Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk zal nu een lobby starte, cava?(standard cars)
Word echt dringend tijd voor een eigen tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichtenkan iemand een uitleggen hoe je dan vindt waar de andere forummers aan het spelen zijn en hoe ik mezelf daar dan moet bij aansluiten?
alvast bedankt mss tot vanavond dan2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCommunity => en daar lounge he?
Iemand die nu al wil racen?
12345
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenJot!..
Liefst wel met dezelfde kar
Zo niet, dan zal ik wel een lobby openen
Edit: Stancke zal de ring al wel hebben, allemaal Stancke joine ?!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHeb jij de volledige ring al unlocked?
Zo niet, dan zal ik wel een lobby openen
Edit: Stancke zal de ring al wel hebben, allemaal Stancke joine ?!
Ik zie voor de moment nog niks in de community..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCommunity => dan op naam klikken van de forummer => rechts => onderaan staat 'Ruimte', daar kan je het aantal deelnemers zien en op 'deelnemen' drukken .
aha dus best de lijst met forummers bij de hand houden en zo een voor een opzoeken? :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichtenaha dus best de lijst met forummers bij de hand houden en zo een voor een opzoeken? :p
Ja, maar ze eerst toevoegen bij naam via menu van de Playstation. Druk 1x op de middenknop van de controller. Dan uiterst rechtse menu vrienden. Daar bovenaan vrienden toevoegen nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOke, ik zal NU hoste, maar ik kan geen nurburgring en topgear track selecteren denk ik.BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk twijfel daar momenteel tussen, tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenJa, maar ze eerst toevoegen bij naam via menu van de Playstation. Druk 1x op de middenknop van de controller. Dan uiterst rechtse menu vrienden. Daar bovenaan vrienden toevoegen nemen
ja kga nog wat typ-werk hebben ook dan :p
tzal in ieder geval wel ne keer lukken
hoop ik
want zo vertrouwd ben ek er nu nog ni mee zenne... :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk twijfel daar momenteel tussen, tips?
Als je zoals hierboven vermeld niet graag een plastiekrig gevoel hebt en heel veel instel mogelijkheden,dan raad ik je toch echt de fanatec aan,het is wel niet zo plug and play als logitech,maar het is echt wel beter...en vooral stiller,ik kan hier snachts zonder problemen blijven rijden zonder dat mede huisgenoten zich gaan storen.
En dan de discusie kaske of stuur...wel het makkelijkste is het kaske,de fijnste en beste ervaring is met het stuur.Dan rij je tenminste zoals je wil,met de fanatec voel je het verschil tussen curbe of goot of spoor in de weg...en je kan alles veel juister doen,de knopkes zijn aan of uit,lichtjes druk gevoelig,maar de fanatec clubsport pedals zijn drukcellen en je hebt dus een veel fijnere afstelling + in de pedals zit ook een rumble-motor zodat je in je rempedaal voelt wanneer je wielen gaan locken.
Ik zou zeggen fanatec en binnenkort komt er ook nog een clubsport shifter uit,dan word het nog realistischer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, kben ff wat aan het racen om geld te verdienen, mijn C rijdt niet meer goed, wil iets anders
Je was toch heel tevreden van deze wagen?ben ook aan het denken om deze te nemen,ma ik heb ook al een M3 dus eigenlijk heb ik de C niet echt nodig,ma hij is zo mooi....
Comment
-
zijn er nog mensen waarvan de PS3 volledig blokkeert als je in het online gedeelte bent??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichtenzijn er nog mensen waarvan de PS3 volledig blokkeert als je in het online gedeelte bent??
Comment
Comment