Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenscreens zien er wel crazy bangelijk uit
Gij oak zenne!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
2) ik hoop dat de mods HOORBAAR zijn!
Ik denk dat ik me eens ga bezighouden met ergens een (2dehands) kuipstoel te kopen en zelf zo'n playseat te lassen
Op visueel vlak vind ik GT5 in ieder geval al orgastischDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenals je gt met een stuur speelt komt het dan qua simgehalte in de buurt van gtr?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenGij oak zenne!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenals je gt met een stuur speelt komt het dan qua simgehalte in de buurt van gtr?
Maar het maakt het er wel leuker op.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenik hoop dat spa francochamps er werkelijk gaat in zitten.
Daar kijk ik ook wel naar uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenZit er in! Kan je op een aantal filmpjes al zien.
Daar kijk ik ook wel naar uit
En dat filmpje waar in het japanees spa francorchamps te lezen valt zegt niks
Comment
-
De dag dat GT ook maar in de buurt van GTR komt, koop ik mij een Playstation 6!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVergeet het!!
De dag dat GT ook maar in de buurt van GTR komt, koop ik mij een Playstation 6!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVergeet het!!
De dag dat GT ook maar in de buurt van GTR komt, koop ik mij een Playstation 6!
ge hebd het spel nog geneens gespeeld en ge gaat beweren dat een spel waar ge ...
1) al ne super pc voor nodig hebd om iet ofwat degelijke graphics eruit te halen...
2) nog geneens standaard productiewagens (of althans tochni veel) kunt rijden..
3) geen tsukuba, geen suzuka, geen laguna seca,.... inzit
4) en last but not least TOTAAL NIET realistisch genoeg KAN zijn...
BETER is dan een spel dat ge nog geens gespeeld hebd... gij durft wa vertellen!
maar bon... het is natuurlijk afhankelijk wat ge realistisch vind he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichteneen spel moet plezant zen en dat is GT altijd geweest en als realisme wil kruip ik wel in mijne OTTO........
Comment
Comment