Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Community => en daar lounge he?

Iemand die nu al wil racen?

Jot!..

Liefst wel met dezelfde kar

Comment

Ik zal nu een lobby starte, cava? (standard cars)
      Ik kan nu nog niet, tv is nog bezet
      Word echt dringend tijd voor een eigen tv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
        kan iemand een uitleggen hoe je dan vindt waar de andere forummers aan het spelen zijn en hoe ik mezelf daar dan moet bij aansluiten?

alvast bedankt mss tot vanavond dan
        Community => dan op naam klikken van de forummer => rechts => onderaan staat 'Ruimte', daar kan je het aantal deelnemers zien en op 'deelnemen' drukken .
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Community => en daar lounge he?

Iemand die nu al wil racen?
          Ja

12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
            Jot!..

Liefst wel met dezelfde kar
            Heb jij de volledige ring al unlocked?
            Zo niet, dan zal ik wel een lobby openen

Edit: Stancke zal de ring al wel hebben, allemaal Stancke joine ?!

Comment

Heb jij de volledige ring al unlocked?
              Zo niet, dan zal ik wel een lobby openen

Edit: Stancke zal de ring al wel hebben, allemaal Stancke joine ?!

Ik zie voor de moment nog niks in de community..

Comment

• Ik ben replay's aan't bekijken. Ik speel geen host deze avond

Iemand die host kan alle tracks selecteren...

Comment

• Oke, ik zal NU hoste, maar ik kan geen nurburgring en topgear track selecteren denk ik.

Comment

Community => dan op naam klikken van de forummer => rechts => onderaan staat 'Ruimte', daar kan je het aantal deelnemers zien en op 'deelnemen' drukken .

aha dus best de lijst met forummers bij de hand houden en zo een voor een opzoeken? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
                      aha dus best de lijst met forummers bij de hand houden en zo een voor een opzoeken? :p

Ja, maar ze eerst toevoegen bij naam via menu van de Playstation. Druk 1x op de middenknop van de controller. Dan uiterst rechtse menu vrienden. Daar bovenaan vrienden toevoegen nemen

Comment

Oke, ik zal NU hoste, maar ik kan geen nurburgring en topgear track selecteren denk ik.
                        wa is uw naam? dan kank u toevoege voor is mee te rije
                        BMW X5 45e

Comment

• wat is jou PSN alexx?
                          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Alexxz__

(2x "_" op het einde)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Ik twijfel daar momenteel tussen, tips?
                              Ik heb een G25 gehad en heb nu een GT3RS met clubsport pedalen erbij, en de GT3RS vind ik toch een pak beter. Prijsverschil is ook niet zo groot, Logitech kost zowat 250 EUR geloof ik? Ik heb mijn stuur + pedalen voor 300 EUR gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                Ja, maar ze eerst toevoegen bij naam via menu van de Playstation. Druk 1x op de middenknop van de controller. Dan uiterst rechtse menu vrienden. Daar bovenaan vrienden toevoegen nemen

ja kga nog wat typ-werk hebben ook dan :p
                                tzal in ieder geval wel ne keer lukken
                                hoop ik
                                want zo vertrouwd ben ek er nu nog ni mee zenne... :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  Ik twijfel daar momenteel tussen, tips?

Als je zoals hierboven vermeld niet graag een plastiekrig gevoel hebt en heel veel instel mogelijkheden,dan raad ik je toch echt de fanatec aan,het is wel niet zo plug and play als logitech,maar het is echt wel beter...en vooral stiller,ik kan hier snachts zonder problemen blijven rijden zonder dat mede huisgenoten zich gaan storen.

En dan de discusie kaske of stuur...wel het makkelijkste is het kaske,de fijnste en beste ervaring is met het stuur.Dan rij je tenminste zoals je wil,met de fanatec voel je het verschil tussen curbe of goot of spoor in de weg...en je kan alles veel juister doen,de knopkes zijn aan of uit,lichtjes druk gevoelig,maar de fanatec clubsport pedals zijn drukcellen en je hebt dus een veel fijnere afstelling + in de pedals zit ook een rumble-motor zodat je in je rempedaal voelt wanneer je wielen gaan locken.

Ik zou zeggen fanatec en binnenkort komt er ook nog een clubsport shifter uit,dan word het nog realistischer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ja, kben ff wat aan het racen om geld te verdienen, mijn C rijdt niet meer goed, wil iets anders

Je was toch heel tevreden van deze wagen?ben ook aan het denken om deze te nemen,ma ik heb ook al een M3 dus eigenlijk heb ik de C niet echt nodig,ma hij is zo mooi....

Comment

• zijn er nog mensen waarvan de PS3 volledig blokkeert als je in het online gedeelte bent??
                                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                        zijn er nog mensen waarvan de PS3 volledig blokkeert als je in het online gedeelte bent??
                                        jep, veel mensen denk!

Comment

• die me zenne 458 gaat er nogal vandoor seg
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X