Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Don't cry, we can still play with the SLS AMG in Forza 3"
    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Da filmke blijft gewoon lachen, heb daar nu al honderden bewerkingen ('t één beter als't ander) van gezien en 't blijft kapotgaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
        "Don't cry, we can still play with the SLS AMG in Forza 3"
        Daar valt 'ie alvast beter te rijden dan in GT5, dus op dat gebied nog geen groot verlies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Daar valt 'ie alvast beter te rijden dan in GT5, dus op dat gebied nog geen groot verlies

Dat kan jij niet weten je hebt nog niet kunnen rijden met de SLS in GT5 en Forzamotorsport
          Last edited by ; 14/10/2010, 22:33.

Comment

• voila, heb het spel ook gepreordered
            PSN nick = Vantham
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
              voila, heb het spel ook gepreordered
              PSN nick = Vantham

okay,maar wel wat meer tijd maken dan voor fm3.....

Comment

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Zalig!

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten

Dat kan jij niet weten je hebt nog niet kunnen rijden met de SLS in GT5 en Forzamotorsport
                knappe zinsbouw!

Comment

Ah meneer heeft reeds een kopie van het spel?

Comment

• er zijn er hier wel meer die denken het al gespeeld te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ah meneer heeft reeds een kopie van het spel?
                      Youtube does the thing:

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar bon, wie ben ik om kritiek te geven natuurlijk. We weten allemaal dat GT5 heilig is en het beste racegame ooit is natuurlijk. Niet alleen zien de auto's en de tracks er prachtig uit, ze klinken en rijden ook bijzonder realistisch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                        er zijn er hier wel meer die denken het al gespeeld te hebben

idd elke nacht in "my dreams "

Comment

• Volledigheidshalve zet ik er dit filmpje ook bij. Deze bestuurder kan er wel wat van.

+ YouTube Video

Comment

• banee jong, GTR is veel beter he,... heb het gisteren nog getest. supersimulatie jong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Youtube does the thing:

+ YouTube Video

Maar bon, wie ben ik om kritiek te geven natuurlijk. We weten allemaal dat GT5 heilig is en het beste racegame ooit is natuurlijk. Niet alleen zien de auto's en de tracks er prachtig uit, ze klinken en rijden ook bijzonder realistisch!

Zeg ik dat ergens? Ik wacht gewoon tot ik het zelf voldoende gespeeld heb, om dan een oordeel te vellen wat ik van het spel zelf vind. En dat zal niet zijn "het beste racegame", want dan moet je elk racegame voldoende gespeeld hebben en dat heb ik nu eenmaal niet gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Zeg ik dat ergens? Ik wacht gewoon tot ik het zelf voldoende gespeeld heb, om dan een oordeel te vellen wat ik van het spel zelf vind. En dat zal niet zijn "het beste racegame", want dan moet je elk racegame voldoende gespeeld hebben en dat heb ik nu eenmaal niet gedaan.

nee nee, ik zeg dat altijd t'is op mij dat ie wil vitten hoor

ik vind pc race-games een klucht, hij vind dat TOP ....
                                hoewel ie nog altyd niet snapt dat t om puur plezier gaat wat een game goed maakt, en niet dat zogezegde "sim" gehalte waar eigenlijk weinig (of zeg maar zelfs geen) personen op dit fora oordeel kunnen over vellen.

mijn punt is altyd dat een GAME er in eerste instantie goed moet uitzien (wat op een console meestal het geval is, zeker GT,Forza,..en op de pc nooit) en dan moet het plezant zijn, veel mogelijkheden hebben..wat ook wederom op een console meestal zo is (zeker met GT en forza) en op de pc dus ...nooit.

Maar ik zie graag hoe men altyd zaagt en klaagt over een of ander "sim" gehalte...
                                sim= simulatie=vergelijking met het "echte"... kan je IMO nooit over praten als je niet diezelfde dingen "in het echt" doet. Je moet eerst eens echt met al die auto's op al die circuits gereden hebben, vooraleer je weet wat echt en niet echt is vind ik maar Bon....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  nee nee, ik zeg dat altijd t'is op mij dat ie wil vitten hoor

ik vind pc race-games een klucht, hij vind dat TOP ....
                                  hoewel ie nog altyd niet snapt dat t om puur plezier gaat wat een game goed maakt, en niet dat zogezegde "sim" gehalte waar eigenlijk weinig (of zeg maar zelfs geen) personen op dit fora oordeel kunnen over vellen.

mijn punt is altyd dat een GAME er in eerste instantie goed moet uitzien (wat op een console meestal het geval is, zeker GT,Forza,..en op de pc nooit) en dan moet het plezant zijn, veel mogelijkheden hebben..wat ook wederom op een console meestal zo is (zeker met GT en forza) en op de pc dus ...nooit.

Maar ik zie graag hoe men altyd zaagt en klaagt over een of ander "sim" gehalte...
                                  sim= simulatie=vergelijking met het "echte"... kan je IMO nooit over praten als je niet diezelfde dingen "in het echt" doet. Je moet eerst eens echt met al die auto's op al die circuits gereden hebben, vooraleer je weet wat echt en niet echt is vind ik maar Bon....
                                  Ik ken elk standpunt dat je hier nu aanhaalt zo de grond in boren, maar dan gaan we weer die discussie tegemoet van zoveel weken geleden. Geen zin in!

Enjoy GT5!

Comment

• PC is om op te werken en niet om op te gamen.

Raydendj heeft meer dan gelijk.

Als je GT 5 niet goed vindt blijf dan uit dit topic
                                    Last edited by ; 15/10/2010, 14:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                      PC is om op te werken en niet om op te gamen.

Raydendj heeft meer dan gelijk.

Als je GT 5 niet goed vindt blijf dan uit dit topic
                                      Proficiat met je argumenten! Lang moeten denken?

TV is gemaakt om TV te kijken, niet om te gamen, nèh! I mean WTF!?

En omdat je iets niet goed vind (ik heb trouwens nooit gezegd dat ik GT5 over de hele lijn slecht vind) mag je er dan niks over zeggen ofzo? Ieder topic op dit forum moet dus voorbehouden blijven voor lovers ipv 'haters'?

Boeiend! Ga door!

Comment

• Ik vind het gewoon ongelooflijk belachelijk dat je nu al zegt dat je GT5 niet goed vindt.

Comment

Working...
                                        X