Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik ga wel geen moeite doen om een Ferrari F1 te kopen om dan 30.000 credits te krijgen Sowieso kon je de aankoopprijs er niet uit halen, dus ja.
    Met de 3 F1 races te doen krijgt +/-360.000Cr, en ge kunt die zoveel keer rijden als ge wilt, ge blijft geld krijgen itt de vorige seasonals

Vandaag es de 4h vd Ring doen met de Alfa Romeo GIULIA TZ2 (173pk) Normaal just genoeg om te winnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
      Vandaag es de 4h vd Ring doen met de Alfa Romeo GIULIA TZ2 (173pk) Normaal just genoeg om te winnen
      En gewonnen met 20s voorsprong
      4h zonder pauzeren moet wel zowat mijn maximum zijn

Comment

• Iemand trouwens interesse in een PS3 60GB (in perfecte staat en alles aanwezig) of GT5?

Ik verkoop mijn gerief: http://www.2dehands.be/computer-game...-87264084.html

Er kan wel een speciaal AF-prijsje gemaakt worden

Comment

• Wegens overstap naar iRacing op PC, zet ik mijn exemplaar van GT5 te koop, amper enkele uurtjes in de PS3 gezeten, niet te onderscheiden van nieuw! €35, af te halen in Boortmeerbeek

Comment

• update 1.06

Vrijdag 18 feb. komt de nieuwe update.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
              Vrijdag 18 feb. komt de nieuwe update.
              En wat houdt die in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                En wat houdt die in?

Gewoon afwachten......

Mss.....“Gran Turismo Anywhere” hebben. Door deze feature kan je nu op je werk, school etc lekker GT 5 spelen of je ook via je de browser van je mobiel GT 5 kan spelen is nog niet duidelijk ( b-spec )

sneller online en bug oplossingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  En wat houdt die in?
                  PP systeem van in gt5p, volledig aanpasbare gear-ratios, patch voor save game bug en wss aangepast penalty systeem

Comment

• Zijn er eigenlijk plannen om een Car pack te lanceren?

Bvb nieuwe Clio RS, focus RS, E63 AMG ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                      ....volledig aanpasbare gear-ratios, ...
                      Eindelijk

Comment

• Hoe lappen jullie da eigenlijk om die 24u races enzo te doen, ik zie men eigen toch geen 24u aan diene PS3 hangen, laat staan hem zo lang aan te laten staan en telkens te pauzeren tot je weer eens wat verder doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Iemand trouwens interesse in een PS3 60GB (in perfecte staat en alles aanwezig) of GT5?

Ik verkoop mijn gerief: http://www.2dehands.be/computer-game...-87264084.html

Er kan wel een speciaal AF-prijsje gemaakt worden
                          Hoeveel vraag je voor je GT5 thomas?

Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
                          Wegens overstap naar iRacing op PC, zet ik mijn exemplaar van GT5 te koop, amper enkele uurtjes in de PS3 gezeten, niet te onderscheiden van nieuw! €35, af te halen in Boortmeerbeek
                          Die van jullie met beste prijs inclusief verzending koop ik
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                            Hoe lappen jullie da eigenlijk om die 24u races enzo te doen, ik zie men eigen toch geen 24u aan diene PS3 hangen, laat staan hem zo lang aan te laten staan en telkens te pauzeren tot je weer eens wat verder doet.

De 24u die hier gedraaid worden zijn in b spec dus jij moet geen 24u achter uwe ps3 hangen maar bobke wel.

Als je de 24u ( a-spec ) wilt doen zal er niks anders opzitten dan er echt 24u of meer achter te zitten ( eventueel ne 2de persoon uitnodigen voor de afwisseling )

Ooit is alleen zo'n 24u gereden en met alle pauzes ( w.c., eten,... ) duurt dat toch heeeeel lang zenne.....en ook zorgen dat ge den dag nadien niet moet gaan werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                              Hoe lappen jullie da eigenlijk om die 24u races enzo te doen, ik zie men eigen toch geen 24u aan diene PS3 hangen, laat staan hem zo lang aan te laten staan en telkens te pauzeren tot je weer eens wat verder doet.
                              Ge kunt da verspreiden over enkele dagen, als uwe ps3 schoon frisse lucht kan trekken kan dan echt geen kwaad zi om da spel een paar dagen na elkaar te laten draaien.
                              Zo'n 24h race heb ik nog nooit zelf gedaan, ik blijf hopen op een update waarin je kan saven tijdens de endurance races

Comment

• Wat moet je in godsnaam doen om die Nascar race op Daytona te winnen?
                                Ik verlies zo veel snelheid in de bochten, da's echt niet meer normaal. Uit colère mijn controller tegen de grond gesmeten.

Comment

• ABS uitzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                    Wat moet je in godsnaam doen om die Nascar race op Daytona te winnen?
                                    Ik verlies zo veel snelheid in de bochten, da's echt niet meer normaal. Uit colère mijn controller tegen de grond gesmeten.

Staat u abs af? ( alle hulpmiddelen af ) en vooral kalm blijven....

Comment

• Hmm, mijn ABS staat normaal altijd op 1 dus zal dat nu ook wel het geval geweest zijn. Morgen eens proberen, nu heb ik even geen zin meer in GT5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                        Hmm, mijn ABS staat normaal altijd op 1 dus zal dat nu ook wel het geval geweest zijn. Morgen eens proberen, nu heb ik even geen zin meer in GT5
                                        Vandaag heb ik hem ook gedaan. Anders eens gewoon op YouTube checken en daar zul je wss wel walktrough ofzo vinden...

Anderzijds ook wel grappig als je via af'ers mensen vanuit België leert kennen en regelmatig met hen online speelt, als dan blijkt dat het dan zelf een af'er blijkt te zijn :-D
                                        Aangename kennismaking roughneck :-)
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ondertussen een nieuwe patch en ook nieuwe seizoensevents (Bonusrace 7) in de oude stijl.

Comment

Working...
                                          X