Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.
@ David: Ik heb ne Plantronics, die mannen maken headsets voor callcenters, en ook dit is goe gerief. Ik heb nog nen tweede van Sony Ericsson, da's ook goe, betere geluidskwaliteit eigenlijk dan de Plantronics, maar die zit ni goe in mijn oor. Beiden zijn rond de 40 euro, zoiets moogt ge rekenen voor nen degelijke.
Je was toch heel tevreden van deze wagen?ben ook aan het denken om deze te nemen,ma ik heb ook al een M3 dus eigenlijk heb ik de C niet echt nodig,ma hij is zo mooi....
Ja, maar met harde banden op 900pk, korte boite en 300kg lichter is dat niet meer echt goed te rijden
Ja hier lukt het ook ni meer, dan maar wa levelen idd De Nordschleife is ff unlocken zie. 'k Heb u nog ni in mijne lijst Greg, voeg maar toe hè.
@ David: Ik heb ne Plantronics, die mannen maken headsets voor callcenters, en ook dit is goe gerief. Ik heb nog nen tweede van Sony Ericsson, da's ook goe, betere geluidskwaliteit eigenlijk dan de Plantronics, maar die zit ni goe in mijn oor. Beiden zijn rond de 40 euro, zoiets moogt ge rekenen voor nen degelijke.
perfectie besta nie he....
En moestet wel bestaan had gij en ik niet bestaan...
Neemt niet weg dat dit er gewoon ondermaats en gewoon slecht uitziet... Hoort absoluut niet thuis in een game als gt5. Forza 3 heeft ook een hoop standaardwagens, en die zien er wel een voor een schitterend uit
Comment