Ik sta voorlopig 35ste in de algemene ranking, maar is nog heel veel ruimte voor verbetering.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk sta voorlopig 35ste in de algemene ranking, maar is nog heel veel ruimte voor verbetering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWelke total time? Ik sta net voor of achter u in de ranking. Nickname?
Men tijden moeten nog veel beter, vooral die van de streetcar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBrechtDecancq nickname.
Men tijden moeten nog veel beter, vooral die van de streetcar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIk sta voor u nu
Online kan je de ranking ook bekijken, en is ook goed up to date.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten26e opnieuw
2 tienden van jouw tijd.
Comment
-
Gisteren ook eens gechecked. De physics zijn wél al hoe ze in de full gaan zijn naar 't schijnt. Ik kan da gerust aannemen, want ze zijn een PAK beter dan in de proloog. Het bandenmodel klopt beter, de reacties en de feedback zijn voorspelbaarder, best wel fun gehad gisteren. Nog ni echt moeite gedaan, ben 327ste of zo
Comment
-
Gisteren ook eens gespeeld.. euhm wtf
Je kan geen bocht in tegen 110 of hij begint te schuiven, ook als je maar een klein tikje naar rechts geeft , gaat de kar al bijna dwars.. geluid trekt op niets.
Serieus, als jullie dit goed vinden, speel dan eens Forza2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGisteren ook eens gespeeld.. euhm wtf
Je kan geen bocht in tegen 110 of hij begint te schuiven, ook als je maar een klein tikje naar rechts geeft , gaat de kar al bijna dwars.. geluid trekt op niets.
Serieus, als jullie dit goed vinden, speel dan eens Forza
Jaja, dit is echt "The real driving simulator"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenJe kan dus niet rijden wat zijn je tijden?
Jaja, dit is echt "The real driving simulator"Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGisteren ook eens gespeeld.. euhm wtf
Serieus, als jullie dit goed vinden, speel dan eens Forza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenkan iemand mij zeggen hoe het komt dat de persoon die op nr 1 staat zijn tractiecontrole kan uitzetten terwijl ik dat niet kan?
Mijn tijden voorlopig:
NORMAL: 1:51.075
TUNED: 1:38.165
TOTAL: 3:29.240
32ste in de Belgische ranking
Comment
Comment