Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons de game ‘Gran Turismo 5 - Collector's Edition’ voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer *********.
Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten"Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons de game ‘Gran Turismo 5 - Collector's Edition’ voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer *********.
Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
en dan nog die stofzuigersounds .
Comment
-
Inmiddels heeft een bevestigde, edoch afgeschermde, bron aan ons laten weten dat de pre-launch party in Madrid op 24 en 25 november 2010 gaat plaats vinden. Dit hint naar een release van rond de 30 november 2010 voor Gran Turismo 5 in Europa. Dit is dus nog geen officieele release datum, maar een voorzichtige inschatting.
De Pre-launch party in Mardid werd eerder uitgesteld, na het uitstel van Gran Turismo 5. Toen stond deze gepland op 26 oktober 2010 en was de release op 2 november. Nu zou 30 november of begin december 2010 dan passen.
Wat denk jij?
http://www.granturismo5.nl/nl/home/n...-dan-we-denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenWat zijde nu met een voorzichtige inschatting,wees gewoon geduldig het duurt nu toch al 5 jaar
Comment
-
More Leaked Copies of Gran Turismo 5 Out in the Wild..........
there will be 450,000 standard copies, 100,000 Collector’s Editions, and 5,000 Signature Editions available in the country.( france ) (Amazon.fr is still taking SE reservations,
Comment
-
ik denk niet dat da fake is maar goe komt em er aan (bij zijn andere vid's werkt em blijkbaar in een bedrijf waar zo niewe dingen toe komen.)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=156 en ier worden ze zot
Comment
-
TROPHY LIST !!!
.:: KONZOLISTA.CZ - novinky/gran-turismo-5-trofeje_6090.html ::.
Achieve a time of 7´29.03 on Nurburgring Nordshleife in a Nissan GT-R 07 - bronze
ok probeer maar jongens
Beyond the Autobahn – Drive 12,718km in total – the length of all Germany´s Autobahns combined - bronze
edit...
iets nieuws PlayStation Moving into Manhattan – PlayStation Blog
wrs morgen de release datum denk ik.
Dealership
http://img38.imagefra.me/i3b8/tekken..._88d_uaiqm.jpg
zoals je kan zien rechts boven start je met 20.000 Cr.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenMaar we zouden eventueel credits van de gt5prologue kunnen meenemen...?
Daar was idd sprake van dat je die 2.000.000cr kon overzetten....( moest het niet het geval zen is dat in mijn ogen niet erg,ik begin met plezier met 20.000cr tot boven op de ladder)
en van psp kan je je auto's overzetten........
" Achieve a time of 7´29.03 on Nurburgring Nordshleife in a Nissan GT-R 07 - bronze
ok probeer maar jongens "
Is zo gebeurd,daar ga ik geen gras laten over groeien..........kga voor gold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenMaar we zouden eventueel credits van de gt5prologue kunnen meenemen...?
Nuja, volgens mij heb ik die save zelfs niet meer, des te beter dus
Comment
-
Veel leuker om met weinig credits te beginnen en zo de inspanningen beloond te zien!! Zeker bij die eerste Gran Turismo's vond ik dat leuk, dan kon je met die startcredits kiezen uit een aantal tweedehands autootjes en die wat tunen, of een nieuwe (kon nét wel, dacht ik, voor zo'n Mazda Demio ofzo ) zonder tuning.
Comment
Comment