Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Er zit een track-editor in, mogelijk kan je dan tracks uitwisselen online.

Comment

New pics

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
        Er zit een track-editor in, mogelijk kan je dan tracks uitwisselen online.

Gran Turismo 5 Track Editor Rumors

Comment

It has cost $60 million to produce Gran Turismo 5. However, it’s a wise investment in a franchise which has earned billions, and as Yamauchi notes, there are other games which cost more.

Yamauchi reiterates the mysterious “20 different environments” and “around 70 different layouts”

When asked about features that could make the game more accessible to new players, Yamauchi dropped an unexpected bombshell: “you can reverse your game”. ( die reverse zouden ze moeten bannen uit games gewoon belachelijk zoals in forza 3)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            It has cost $60 million to produce Gran Turismo 5. However, it’s a wise investment in a franchise which has earned billions, and as Yamauchi notes, there are other games which cost more.

Yamauchi reiterates the mysterious “20 different environments” and “around 70 different layouts”

When asked about features that could make the game more accessible to new players, Yamauchi dropped an unexpected bombshell: “you can reverse your game”. ( die reverse zouden ze moeten bannen uit games gewoon belachelijk zoals in forza 3)
            ECHT dan e!! Als ge een fout maakt, moet ge maar restarten. En eigenlijk hè, laat ons even streng zijn, als ge een fout maakt moet ge die rechtzetten. Da maakt racen juist spannend, of ni? Feit is wel dat ge in de meeste games de tijd niet krijgt. 2 laps per races is gewoon idioot, behalve dan op de N-schleife

Comment

ik was er eerst ook tegen maar het is toch verdomme handig als je in een moeilijke races even van de baan gaat of mss geramt word door een tegenstander

Comment

Idem, maar als je het ene keer eens gebruikt hebt...

Comment

Dan is't verleidelijk, 'k snap 'em Ik ben eens zwaar benieuwd naar de physics. Hopelijk hebben ze die Professional zever eruit gegooid. Als ik 't gevoel wil hebben op schaatsen te staan ga ik wel trainen voor den inline-hockey.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                    ECHT dan e!! Als ge een fout maakt, moet ge maar restarten. En eigenlijk hè, laat ons even streng zijn, als ge een fout maakt moet ge die rechtzetten. Da maakt racen juist spannend, of ni? Feit is wel dat ge in de meeste games de tijd niet krijgt. 2 laps per races is gewoon idioot, behalve dan op de N-schleife
                    Gij hebt groot gelijk, as ge het nie kunt zet het dan gwn af, en de races zijn idd veel te kort.
                    Ik kijk vooral uit naar de endurance events in GT5. In GT4 heb ik en een paar mate meermaals zo'n 8h of 9h event op A-Spec gerede, echt leute.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVG100 Bekijk Berichten
                      Gij hebt groot gelijk, as ge het nie kunt zet het dan gwn af, en de races zijn idd veel te kort.
                      Ik kijk vooral uit naar de endurance events in GT5. In GT4 heb ik en een paar mate meermaals zo'n 8h of 9h event op A-Spec gerede, echt leute.

geef mij maar de 24H races hopelijk zit de ring erbij in GT5........

Comment

dat ie maar snel uitkomt ben eens een curieus... en die track editor da zou pas cool zijn!!!!!! zelf je eigen racetrack maken dat zou echt wel de max zijn.. direct het TG testtrack maken en is zien hoesnel we geraken met de lacetti lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                          dat ie maar snel uitkomt ben eens een curieus... en die track editor da zou pas cool zijn!!!!!! zelf je eigen racetrack maken dat zou echt wel de max zijn.. direct het TG testtrack maken en is zien hoesnel we geraken met de lacetti lol
                          Dat er dan maar eens een paar gasten de route Davos to Stelvio namaken, en de transfagarasan
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Die zit er standaard in.

Comment

Is toch niet officieel bekend gemaakt dat die Track Editor erin zit?

De TG Testtrack zit er al in

Comment

wat??? het TG testtrack in gran turismo? uit welke bron hebben jullie dat?

Comment

wat??? het TG testtrack in gran turismo? uit welke bron hebben jullie dat?
                                  Da's al maanden (mss zelfs langer al) geleden aangekondigd geweest

Comment

officieel? want er zijn al zoveel speculaties geweest

Comment

officieel? want er zijn al zoveel speculaties geweest
                                      Ja is officieel bevestigd. Lees maar wat rond op fora's als gtplanet

Comment

ik kom hier trouwens net een "official" car list tegen van GT5.... als dat waar is ( )
                                        dan komen ze met 1 blu-ray schijfje toch niet erg ver vrees ik
                                        ik ga er dan ook vanuit dat dit bullshit is?

is er al een echte officiele car list bekend ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Ja is officieel bevestigd. Lees maar wat rond op fora's als gtplanet
                                          idd het klopt... net even wat rondgebeld en inderdaad het TG test track zit er 100% zeker in dus das al cool

Comment

Working...
                                          X