Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    ABS zet ik aan bij de gewone auto's, in't echt kunde da ook ni zomaar uitzetten (zekeringske uittrekken, jaja, ik weet het ). In de racewagens zet ik het uit, die hebben dat ook niet allemaal. Voorwielen mogen niet locken daar, wat het extra moeilijk (lees: leuk ) maakt. Aja Greg, gij kent uwe weg goe op Trial precies hè, was lekker spannend. Sorry voor die tik, jij kreeg blijkbaar ook een penalty??? Was dikke fun in elk geval!!

Trial Mountain was mijn lievelingscircuit vroeger
    Jep, ik kreeg ook 5 sec penalty Maakt niet uit

Dat zouden ze soms toch beter moeten kunnen uitdokteren, wie wie ramt, wie dan de penalty krijgt. Soms werkt het wel, soms niet. Bvb als dollardude kwam doorgevlogen in de eerste bocht, los door ons heen als spook

Comment

• Leuk autootje

Maar de kleuren komen hier op PC heel anders over

Comment

• Iemand al in de sneeuw gereden? Geschifte graphics wel!
        En hoe de sneeuw dan aan de achterkant en zelfs uitlaten van de auto blijft plakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Leuk autootje

Maar de kleuren komen hier op PC heel anders over
          Hoe geraken jullie al aan die karren? Of werkelijk niks anders te doen dan godganse dag gamen

Comment

• Iemand goesting/tijd om deze namiddag wat online te racen?
            Voeg mij anders maar toe: GTP_Manuelos

Comment

• Die special events leveren serieus wat poen op.

Ik heb nog maar 2 auto's gekocht ook
              Een Civic, en deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Hoe geraken jullie al aan die karren? Of werkelijk niks anders te doen dan godganse dag gamen
                3 dagen congé gepakt

Comment

• De welke Blackfox? Want ik kan u foto ni zien opt werk

Comment

• Lp670 sv

Comment

• Zal wel zalig rijden, de Gallardo vind ik al zalig.

Comment

• 'k was aan't twijfelen om eerst de Gallardo te pakken, maar toen ik zag dat ik voor een "paar" credits meer een LP670 SV had... tsja

Die Gallardo komt er sowieso ook nog
                        Net als alle Countachs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          'k was aan't twijfelen om eerst de Gallardo te pakken, maar toen ik zag dat ik voor een "paar" credits meer een LP670 SV had... tsja

Die Gallardo komt er sowieso ook nog
                          Net als alle Countachs
                          ²²²²

E46 M3 wil ik ook in alle kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                            Ik heb de Elise Challenge kunnen winnen na een uur proberen. De banden in het begin zijn koud, en dan heeft dat spel geen enkele grip.. Ik heb dus stuurhulp op sterk gezet, slipherstel aan en tc op 5. En dan gaat het nét, dan ga je de laatste Elise in de laatste 2 bochten nog voorbij Maar je moet met dat ding echt al beginnen tegensturen voor hij uitbreekt.
                            Ik heb gisterenavond ook nog een uur geprobeerd, beste result was 5des dus wou ik dat verbeteren. Het lukte echt van geen kanten.. Na een half uur uit frustratie eens geprobeerd met de controller en dat ging echt een pak makkelijker als met een stuur. Maar dan nog reed ik altijd in hun kont of tegen kegeltjes..
                            1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Haha da klinkt als een uitdaging, ga ik straks eens direct forceren zie! Allez, proberen hè. Vanavond ook eens eindelijk nog wat rijbewijzen doen, heb enkel B voor't moment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                Haha da klinkt als een uitdaging, ga ik straks eens direct forceren zie! Allez, proberen hè. Vanavond ook eens eindelijk nog wat rijbewijzen doen, heb enkel B voor't moment

Op de A heb ik 9 vd 10 goud, die slalom lukt me maar niet

Comment

• Comment

• Comment

• Die proef met die Lotus op Top gear track is echt wel moeilijk. Ben er ook nog niet in geslaagd.

En heb ook moeite met de Nascar proef waarbij je tussen de kegels en de muur moet blijven.
                                      Het verschil tussen 1e en 3e tijd is daar ook miniem.

Nog een vraagske. Heb mij juist PS3 + GT5 aangeschaft. Bij installatie (op HD tv) zat er geen hdmi kabel bij (aaaaaaargh, zo typisch van die fabrikanten he).
                                      En heb em dus met de 'standaardkabel' aangesloten. Maakt overschakelen naar HDMI kabel een serieus verschil in beeldkwaliteit ?

Ge moogt me ook toevoegen voor online battle als Commanderke

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                                          Die proef met die Lotus op Top gear track is echt wel moeilijk. Ben er ook nog niet in geslaagd.

En heb ook moeite met de Nascar proef waarbij je tussen de kegels en de muur moet blijven.
                                          Het verschil tussen 1e en 3e tijd is daar ook miniem.

Nog een vraagske. Heb mij juist PS3 + GT5 aangeschaft. Bij installatie (op HD tv) zat er geen hdmi kabel bij (aaaaaaargh, zo typisch van die fabrikanten he).
                                          En heb em dus met de 'standaardkabel' aangesloten. Maakt overschakelen naar HDMI kabel een serieus verschil in beeldkwaliteit ?

Ge moogt me ook toevoegen voor online battle als Commanderke

Ga maar voor diene hdmi kabel.....( 6.95euro gold connexion das nu ook geen geld )

Comment

Working...
                                          X