Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

tokyo game show 2009

http://www.youtube.com/watch?v=Ccih5...eature=related geen geluid maar de beelden spreken voor zich........en die pitcrew/cockpitview

Comment

Comment

Schademodellen konden wel beter.

Comment

Ik vind het precies al minder erg dat ik forzaIII moet missen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

psp gt5

juist gran turismo 5 op PSP getest...... ben benieuwd voor de versie op PS3 !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
              juist gran turismo 5 op PSP getest...... ben benieuwd voor de versie op PS3 !!!
              en is dat iets op de psp zag t vandaag in de winkel liggen
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

komt er ook een pc-versie van granturismo 5 ??
                porsche 4ever
                '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Ik denk het niet eigenlijk, maar ik kan fout zijn.

Nog nooit een GT geweten voor de PC, enkel op Playstation.

Comment

Dit wordt DE game van 2010. Dat weet ik gewoon zeker.
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

en nu de garage op psp vol stoempen!!!!

Comment

Heeft iemand de constructeurslijst voor GT5?
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

new trailer gt5

http://www.youtube.com/watch?v=7oOXd...layer_embedded#

geef mij die corrolla maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                            Heeft iemand de constructeurslijst voor GT5?
                            bestaat gewoon weg nog niet,maar als ik zie wat er al mee doet in gt psp is het al niet slecht.( je mag al de constructeurs van gt 4 op die lijst zetten want die doen al mee op de psp versie )

in de psp versie en voor de drifters onder ons kan je nu 1/ sectie driften zoals gt5 proloque.
                            2/ volledige ronden driften.

maar nog steeds geen remsporen

Comment

Ik ga em mij morgen eens in huis halen voor de PSP.
                              Wel de limited edition, dan kan ik genieten van de Veyron
                              Maar toen ik de ingame beelden zag van de ZR1 en de wagens ook nog eens op de cover was ik meteen verkocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                Ik ga em mij morgen eens in huis halen voor de PSP.
                                Wel de limited edition, dan kan ik genieten van de Veyron
                                Maar toen ik de ingame beelden zag van de ZR1 en de wagens ook nog eens op de cover was ik meteen verkocht
                                opgepast met de codes voor de bugatti en de slr (black) want bij veel mensen werken die niet maar ze gingen er alles om doen om die zo vlug mogelijk te laten werken !!!

maar de code voor de ZR1 werkte wel 1 op 3 dus..

al de auto's zijn wel niet alle 800 beschikbaar die veranderen konstant bij de dealers en naarmate je verder gaat in GT je moet eerst ne hoop testen afleggen maar met een beetje doorzetting ben je daar zo door met brons en zilver toch ( goud dat gaat iets anders zijn )

Comment

new pics

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                    opgepast met de codes voor de bugatti en de slr (black) want bij veel mensen werken die niet maar ze gingen er alles om doen om die zo vlug mogelijk te laten werken !!!

maar de code voor de ZR1 werkte wel 1 op 3 dus..

al de auto's zijn wel niet alle 800 beschikbaar die veranderen konstant bij de dealers en naarmate je verder gaat in GT je moet eerst ne hoop testen afleggen maar met een beetje doorzetting ben je daar zo door met brons en zilver toch ( goud dat gaat iets anders zijn )
                                    Heb het vandaag gekocht.
                                    Die rijtesten heb ik al tot G uitgespeeld, allemaal gold

Maar wat ik me afvraag, buiten die rijtesten, is er geen single player mode waar je races kan doen en geld verdienen? Of is dat er niet bij?

Comment

Er zit geen career mode in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Er zit geen career mode in.
                                        Verdomme
                                        maar ja, eigenlijk wel begrijpelijk, GT5 voor de PS3 moet toch wel exclusiever zijn dan deze versie op de PSP.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Heb het vandaag gekocht.
                                          Die rijtesten heb ik al tot G uitgespeeld, allemaal gold

Maar wat ik me afvraag, buiten die rijtesten, is er geen single player mode waar je races kan doen en geld verdienen? Of is dat er niet bij?

single player is er wel ,kies een parcour en je moet van niveau D naar A evolueren ( hier verdien je veel geld ,er zijn ne hoop parcours ( race,drift ) en ik geloof als je alle parcours tot A hebt bereikt er nog 2 levels vrijkomen S en ?...

Comment

Working...
                                          X