Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep dat was het, heb daar is in zitten foefelen en nu staat het beter. Wel raar dat het enkel bij "in car view" zo'n slecht geluid was maar kom t'is opgelost
Is logisch eh, motor ligt achter je lawaai te maken. Zonder surround hoor je dat dus niet
Ik weet niet of ik in de suround instellingen heb gezeten, het is een loewe en op het bakje staat een icoontje van een luidspreker, als je daarop duwt krijg je je geluidinstellingen en deze keuzes: optimaal, 5, 4, 3, 2,1. Stond op optimaal, dan alles is afgelopen en op 5 klonk alles goed. Weet dus totaal niet aan wat ik heb zitten foefelen
Zit nu ook op het netwerk.
Mn naam is Olivierooo-
ZIjn er soms races die jullie samen doen?
Is hier soms nergens een lijstje met jullie namen erbij ofzo?
neenee,gebruik hem maar. stuur hem dan maar door naar sasse als hij hem nog nodig heeft.Maar nu weet ik ongeveer waar mijn auto uithangt he
@ Kefkie ( rechtzetting ) ik bedoelde niet dat ik ge wagen ( jag ) hem ,maar zoals ik vermeld had medeforummer One wel,als je een paar pagina's teruggaat.
Momenteel 720 unieke wagens in moan garage.... ( dus de 1031 zen in zicht )
heel ander systeem dan het over 2weken was, t'is dan ook afgelopen met het grote geld en XP!!!
Vanaf nu moet er dus terug "gewerkt" worden voor de in-game credits
Ik heb gisteren avond via het startmenu men PS3 dan ook maar eens on-line gezet, heeft eerst een update van de PS gedaan vermoed ik, en dan een update van GT5 die redelijk wat tijd in beslag genomen heeft. Ik merk nu duidelijke verschillen in het menu van GT5. Maar wat en waar moet ik nu een account aanmaken om ook on-line te kunnen gamen enzo. Mss staat het antwoord hier wel ergens, maar ik kan moeilijk +250 pagina's gaan doorzoeken.
heel ander systeem dan het over 2weken was, t'is dan ook afgelopen met het grote geld en XP!!!
Wat zijn de verdiensten dan nu?? Als je die FGT koopt aan 4 900 000 ist gedaan met de rest te kopen....
Comment