Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Kan iemand anders mijn pré order van game mania gaan afhalen? of moet ik da zelf doen?
    Kan iemand anders ook denk ik als ze uw naam vermelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
      trial mountain
      Just! Zalig circuit!

Comment

• Wanneer kan je eigenlijk op de nurburgring nordschleife rijden?
        Ik zie hem er nog niet tussen staan bij de circuits.
        1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
        1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Voila, ook GT5 gekocht in Ronq!

Comment

• Vruchteloos langs Fnac en Bart Smit geweest. Bij Fnac wisten ze me te vertellen dat ze al binnen waren maar nog niet verkocht mochten worden.
            Het zal wachten worden tot woensdag :-/
            Ach... 2 dagen na al die jaren zal er ook nog wel bij kunnen....

Comment

• Hupla, aan't installeren nu! Duurt wel +-50min. =\

Comment

• Heb nog een PS3 nodig voor bij mijn vriendin, zou deze in Europa uitkomen?

Its just been announced that Japan will be getting a console bundle the 'Gran Turismo Racing Pack' which includes a special Titanium Blue 160GB PS3 and a Limited Edition copy of GT5. It will cost ¥35,980 ($421). Its not clear whether this colour PS3 will only be for the GT5 bundle or if its...

Comment

• Ik moet wegblijven van neogaf.

Die screenshots zijn

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Explore Taxigamerdotcom’s 5,265 photos on Flickr!

Comment

• Fack, dat spel zit écht goed in elkaar met die levels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cédric_2 Bekijk Berichten
                            Wanneer kan je eigenlijk op de nurburgring nordschleife rijden?
                            Ik zie hem er nog niet tussen staan bij de circuits.
                            Bij mij kwam die vrij toen ik de AMG race academy met die SLS gecompleteerd had, lvl 10 ong.
                            Tussen mijn circuits staat nurburgring (zonnetje) en nurburgring change time, bij die change time begin je zogezegd in de avond en wordt het int midden zo donker en tegen dat je een ronde hebt gedaan ist pikdonker, maar kan je nergens zelf instellen dat je gewoon int pikdonker wilt rijden?

Ook vind ik nergens een nurburgring regen track.. Of komen die mss op een later lvl pas vrij?
                            1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Het 24h circuit (dus GP + NS) heeft ook regen, de andere niet bij mijn weten.

Comment

• Die AMG race academy is zooo zalig. Een zo snel mogelijke ronde afleggen op de ring met de SLS AMG terwijl her circuit volzit met trage mercedessen

Comment

• Hoe zit dat nu met remmen upgrades?
                                  Geen mogelijkheid tot betere remmen?

Comment

• Spelen jullie dat hier allemaal met zo'n playseat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Spelen jullie dat hier allemaal met zo'n playseat?
                                      Ik wel, maar dat is geen must hoor. Zitpositie in playseat is wel erg goed.
                                      Altijd welkom om eens te komen testen hier moest je goesting hebben

Comment

• Hier ook playseat + DFGT/G25

Comment

• Playseat + g25
                                          's nachts met de controller

en op aanvraag:

Comment

Working...
                                          X