Oorspronkelijk geplaatst door krizie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDie grote bocht in 't begin, die is breed genoeg. Believe me.. speel eens Forza
Als er iets is waar granturismo in uitblinkt is het de realisme van de circuits. Ik denk toch wel dat de Indy versie op GT5 realistischer is als die van Forza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenMijn tijden voorlopig:
NORMAL: 1:51.075
TUNED: 1:38.165
TOTAL: 3:29.240
32ste in de Belgische ranking
3'29.632
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNice time Fille!
Ondertussen nog beetje verbeterd bij de racewagen.
Totaal nu 3:28.923
Gij komt anders ook serieus in de buurt !
Nice!
hoe zat het nu weer in elkaar, hoeveel van elk land mogen door?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenGij komt anders ook serieus in de buurt !
Nice!
hoe zat het nu weer in elkaar, hoeveel van elk land mogen door?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEerste 20
damn, nog 7 a 8 plaatsjes stijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtendamn, nog 7 a 8 plaatsjes stijgen
Ben ook nog wat opgeschoven, 28ste nu.
Ik krijg maar geen snelle tijd gezet met die straatwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHow jong fille, 18de plaats
Ben ook nog wat opgeschoven, 28ste nu.
Ik krijg maar geen snelle tijd gezet met die straatwagen
de moeilijkste bocht imho is de S bocht vlak bij het einde en de laatste bocht oval) verscheidene lijnen, maar 1 meter ernaast is 0.2 s weg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtende moeilijkste bocht imho is de S bocht vlak bij het einde en de laatste bocht oval) verscheidene lijnen, maar 1 meter ernaast is 0.2 s weg...
Update van mijn tijden:
NORMAL: 1:51.035
TUNED: 1:37.755
TOTAL: 3:28.790
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDie S bocht vind ik ook heel moeilijk. Welke lijn neem jij bij het opgaan van de banking? Binnekant of buitenkant voorbij de curbs?
Update van mijn tijden:
NORMAL: 1:51.035
TUNED: 1:37.755
TOTAL: 3:28.790
Ik blijf aan de binnenkant van de curbs bij laatste bocht..
die S-bocht he : 1ste deel ff naar 2de dan heel kort naar 1ste, opschakel naar 2,
da klein stukske naar andere deel van S-bocht in 2de, en dan shortshifte naar 3de...
zo rij ik: bij normal en tuned...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk rij momenteel met de stomme controler Na kerstmis hoop ik men tijden te verbeteren met de G27 en Playseat.
jij rijd deze tijden met een PS3 controller?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenjij rijd deze tijden met een PS3 controller?
Manueel schakelen met een controler is niet echt aan te raden.
Zeker bij de straatwagen kan ik nog veel verbeteren, omdat deze weinig grip heeft en zo snel uitbreekt. Iets wat je met een stuur en pedalen makkelijk kan corrigeren. Met een controler is dat niet echt evident
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenZeker bij de straatwagen kan ik nog veel verbeteren, omdat deze weinig grip heeft en zo snel uitbreekt. Iets wat je met een stuur en pedalen makkelijk kan corrigeren. Met een controler is dat niet echt evidentDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenCorrect Ik weet dat ik met stuur en manueel schakelen veel sneller ga zijn dan ik nu ben.
Manueel schakelen met een controler is niet echt aan te raden.
Zeker bij de straatwagen kan ik nog veel verbeteren, omdat deze weinig grip heeft en zo snel uitbreekt. Iets wat je met een stuur en pedalen makkelijk kan corrigeren. Met een controler is dat niet echt evident
Damn, chapeau voor uw tijden dan !
morgen toch nog maar wat oefenen hier, tijden veiligstellen
Comment
Comment