Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
    Ik bedoel niet qua aantal. Eerder welke er missen ...
    Ga je de missende in Forza ook eens opnoemen? Je zal nog langer bezig blijven.
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Iets dat zo vaak wordt uitgesteld en waar ze zo lang aan bezig zijn mag je niets van verwachten?
    Het spel zal sowieso wel baanbrekend zijn in die wereld, of er nu een Aston Martin DBS in zit of niet kan me niet boeien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
      Ga je de missende in Forza ook eens opnoemen? Je zal nog langer bezig blijven.
      Dat zou ik toch durven betwijfelen hoor
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Dat zou ik toch durven betwijfelen hoor
        Pardon?

Comment

Pardon?
          In Forza kon je in de laatste carpacks zelfs rijden met merken waar ik nog nooit van had gehoord.
          Je kon zelfs rijden met een Morgan Aeromax zoals Flupke,etc...
          Serieus groot aanbod hoor, zowel moderne maar ook klassieke wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
            Zit hier eigenlijk een soort free roam in?
            denkik niet, als je een free roam wilt kan je beter Test drive unlimited kopen. binnenkort komt de 2 ervan uit.
            BMW X5 45e

Comment

In Forza kon je in de laatste carpacks zelfs rijden met merken waar ik nog nooit van had gehoord.
              Je kon zelfs rijden met een Morgan Aeromax zoals Flupke,etc...
              Serieus groot aanbod hoor, zowel moderne maar ook klassieke wagens
              En dat heb je in GT5 ook, gewoon niet de meest gekende waarschijnlijk.

Het kan mij niet schelen hoor, maar als alleman hier begint te mekkeren over een auto die er niet in zit kan je bezig blijven...

Comment

Het kan mij niet schelen hoor, maar als alleman hier begint te mekkeren over een auto die er niet in zit kan je bezig blijven...
                Sorry he jong .. 'k ben gewoon ne porsche-freak !

Comment

• Enkel de premium wagens interesseren mij, de rest echt niet. Je kan blijkbaar ook geen velgen veranderen op standaard wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                    Enkel de premium wagens interesseren mij, de rest echt niet. Je kan blijkbaar ook geen velgen veranderen op standaard wagens.
                    Wha

Ik wil GVD cupvelgen op mijn MGF!!!

Kutspel

Comment

• Wat is eigenlijk het verhaal achter GT en Porsche? Want ik zie zoveel kutspellen die wel Porsche's kunnen aanbieden terwijl een vaste waarde als GT dat niet kan.
                      En Porsche is toch wel een naam die je niet kan wegdenken als je aan racen denkt.
                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Ik mis Porsches !!!
                        De RUFkes zijn beter dan de echte Porschekes

Comment

• als ik de wagens die ik in forza mis moet opnoemen ben ik een jaar bezig...
                          niettemin blijft het ondanks de belachelijke online service een goed spel.. PLEZANT!

GT's car list is gewoonweg schitterend... enja..als ge echt wilt onbreken ook daar auto's, maar met 1038 auto's om te beginnen ga ik mezelf het eerste jaar al niet vervelen

het feit dat porsche niet in het spel zit is simpel...

Polyphony vroeg aan porsche om hun wagens te gebruiken, en die zeiden gewoonweg: neem de RUF-versies..die zijn beter

sorry alex...maar de trut is de trut he
                          had natuurlijk wel handiger geweest om porsche te nemen.. dan hadden ze maar 1 3d model moeten maken

Comment

• Oooops.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

Oooops.........
                              2011 Ferrari GTO
                              Last edited by ; 16/11/2010, 16:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                De RUFkes zijn beter dan de echte Porschekes
                                maar de recentste RUF die erinsteekt dateert van 2000, en deze zijn gewoon een copy uit GT4.
                                1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                    maar de recentste RUF die erinsteekt dateert van 2000, en deze zijn gewoon een copy uit GT4.

Ik ben meer dan tevreden met deze krachtpatser........en wie weet wat brengt de toekomst ( dlc) of dacht je mss dat ze alle nieuwe karren gratis gingen weg schenken,kazu moet het immers trekken tot GT6,dus nogeens 5 a 6 jaar wachten......... ( het moet nu eenmaal geld opbrengen)

Comment

• Ik heb de prologue, ma die is tog wel vrij beknopt vind ik!
                                      Maar ik heb alvast de "echte" op pré - order!
                                      Ik mis ook bepaalde auto's..... Of waar er nieuwe modellen zijn uitgekomen, Bv: C5/Vectra gebruiken ze nog steeds de oude...
                                      Maar er is ook een SLS AMG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                        De yellow bird is erbij en dat is top

Comment

• Is er schade bij dit spel?

Comment

Working...
                                          X