Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gewoon forza3 blijven voort spelen.....

Comment

• gene stress nieuw car pack is er bijna bij forza, kunne we weer een maandje of 2 verder

Comment

• @ Frank: Leg diene psp almaar terug weg, en kom maar terug wa forza spelen

Comment

• .. ..
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
            @ Frank: Leg diene psp almaar terug weg, en kom maar terug wa forza spelen
            No way ik heb Ferrari Challenge Delux en WRC nu vrijdag
            Last edited by ; 13/10/2010, 19:16.

Comment

• Pfff, niet te geloven.

Tijd voor een tussendoortje dan, iemand Ratchet & Clank: Crack In Time al gespeeld? Ziet er wel leuk uit.

Comment

• Preorder:
                Fred (Fre911)
                BlackFox (NextGen_BlackFox)
                C'Mon (steffenbor)
                Maxime
                GTI (Wesker23)
                Corvetteboy (BrechtDecancq)
                Daggie (DaggieBe)
                Greg
                Frank
                WC-eend (Spoilt666)
                BWS
                Fastbart (fastbart1)
                Raydendj (Raydendj)
                EvO @ d1rk.be (EvO_d1rk)
                ScoobySimon
                honda dude (wolfke)
                Vinox
                Sledge (Sledge144)
                De la marche

Release:
                Denniske
                Stancke (Stancke)
                Manuelos
                Pieters
                Fille (defille20)
                BOM (bimbambommeke)
                Scorchio (scorchiobe)

Comment

• weten ze op den duur zelf wel nog wat ze willen?

Helaas is er zojuist via het officiële Playstation blog naar buiten gekomen dat Gran Turismo 5 uitgesteld gaat worden. Een nieuwe exacte datum is nog niet gegeven, maar ditmaal word er gesproken over een release van "voor de kerst".Echter heeft de blog geschreven dat het om een vijftal landen gaat (AE, AU, GB, IE, NZ), Nederland en België dus niet bij. Zojuist hebben we contact gezocht met Sony is het helaas zo goed als zeker dat we ook hier Gran Turismo 5 later moeten verwachten. Nog geen 2 uur geleden hoorden we tijdens de persconferentie in Room299 dat de release datum gewoon nog vast stond, blijkbaar was men zelf nog niet op de hoogte. Dat wordt dus nog even met de FLB meedoen!

Comment

• Op the Hut staat 5 november beschikbaar.
                    Als ik nu die bestel via daar kost het mij 45eur ong, maar wat zijn de kosten voor het verzenden naar hier? iemand een idee?
                    BMW X5 45e

Comment

• net gebeld met mijn GM bron.. direct naar de leverancier gebeld, en volgens die mensen is er niets van waar, GT5 komt binnen op 3 November ....tot nu toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Op the Hut staat 5 november beschikbaar.
                        Als ik nu die bestel via daar kost het mij 45eur ong, maar wat zijn de kosten voor het verzenden naar hier? iemand een idee?
                        Zo, GT5 net besteld via The Hut, verzendkosten waren slechts € 1,15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                          net gebeld met mijn GM bron.. direct naar de leverancier gebeld, en volgens die mensen is er niets van waar, GT5 komt binnen op 3 November ....tot nu toe
                          Bij freerecordshop.be staat het ook nog op 3 novermber.
                          Hopelijk blijft het zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                            Delayed ...

Official PlayStation Blog for news and video updates on PlayStation, PS5, PS4, PS VR, PlayStation Plus and more.

Gran Turismo 5 Release Update

Posted by Taku Imasaki // Producer, SCEA
                            We can confirm that Gran Turismo 5 will not be available this November 2nd, but the game’s release will be coming this holiday season.
                            We sincerely apologize to GT fans for the delay, however, creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches.
                            We’ll have more information for you in the near future.

Comment

• voor kerst zal het er toch wel zijn, anders lopen ze serieus verkopen mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Bij freerecordshop.be staat het ook nog op 3 novermber.
                                Hopelijk blijft het zo...
                                Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                net gebeld met mijn GM bron.. direct naar de leverancier gebeld, en volgens die mensen is er niets van waar, GT5 komt binnen op 3 November ....tot nu toe
                                Die mannen weten gewoon nog niets officieel van Playstation België, tegen morgen staat er overal 'release: TBA 2010" ...

Comment

• Waarom verbaast me dit ni Of het nu zo is of ni, we kunne nog wel ff wachten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                    No way ik heb Ferrari Challenge Delux en WRC nu vrijdag

das goe ik kom af

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Whoehahahahaha

Ik voel me 100% hetzelfde als de fuhrer

Comment

• Kapotgaan

Comment

Working...
                                          X