comment
Comment