Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op't eerste gedacht, dat moet een belachelijk zicht zijn maar ik kan me wel voorstellen dat het beter is om te rijden en vooral driften... Zie mezelf nog niet in zoiets zitten in m'n salon.
Is dat wat stevig ook zoiets?
Ben ook van plan GT5 te kopen+PS3 ineens maar ga het denk toch gewoon met controller spelen, tenzij een maat van mij me met zijn playseat kan overtuigen. Zo'n G27 stuur kost wel veel geld voor een "stureke". Ik heb hier ergens ook een anders soort controller zien staan, precies speciaal voor racegames, is dat iets?
Zit er terug zo'n mogelijkheid in om je auto's in race versie te tunen? In Gran Turismo 2 kon je zo je Elise en MX5'jes omvormen zodat ze eruit zagen als cupcars. Of blijft het bij de standaard motor-chip-banden-ophanging?
Mja, dat dacht ik al. Kga er nog eens over nadenken en bij een kameraad eens spelen...
Als je prijs/kwaliteit wil ga dan maar voor een g27 en anders niets want al die goedkopere stuurtjes zijn het toch niet hoor,persoonlijk vind ik het concept van de playseat heel goed,alleen is de zetel niet geweldig,dat is niet gemaakt om uren aan een stuk in te zitten,ik krijg dan zeer aan mijn gat
Maar dit is echt wel een spel dat een stuurtje verdiend,of de rondetijden beter worden durf ik niet te zeggen want na een spin ben je met een kaske raper terug goed op de baan dan met een stuur...
Comment