Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben het net ook maar gaan bestellen.

Maar omdat ik nog geen PS3 heb direct het GT5 pack besteld. Blijkbaar zit daar een 320Gb PS3 bij. Ik veronderstel dat dat voldoende is om GT5 te spelen, maar zijn er betere PS3's ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Ja hoeveel is niet goedkoop?
      Zoals Ray reeds zei: € 69.99
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Dan toch maar besteld bij GM

ik ook collector edition ( ne hele tijd terug,precies al jaren)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Ben het net ook maar gaan bestellen.

Maar omdat ik nog geen PS3 heb direct het GT5 pack besteld. Blijkbaar zit daar een 320Gb PS3 bij. Ik veronderstel dat dat voldoende is om GT5 te spelen, maar zijn er betere PS3's ook?
          Als het alleen voor GT5 is, is dat meer dan genoeg.

En 320GB is het meeste wat beschikbaar is tot nu toe.

Kun je altijd nog zelf upgraden, maar is eigenlijk compleet nutteloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Zoals Ray reeds zei: € 69.99
            Dat is best veel ja

Mja, 10 euro per dag dat je het eerder hebt, ieder zijn keuze

Comment

Ik hoop dat ik GT5 deftig kan afspelen op mijn "oude" 40GB. Anders heb ik een probleem.

Comment

Ja, denk niet dat ik andere dingen ga doen daarmee. Buiten wat Bluerays kijken misschien.

Denk dat het laatste jaar mijn PS2 misschien 3 keer heeft opgestaan om GT4 te spelen en 5 keer voor singstar ofzo

Ben niet zo een gamer

Comment

• Installatie op de PS3 harde schijf zou rond de 50 min duren... Zegt genoeg hoeveel content er op die disk gepompt is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                    Installatie op de PS3 harde schijf zou rond de 50 min duren... Zegt genoeg hoeveel content er op die disk gepompt is
                    stond hier in dit topic al geen link naar ander forum ivm dees.
                    install duurt 40 - 50 minuten en neemt 6,4 gb in beslag op de hd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                      Ik hoop dat ik GT5 deftig kan afspelen op mijn "oude" 40GB. Anders heb ik een probleem.
                      Idem.

De installatie van prologue duurde ook al immens lang, zeker met al die updates ook nog.

6,4GB valt gelukkig nog mee
                      Hopelijk zijn de laadtijden snel.

Comment

• 6,4 vind ik zelfs weinig als je ziet wat sommige spellen op pc tegenwoordig innemen...
                        Al die tracks en auto's...

Comment

• In tegenstelling tot op pc, zal de ps3 dan ook wel genoeg van de schijf aflezen hoor

Comment

• Hoe zit dat eigenlijk met memory cards? Bestaan die nog?

Het leuke was altijd bij GT4 uw eigen garage meepakken naar ergens om te gaan racen.
                            En dat online? Collega zegt dat dat gratis is, klopt dat? Lijkt me wel leuk, maar heb geen zin om iedere maand 20 euro ofzo te moeten dokken om een uurtje te rijden tegen mensen die sneller zijn

Comment

Hoe zit dat eigenlijk met memory cards? Bestaan die nog?

Het leuke was altijd bij GT4 uw eigen garage meepakken naar ergens om te gaan racen.
                              En dat online? Collega zegt dat dat gratis is, klopt dat? Lijkt me wel leuk, maar heb geen zin om iedere maand 20 euro ofzo te moeten dokken om een uurtje te rijden tegen mensen die sneller zijn
                              Memorycards kent een PS3 niet meer
                              En online gamen is op de PS3 momenteel nog volledig gratis!

Comment

• Memory cards

Nee, dat bestaat ni meer En je kan dus ook niet je garage naar iemand anders meenemen (tenzij je de savegame via een USB stick overzet, maar dan moet je die andere zijn savegame overschrijven...)

Bij mijn weten bestaat er dus niet om met je eigen garage bij iemand anders te gaan spelen.

Maar daarvoor heb je dus de online mogelijkheden, en die zijn bij PS3 gratis
                                Zoals het hoort natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Om intensief te gamen is dat gewoon prul

Playseat is top. Ik heb mijn playseat besteld via playseat.be

Wat ik besteld had was de Playseat Alcantara (370 euro) + Gearshift holder (45 euro) en een floormat (35 euro) voor de playseat op te zetten, zodat je de parket of andere vloerbekleding niet beschadigd.

Zo een playseat is ook prul hoor,die zetels zijn niet echt van kwaliteit.ik heb de mijne na een maand of 3 verkocht tesaman met de logitech g27.
                                  Nu heb ik een fanatec gt3rs v2. En een rennstand v2 en dats echt wel super,het stuur is veel beter dan de g27 je kan zoveel instellingen doen op dat stuur,dat zelfs need for speed fijn rijd.

Comment

Hoe zit dat eigenlijk met memory cards? Bestaan die nog?

Online is idd gratis maar je kan ook een "plus member" worden en dat kost 50€ per jaar,ik heb dit gedaan en het bied gewoon wat meer mogelijkheden.

Nog een week en ik heb mijn signature edition.....het begint tijd te worden.

Comment

• Iemand die weet of ze ergens in 1 of andere winkel de signature edition verkopen? (zonder pre order)
                                      Heb nergens iets ge-pre ordered, en moest ik weten dat ze hem ergens liggen hebben, zou ik de woensdagochtend er rap omgaan. Anders zal het de gewone versie worden.

Comment

Wat betaal je daar?

Ik heb net gezien dat het bij shopto verlaagd is naar 45 euro inclusief verzending

Nu maar hopen dat het niet zo belachelijk lang duurt als bij het laatste spel dat ik bij the hut heb besteld
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                        Bij GM 69.95€.... veel geld dus.

Enige voordeel is dat je het volgende week woensdag direct kan hebben.
                                        Ik heb het besteld bij Zavvi voor omgerekend 39 euro Ik wacht met plezier een weekje als er 30 euro minder voor moet betalen.
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                          Iemand die weet of ze ergens in 1 of andere winkel de signature edition verkopen? (zonder pre order)
                                          Heb nergens iets ge-pre ordered, en moest ik weten dat ze hem ergens liggen hebben, zou ik de woensdagochtend er rap omgaan. Anders zal het de gewone versie worden.
                                          Ik vrees dat die enkel te pre-orderen is, en de pre-order ervan is al een tijd uitverkocht. Toen ik er vorige maand voor informeerde was alles al weg.

Nuja, moest er iemand een winkel weten die geen pre-orders nam en wel zo'n versies gaat verkopen wil ik ook wel op een middernacht release gaan aanschuiven.
                                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Working...
                                          X