Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesIk ga akkoord met maxime.
Heb het nog eens geprobeerd met voorzichtig sturen ed (zoals in het echt) en ik slaag er niet in om dat ding recht op de baan te houden.
Tenzij ik het parcour tegen 50 km/h afleg...
Als ik met mijn peugeot al bochten kan nemen tegen pakweg 150 vind ik het bijzonder vreemd dat een getunede ketel tegen 80 in het grind vliegt, maar dat zal dan wss wel aan mij liggen...
misschien ligt het eerder aan de persoon dan aan het spel?
dat het ene spel beter bij de rijstijl van iemand past dan het ander...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik zie een clio aan 80 km/h een haarspeldbocht pakken zonder dat zijn banden maar een beetje piepen zou ik dat graag in het echte leven eens zien gebeuren.
Comment
-
Ik heb altijd Prologue gespeeld met stuurtje en dat was behoorlijk goed te doen. Nu wou ik het laatst ook eens de time trial proberen en ik heb me echt rot geërgerd aan die belachelijke physics. Nu weet ik niet hoe een 350Z in het echt rijdt maar als die zo moeilijk te besturen is als in da spel...
Ik heb het G25 stuurtje (zwaar overschat trouwens, versnellingsbak trekt op geen kloten, mijne driving force Pro was zeker zo goed.) en ik krijg die auto's niet onder controle, bij die haarspeldjes heel voorzichtig op de gas en toch altijd rond. Een keer in overstuur kunt ge tegensturen wat ge wilt maar ge gaat toch rond.. Echt uit pure frustratie na 10 (halve) ronden gestopt...
Comment
-
Nice, Nordschleife in de regen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenCarlist zou meer dan 1000 wagens zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIk ken dat, 1 Skyline GTS met daarop 35215646545 varianten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIk ken dat, 1 Skyline GTS met daarop 35215646545 varianten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenHier wil ik terug een PS3 voor kopen, hopelijk is het tegen de zomer hier uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten25 maart gaat hopelijk de worldwide release date worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenWas dat niet de releasedatum voor Japan?
Comment
Comment