Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moet het voorlopig nog met stock auto's doen die je online kan kiezen
Daarmee dat ik voorstelde om alle 3 dezelfde te nemen hé..
Die C63 kon nog goed volgen, nuja, ik heb ook wel een heel pak fouten gemaakt, maar carlito ook denk.
Die laatste race was wel iets spannender.
Alleen dat chatten enzo is wel wat omslachtig, is er geen privé chatbox ergens waarop iedereen kan connecten? Laptop staat hier toch naast de PS3. :-)
Daarmee dat ik voorstelde om alle 3 dezelfde te nemen hé..
Die C63 kon nog goed volgen, nuja, ik heb ook wel een heel pak fouten gemaakt, maar carlito ook denk.
Die laatste race was wel iets spannender.
Alleen dat chatten enzo is wel wat omslachtig, is er geen privé chatbox ergens waarop iedereen kan connecten? Laptop staat hier toch naast de PS3. :-)
Ja, in de 2e ronde zat ik door mijn banden
Ben nu aan het testen met wat aanpassingen op de C, maar nu is die totaal niet meer op de baan te houden en is de top van 350 naar 250 gezakt
Welke steering wheels hebben de meesten hier, welke zijn aan te raden?
Hangt geheel van je budget af...
Als je +- 300€ geen geld vindt om een spel te spelen moet je absoluut gaan voor een Logitech G27 of een Fanatec stuur.
Als je een betaalbaarder maar zeer degelijk stuur wil.. gewoon de Driving force GT van Logitech. Is tevens het officiele gran turismo stuur. Speelt zeer goed voor 99€!
Speelt hier iemand Gran Turismo 5 met de G25 ? Is het goed in te stellen?
Ik had al de G25 om op de PC GTR2 te spelen ... zeer tof (mits de juiste instellingen)
Onlangs een PS3 gekocht, Dirt2 icm G25 willen spelen ... trok op niks in vergelijking met hoe goed het stuur is met bijvoorbeeld GTR2 op de pc
Race spelletjes met een controller spelen doe ik niet
Comment