Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die grote bocht in 't begin, die is breed genoeg. Believe me.. speel eens Forza
Forza forza
Als er iets is waar granturismo in uitblinkt is het de realisme van de circuits. Ik denk toch wel dat de Indy versie op GT5 realistischer is als die van Forza
Die S bocht vind ik ook heel moeilijk. Welke lijn neem jij bij het opgaan van de banking? Binnekant of buitenkant voorbij de curbs?
Update van mijn tijden:
NORMAL: 1:51.035
TUNED: 1:37.755
TOTAL: 3:28.790
Ik blijf aan de binnenkant van de curbs bij laatste bocht..
die S-bocht he : 1ste deel ff naar 2de dan heel kort naar 1ste, opschakel naar 2,
da klein stukske naar andere deel van S-bocht in 2de, en dan shortshifte naar 3de...
Correct Ik weet dat ik met stuur en manueel schakelen veel sneller ga zijn dan ik nu ben.
Manueel schakelen met een controler is niet echt aan te raden.
Zeker bij de straatwagen kan ik nog veel verbeteren, omdat deze weinig grip heeft en zo snel uitbreekt. Iets wat je met een stuur en pedalen makkelijk kan corrigeren. Met een controler is dat niet echt evident
Zeker bij de straatwagen kan ik nog veel verbeteren, omdat deze weinig grip heeft en zo snel uitbreekt. Iets wat je met een stuur en pedalen makkelijk kan corrigeren. Met een controler is dat niet echt evident
Correct Ik weet dat ik met stuur en manueel schakelen veel sneller ga zijn dan ik nu ben.
Manueel schakelen met een controler is niet echt aan te raden.
Zeker bij de straatwagen kan ik nog veel verbeteren, omdat deze weinig grip heeft en zo snel uitbreekt. Iets wat je met een stuur en pedalen makkelijk kan corrigeren. Met een controler is dat niet echt evident
Damn, chapeau voor uw tijden dan !
morgen toch nog maar wat oefenen hier, tijden veiligstellen
Comment