Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net de Veyron te koop gezien voor 2.000.000
    Jammergenoeg kom ik 1.400.000 tekort

Comment

• Miljaar, mijn banden houden het anderhalve ronde NS uit op de C

Comment

• Fred (Fre911)
        BlackFox (NextGen_BlackFox)
        C'Mon (steffenbor)
        Maxime
        GTI (Wesker23)
        Corvetteboy (BrechtDecancq)
        Daggie (DaggieBe)
        Greg (gregoryjoseph)
        Frank
        WC-eend (Spoilt666)
        BWS
        Fastbart (fastbart1)
        Raydendj (Raydendj)
        EvO @ d1rk.be (EvO_d1rk)
        ScoobySimon
        honda dude (wolfke)
        Vinox
        Sledge (Sledge144)
        De la marche
        Denniske
        Stancke (Stancke)
        Manuelos
        Pieters
        Fille (defille20)
        BOM (bimbambommeke)
        Scorchio (scorchiobe)
        Davidk (PSN: daviddk)
        Vanni (Dongio3)

Waarom pakken jullie altijd ouwe lijsten waar mijne nick nog niet opstaat...
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Ik kan blijkbaar vanaf nu races organiseren op de Nordschleiffe.

Ik ga er even rondhangen, wie wilt komen meedoen kom maar af. (PSN: carlito_m)
          Nog bezig?

Hoe unlock je de ring?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            Wow, vet!

Hier nog niet toegekomen, besteld via play.com, hopelijk morgen of vrijdag in de bus. Ondertussen GTAIV aan't uitspelen, kan tellen qua tijdverdrijf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Nog bezig?

Hoe unlock je de ring?
              AMG driving academy, na de 2de reeds challenges speel je die vrij.
              1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Net ingestoken en met de SLS aan het rijden.

Het geluid is toch dik ok wat betreft die SLS

Comment

• Welke steering wheels hebben de meesten hier, welke zijn aan te raden?

Comment

• Logitech G25 of 27, Fanatec
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                      AMG driving academy, na de 2de reeds challenges speel je die vrij.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Miljaar, mijn banden houden het anderhalve ronde NS uit op de C

Die LP670 en C63 zijn niet te volgen

Ik moet het voorlopig nog met stock auto's doen die je online kan kiezen

Comment

• Thanks, ff checken!

Comment

• G27:

Fanatec:

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                            Die LP670 en C63 zijn niet te volgen

Ik moet het voorlopig nog met stock auto's doen die je online kan kiezen
                            Daarmee dat ik voorstelde om alle 3 dezelfde te nemen hé..
                            Die C63 kon nog goed volgen, nuja, ik heb ook wel een heel pak fouten gemaakt, maar carlito ook denk.

Die laatste race was wel iets spannender.

Alleen dat chatten enzo is wel wat omslachtig, is er geen privé chatbox ergens waarop iedereen kan connecten? Laptop staat hier toch naast de PS3. :-)
                            Last edited by davidk; 24/11/2010, 19:19.
                            1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                              Daarmee dat ik voorstelde om alle 3 dezelfde te nemen hé..
                              Die C63 kon nog goed volgen, nuja, ik heb ook wel een heel pak fouten gemaakt, maar carlito ook denk.

Die laatste race was wel iets spannender.

Alleen dat chatten enzo is wel wat omslachtig, is er geen privé chatbox ergens waarop iedereen kan connecten? Laptop staat hier toch naast de PS3. :-)
                              Ja, in de 2e ronde zat ik door mijn banden

Ben nu aan het testen met wat aanpassingen op de C, maar nu is die totaal niet meer op de baan te houden en is de top van 350 naar 250 gezakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Welke steering wheels hebben de meesten hier, welke zijn aan te raden?
                                Hangt geheel van je budget af...

Als je +- 300€ geen geld vindt om een spel te spelen moet je absoluut gaan voor een Logitech G27 of een Fanatec stuur.

Als je een betaalbaarder maar zeer degelijk stuur wil.. gewoon de Driving force GT van Logitech. Is tevens het officiele gran turismo stuur. Speelt zeer goed voor 99€!

Comment

• Die Fanatec lijkt me wel een dure bedoening..."carbon flippers option", wtf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Welke steering wheels hebben de meesten hier, welke zijn aan te raden?
                                    Jezelf niet te moeilijk maken: Ga voor de DFGT (+-90€) en prijs/kwaliteit vind je niet beter.

Comment

• 't is wel je eerste stap naar een GT3, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Jezelf niet te moeilijk maken: Ga voor de DFGT (+-90€) en prijs/kwaliteit vind je niet beter.
                                        Ik ga nog even wachten en eens bij een paar mensen "uitproberen"....ik vrees dat ik het gevoel sowieso te plastiekerig ga vinden, te licht...

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        't is wel je eerste stap naar een GT3, niet?

Als het IRL niet lukt moet het maar virtueel hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                          Logitech G25 of 27, Fanatec
                                          Speelt hier iemand Gran Turismo 5 met de G25 ? Is het goed in te stellen?
                                          Ik had al de G25 om op de PC GTR2 te spelen ... zeer tof (mits de juiste instellingen)

Onlangs een PS3 gekocht, Dirt2 icm G25 willen spelen ... trok op niks in vergelijking met hoe goed het stuur is met bijvoorbeeld GTR2 op de pc

Race spelletjes met een controller spelen doe ik niet

Comment

Working...
                                          X