Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
    Juist smske gekregen ik mag hem gaan afhalen in de gamemania
    Grrrrr, ik heb nog geen SMS gehad :-( bij welke game mania heb je hem besteld?

Comment

• Gamemania heeft juist gebeld ik kan mijn signature edition gaan halen.

Comment

• Op de website van gamemania staat "nu beschikbaar". En als ik dat zo wat lees op 9lives, Er zijn inderdaad al gamemanias en mediamarkts die hem verkopen.

Update: Net gebeld: Gamemania Houthalen heeft em ook binnen en mag verkopen! Ik ben weg
        Last edited by ; 23/11/2010, 13:57.

Comment

• Ik ga er morgenavond na het werk achter. Staat gereserveerd in een lokale gameshop hier, de collectors edition.
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Fack, online: wat een droomspel!

Comment

• Wat een domme trophies zitten er daar toch tussen!

Within One HundredthWin a race by a margin of 0.01 seconds or less.
              ColorfulCollect 256 paint colors.
              Car Collector
              Fill your Garage with 1,000 cars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                Wat een domme trophies zitten er daar toch tussen!

Within One HundredthWin a race by a margin of 0.01 seconds or less.
                ColorfulCollect 256 paint colors.
                Car Collector
                Fill your Garage with 1,000 cars.
                Ik heb het concept van Trophies nooit begrepen.

Ben echt aan het twijfelen of ik een stuur en een Wheelstand Pro zou aanschaffen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  Morgen.
                  Vandaag. GM heeft net bericht gekregen dat ze hem in de rekken mogen leggen, sms volgt dus wel. Hopelijk was het het wachten waard, 'k heb al gelezen dat de car list qua japanners er weer zwaar over gaat in vgl met de Europese lijst. Maar, da mag de pret ni drukken hè, straks vlammen ja!!

Comment

• Mediamarkt antwerpen heeft hem al. Ik laat het maar even weten voor de geïnteresseerde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      Op de website van gamemania staat "nu beschikbaar". En als ik dat zo wat lees op 9lives, Er zijn inderdaad al gamemanias en mediamarkts die hem verkopen.

Update: Net gebeld: Gamemania Houthalen heeft em ook binnen en mag verkopen! Ik ben weg
                      ben er juist geweest is nu aan het installen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                        Ik heb het concept van Trophies nooit begrepen.

Ben echt aan het twijfelen of ik een stuur en een Wheelstand Pro zou aanschaffen...

Gewoon doen!

Comment

• De mijne zou normaal vandaag in de bus moeten liggen, heb vorige week mailtje gehad van The Hut dat hij onderweg is...
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ben net mijne ook gaan halen.

Wel onnozel dat wanneer je het GT5 pakket pakt, je eerst nog de bijgeleverde PS3 moet updaten om GT5 te kunnen draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              De mijne zou normaal vandaag in de bus moeten liggen, heb vorige week mailtje gehad van The Hut dat hij onderweg is...
                              The hut zou pas op zaterdag verstuurd hebben?

Zou me verbazen mocht je die al hebben, the hut kennende.
                              Heb laatst 2 weken kunnen wachten op star wars

Meeste pre orders komen NA de release aan..

Benieuwd of ShopTo betrouwbaarder gaat blijken (heb er enkelen bij beiden in bestelling staan, dus we zullen het snel genoeg weten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                The hut zou pas op zaterdag verstuurd hebben?

Zou me verbazen mocht je die al hebben, the hut kennende.
                                Heb laatst 2 weken kunnen wachten op star wars

Meeste pre orders komen NA de release aan..

Benieuwd of ShopTo betrouwbaarder gaat blijken (heb er enkelen bij beiden in bestelling staan, dus we zullen het snel genoeg weten )
                                Kzal 't es moeten nazien, wanneer ze gemaild hebben...
                                Kheb toch geen tijd om 't te spelen, dus maakt nie zoveel uit ;-)
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

Comment

• Waar hebben jullie 'm gehaald en tegen welke prijs? GM is altijd nogal prijzig hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                    Kzal 't es moeten nazien, wanneer ze gemaild hebben...
                                    Kheb toch geen tijd om 't te spelen, dus maakt nie zoveel uit ;-)
                                    Idem, heb pas vanaf donderdag tijd.

Maar dat neemt niet weg dat het morgen al mag aankomen

Comment

• Heb hem gewoon bij GM gehaald.

PS3 320gig + GT5 (pakket) + extra dualshok 3 kostte mij iets over de 400 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                        Waar hebben jullie 'm gehaald en tegen welke prijs? GM is altijd nogal prijzig hé...
                                        De meeste online winkels zitten rond de 40-45 EUR inclusief verzending.

Een dag of 2 geduld is me die 25 euro wel waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          Waar hebben jullie 'm gehaald en tegen welke prijs? GM is altijd nogal prijzig hé...
                                          Op amazon.co.uk besteld (£37) . Net e-mail ontvangen dat het verzonden is. Estimated time of arrival: 25 November 2010

Comment

Working...
                                          X