Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
    7
    Het is nu niet voor het een of t ander, maar ik vind dat geluid van GT5 beschamend in vgl met GTR2.

En JA, ik heb GT5 besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
      Iemand die weet of ze ergens in 1 of andere winkel de signature edition verkopen? (zonder pre order)
      Heb nergens iets ge-pre ordered, en moest ik weten dat ze hem ergens liggen hebben, zou ik de woensdagochtend er rap omgaan. Anders zal het de gewone versie worden.
      Deze is volledig uitverkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        7
        Het is nu niet voor het een of t ander, maar ik vind dat geluid van GT5 beschamend in vgl met GTR2.

En JA, ik heb GT5 besteld

Wacht gewoon tot volgende week
        Last edited by ; 19/11/2010, 09:22.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hopelijk ist de chauffeur die zo slecht rijdt en nie de auto die niet kan draaien.

Het geluid is minder maar ben benieuwd hoe het zal zijn om het irl te horen zonder deze youtube filmkes.
            BMW X5 45e

Comment

• Het geluid is minder maar ben benieuwd hoe het zal zijn om het irl te horen zonder deze youtube filmkes.[/quote]

oef toch iemand die het begrijpt

Comment

• Wat valt er te begrijpen franky?

franky zo ziet a boite der uit.....( dat linkse paars kaartje moogde mij altijd geven.....)
                Last edited by ; 19/11/2010, 10:30.

Comment

• seg, gij vind enkel maar filmkes van een jaar oud om u statement te bewijzen he....
                  dat is de TG DEMO die te spelen was in UK net zoals in BE DE en NL de sls demo te spelen was...

Comment

• Oh, and one very important thing for the very end - almost forgotten in lights of news - there is no Rewind Thank you Kazunori-san, ありがとうございました

zo moet het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                      Oh, and one very important thing for the very end - almost forgotten in lights of news - there is no Rewind Thank you Kazunori-san, ありがとうございました

zo moet het
                      int echt kunde ook nie re-winden he.... The REAL driving SIMULATOR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                        seg, gij vind enkel maar filmkes van een jaar oud om u statement te bewijzen he....
                        dat is de TG DEMO die te spelen was in UK net zoals in BE DE en NL de sls demo te spelen was...
                        Dus jij denk dat ze in jaar tijd een geheel nieuw physics systeem hebben ontwikkeld. Wat hebben ze de vorige 4 jaar dan gedaan vraag ik me af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Dus jij denk dat ze in jaar tijd een geheel nieuw physics systeem hebben ontwikkeld. Wat hebben ze de vorige 4 jaar dan gedaan vraag ik me af
                          Ik denk dat niet. Ik weet dat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Nog een weekje geduld en we zullen zien eh

Comment

• DLC is confirmed, from the Playstation US site:
                              http://us.gran-turismo.com/us/news/d5283.html

It at least confirms that the Abarth that one the Pebble Beach GT Awards and the Camaro that won the SEMA GT Award will be available as DLC eventually

Comment

• Is de pre - order een speciale versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                  int echt kunde ook nie re-winden he.... The REAL driving SIMULATOR

Da ga wel gewoon in achteruit zetten en nog eens proberen

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Amazon France reacted by offering saturday 20th delivery with an extra fee.

Comment

• Gran Turismo 5 copie's zijn NU geleverd in Europa bij alle winkels met Pre-order....

According to emails I’ve received from retail employees around the world (and this Signature Edition unboxing video from GAME), shipments of Gran Turismo 5 are already being delivered in preparation for Wednesday’s big launch. There’s even widespread reports that one store in France – which I won’t name – has informed its customers they’ll be able to pick up their copy today (Friday), but we’ll have to wait and see if that pans out… For now, check out this batch of more than 750 copies of GT5 delivered to a store in Canada. Thanks to Anthony for the pictures!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                          Ik hoop dat ik GT5 deftig kan afspelen op mijn "oude" 40GB. Anders heb ik een probleem.

Natuurlijk khem ook ne 40G gewoon zorgen dat ge genoeg plaats maakt.......

Comment

Working...
                                          X